Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi duunarit aina polttavat tupakkaa ja kuinka selittää asia lapselle?

Vierailija
18.01.2022 |

Tänäänkin kun vein lasta hoitoon, niin kolme keltatakkista "huoltoyhtiön" mistä seisoskelivat ringissä tupakkaa polttaen ja katku oli hirveä.

Miten tuokin pitäisi selittää asiaa kysyvälle 3-vuotiaalle? Sanonko, että "nuo sairaan näköiset sedät ovat ns. huono-osaisia ja polttavat tupakkaa, koska ovat tuhmia" ?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen iso ongelma on se, kun lapsethan aina ihailevat traktorikuskeja. Nämähän ovat oikeasti jotain ex-vankeja ja lähes aina tupakka suussa.

Vierailija
2/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovikset polttaa röökiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että heillä on sairaus, tupakkariippuvuus ja se on huono tapa, joka tuhoaa terveyden.

Vierailija
4/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa asia lapselle kuten se on.

Vierailija
5/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tuota, että ne vähätkin rahat pitää käyttää päihteisiin.

Vierailija
6/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ajaa traktoria eikä hän polta saati ole ollut vankilassa.

Vierailija
7/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä tupakointi on vähentynyt duunarienkin keskuudessa.

Sanot vain lapsellesi, että joillakin on epäterveellinen tapa tupakoida.

Vierailija
8/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei -duunarit aina yleistää, miten ne selittää yleistämisen lapsilleen ?

Vierailija
9/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne huono-osaisimpia ole, jos töissä ovat.

Vierailija
10/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs enempää selittää ja ihmisiä lokeroida. Sanoin lapselle että kyllä, on ihmisiä jotka polttavat. Kuinka ajattelit selittää ap jos vaikka lääkäri sattuu lemuamaan kun sitäkin tapahtuu? Että nuo lukeneet huonot raukat vai?

Vierailija
11/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan; oot miettinyt koko aamupäivän minkälaisen jutun keksisit tänään. Aivot ei sitten tämän kummempaa jaksaneet pyörittää ulos.

Jos tämä tilanne nyt oikeasti tapahtuisi niin enemmän mä murehtisin tälläistä äiti-ihmistä kuin röökiä vetäviä työmiehiä. Jos ei äiree osaa kolmivuotiaalle selittää näin yksinkertaista asiaa niin mahtaa lapsella olla aika köyhät eväät älylliseen kehitykseen.

Vierailija
12/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies ajaa traktoria eikä hän polta saati ole ollut vankilassa.

Mitä sitten?

Vierailija
13/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas jatketaan suorittavan työn tekijöiden demonisoimista.

Rakentakaa itse ne rakennuksenne ja luokkaa lumenne kun aina on työntekijöissä vikaa. Tai laittakaa ne tohtorit tekemään ne hommat, ehkä he eivät polta tupakkaa.

Vierailija
14/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettanut lapsilleni, että perussuomalaiset ovat niitä, jotka ajavat Venäjän etuja (esim. öljyteollisuus) ja yrittävät tuhota koko Suomen.

Vierailija
15/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas jatketaan suorittavan työn tekijöiden demonisoimista.

Rakentakaa itse ne rakennuksenne ja luokkaa lumenne kun aina on työntekijöissä vikaa. Tai laittakaa ne tohtorit tekemään ne hommat, ehkä he eivät polta tupakkaa.

Mitäs jos sinä opettelisit rakentamaan nämä rakennukset niin, ettei niitä tarvitsisi korjata vuosikausia "valmistumisen" jälkeen? Te duunarit ette saa mitään tehtyä KUNNOLLA!

Vierailija
16/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tuota, että ne vähätkin rahat pitää käyttää päihteisiin.

Ja sitten syytetään itse aiheutetusta köyhyydestä esim. Sanna Marinia.

Vierailija
17/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettanut meidän kolmevuotiaalle, että ne jotka nostavat itsensä korkeammalle kuin muut, putoavat myös korkeimmalta.

Tupakasta hän ei vielä tiedä, mikä se on, ei edes ole nähnyt tupakoivia. Vaikka joskus ohi oltais mentykin, ei ole kiinnitänyt huomiota kun en minäkään ole tehnyt siitä numeroa.

Vierailija
18/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun kersoilla luistaa aina juttu parhaiten, kun ollaan yhdessä röökillä.

Kukaan meistä ei aja traktoria tai kaiva ojia.

Vierailija
19/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain niille väää-väää-väää!! huutoa kirkuville lapsillesi kun käyt kaupassa, tuskaan-pitää tottua kasvatus metodi on sairas.

Ihanan kakan ap väänsi tähän päivää, kestä hetki palstalla hykertäen niin Emmerdale alkaa pian.

Onko bemari/audi välipomot vapaamuurareita kaikki? Entäs lionsseja? Täytyykö karvapohjasukset olla jos hiihtää amatöörinä? Saako sunnuntaihiihtäjät turpaan tiukattrikoot-sykemittari proharrastajilta ladulla?

Tupakka maksaa noin kympin aski, ei duunarilla ole vara enää polttaa. Kaikki tuttuni ovat lopettaneet, vuosikymmeniäkin polttaneet. On se hieno asia että näin kansalaisten veronmaksukykyä pidetään yllä :)

Vierailija
20/45 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja mun kersoilla luistaa aina juttu parhaiten, kun ollaan yhdessä röökillä.

Kukaan meistä ei aja traktoria tai kaiva ojia.

Saako yrittää arvata puolekannan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi