Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomies lähti ulos ystävättäreni kanssa

Vierailija
17.05.2015 |

Ystävätär oli siis meillä viettämässä iltaa. Halaili humalassa miestäni ja kertoi kuinka paljon hänestä pitää. Mies oli asiallinen ja kiitteli. Luulin, että kaikki jää sinne. Ystävätär päätti kuitenkin lähteä baariin ja houkutteli meitä mukaan. Minä en halunnut lähteä, mutta mies lähti, käsi kädessä menivät taksiin mitä nyt ikkunasta katsoin. Tuleekohan kotiin yöksi :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
2/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät Porvooseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti lähtivät. Itkettää. Ap.

Vierailija
4/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Jos tuo on totta niin tuo on kummaltakin tosi väärin. Soita miehellesi.

Vierailija
5/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:37"]Häh. Jos tuo on totta niin tuo on kummaltakin tosi väärin. Soita miehellesi.
[/quote]

Ei ole totta

Vierailija
6/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:37"]Häh. Jos tuo on totta niin tuo on kummaltakin tosi väärin. Soita miehellesi.
[/quote]

Ei ole totta
[/quote]

Kiva, että tiedät asian oikean laidan. Kerrotko mullekin, missä mun mies on ja miksi se näytti menevän samaan taksiin ystävättäreni kanssa? Ei vastaa puhelimeen. Ap

Vierailija
7/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo :D Mitäs meinaat noin niin kuin jatkoa ajatellen? Etkä saanut suutasi auki missään kohtaa ja laittanut stoppia tuolle humalaisten touhulle.

Vierailija
8/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat idiootteja ja törkeitä, mikäli noin todella tekivät. Välit poikki lopullisesti kumpaankin!

Vierailija
9/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo..mies on kiltti tyyppi ja käsi kädessä kävely oli vaan herrasmies tukemassa humalaista naista? Mutta Jöö aika erikoonen tilanne, lähe vakoileen baariin mitä ne tekee? ;)

Vierailija
10/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies aiemmin pettäny tai ollu epäluotettava?

Vierailija
11/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita parempi. Aikani menee hukkaan näitä huonoja lukiessa.

Vierailija
12/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:40"]Joojoo :D Mitäs meinaat noin niin kuin jatkoa ajatellen? Etkä saanut suutasi auki missään kohtaa ja laittanut stoppia tuolle humalaisten touhulle.
[/quote]

Veikkaus: ap itkeskelee nyt täällä pari tuntia, sille selviää, että suhde onkin jatkunut kauan, mahdollisesti menee baariin stalkkaan ja aamulla itkee jotain. Niin nähty nää vkl provot

Vierailija
13/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:43"]Noo..mies on kiltti tyyppi ja käsi kädessä kävely oli vaan herrasmies tukemassa humalaista naista? Mutta Jöö aika erikoonen tilanne, lähe vakoileen baariin mitä ne tekee? ;)
[/quote]

Lähtisin, jos tietäisin baarin. Luulin, että mies ei lähtisi kun minä kieltäydyin. Lähti silti. Kysyin että etkö jää tänne mun kanssa niin totesi, että eihän kutsusta kehtaa kieltäytyä ja että käy yhdellä tuopposella... Ap

Vierailija
14/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:43"]Noo..mies on kiltti tyyppi ja käsi kädessä kävely oli vaan herrasmies tukemassa humalaista naista? Mutta Jöö aika erikoonen tilanne, lähe vakoileen baariin mitä ne tekee? ;) [/quote] Lähtisin, jos tietäisin baarin. Luulin, että mies ei lähtisi kun minä kieltäydyin. Lähti silti. Kysyin että etkö jää tänne mun kanssa niin totesi, että eihän kutsusta kehtaa kieltäytyä ja että käy yhdellä tuopposella... Ap

[/quote]

Tsaijaijai,on se maalla mukavaa kun on kaks baarii minne mennä! vastaakos neiti kaulailija puhelimeen? ;)

Vierailija
15/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä Porvoolaiselta naiselta, jonka mies juuri sai Australiasta saakka lapsuudenystävän kylään saunottelemaan. :-)

Vierailija
16/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin soittaa ystävättärelle. Ei vastaa. Ei tosiaan ole ihan muutama baari vaihtoehtona tässä. Ap

Vierailija
17/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:43"]Noo..mies on kiltti tyyppi ja käsi kädessä kävely oli vaan herrasmies tukemassa humalaista naista? Mutta Jöö aika erikoonen tilanne, lähe vakoileen baariin mitä ne tekee? ;)
[/quote]

Lähtisin, jos tietäisin baarin. Luulin, että mies ei lähtisi kun minä kieltäydyin. Lähti silti. Kysyin että etkö jää tänne mun kanssa niin totesi, että eihän kutsusta kehtaa kieltäytyä ja että käy yhdellä tuopposella... Ap
[/quote]

Kokeile pub Porvoota ihan ensimmäiseksi.

Vierailija
18/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt jo! Porvooseen ne meni.

Vierailija
19/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:43"]Noo..mies on kiltti tyyppi ja käsi kädessä kävely oli vaan herrasmies tukemassa humalaista naista? Mutta Jöö aika erikoonen tilanne, lähe vakoileen baariin mitä ne tekee? ;) [/quote] Lähtisin, jos tietäisin baarin. Luulin, että mies ei lähtisi kun minä kieltäydyin. Lähti silti. Kysyin että etkö jää tänne mun kanssa niin totesi, että eihän kutsusta kehtaa kieltäytyä ja että käy yhdellä tuopposella... Ap

[/quote]Mikset laita viestiä ja kysy. Sitten kun on vastannut niin olet että ok taidat mennä nukkumaan, mutta lähdetkin vakoilemaan, kjehkjeh :)

Vierailija
20/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä miehellesi viesti, että sulla on paha mieli ja kotiin siitä.