Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huijarin kanssa?

Vierailija
16.05.2015 |

Mies muutti nopeasti luokseni suhteen alkuvaiheessa ja laittoi oman asuntonsa vuokralle. Olemme sopineet mielestäni varsin kohtuullisen "vuokran": 200e/kk. Tämä 200e siis kattaisi lähestulkoon puolet asumiskustannuksista kuten vastike, sähkö ja vesi. Mies ostelee enemmän ruokaa kuin minä ja vie uloskin syömään välillä ja maksaa kaiken. Hän ei ole kuitenkaan kertaakaan, siis oikeasti Kertaakaan maksanut tuota 200euroa 8kuukauden aikana. Mies tienaa tuplasti enemmän kuin minä plus saa vielä vuokran omasta asunnostaan. Tuosta 200euron maksamisesta on ikään kuin vitsailtu muutamaan otteeseen. Aluksi en luonnollisesti jaksanut olla perimässä heti rahaa, koska summa tuntui pienehköltä. Kuukausien saatossa asia kävikin vaikeammaksi. Tänään hän sanoi, että sori kun en ole maksanut niitä, että sopiiko että maksaa myöhemmin kaikki kerralla. Olin niin häkeltynyt, etten osannut sanoa oikein mitään ja asia meni ohi. Siis olenko pikkumainen, kun asia alkaa nyt kihertää, vai olenko oikeutetusti jo varuillani? Tavallaan hän varmaan maksaa oman osuutensa ruokien muodossa, mutta miksi ei ostelisi sitä ruokaa vähemmän ja antaisi rahat reilusti käteen? Miten ihmeessä kehtaan enää ottaa asian puheeksi kun en tänään saanut siutani auki?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä sen verran, että hän ei maininnut mitään ajankohtaa, koska tuo "myöhemmin" olisi, kuukauden vai vuoden päästä. Ap

Vierailija
2/5 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antaisi kenenkään asua luonani ilmaiseksi. Vaikka ostelisi ruokaa tai veisi ravintolaan tai minne lie. Se ei ole sama asia, jollei näin olla sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä, että itä se tarkoitti sillä myöhemmällä. Sopikaa joku päivämäärä ja annat tilinumeron jonne maksaa, jos ei sovittuna päivänä ala rahoja kuulua, niin voit alkaa epäilemään. Voihan se olla, että eitiedä puhuitko sinäkään vuorasta tosissaan ja ei siksi ole maksanut ja tuo oli sitten testi, että miten reagoit. Huonolta vaikuttaa suhteenne, kun ette voi suoraan puhua toisillenne normaaleista asioista.

Vierailija
4/5 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että alkaa ens kuusta alkaen maksamaan 200e/kk ja sopikaa vaikka että maksaa rästit yhdessä tai muutamassa erässä. Pointtina se että annat ymmärtä ettei tuo ole ok etkä ole kynnysmatto.

Vierailija
5/5 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persettä voi antaa mutta ei sanoa suoraan että tuossa tilinumero laitapa sinne 1600€ ja samalla näpyttelet joka kuukausi suoramaksuna vai mitä ne nykyisin ovat 200/kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän