Saako bikinien ylä- ja alaosa olla mielestäsi eri paria?
Mitä mieltä olet, pitääkö bikinien olla samaa paria vai voiko olla eriväriset ylä- ja alaosa? Miltä näyttää mielestäsi esim. musta alaosa ja värillinen yläosa?
Kommentit (14)
En tykkää itse yhdistää eri setin ala- ja yläosaa. Eikä kyllä näytä hyvältä mielestäni muillakaan.
Saa. Se näyttääkö se hyvältä yhdistelmältä riippuu sitten osista. Tuohan oli kovasti muodissa joitain vuosia sitten. Itselläni on vain settejä joita en yhdistele.
En tykkää eriparimuodista, varsinkin kuviolliset kankaat eriparisina ovat hirveitä.
Juu ei. Parempi jättää yläosa pois.
Saa. Mutta mun mielestä sukat ja kengätkin saavat olla eri paria.
Saa olla, ja on mielestäni vieläkin ihan muotiakin.
Ei saa. Sallitut bikinimallit tulee ennen käyttöönottoa hyväksyttää uima-asuvirastossa. Viraston virallinen kanta on, että osien tulee aina olla samanväriset ja samasta erästä. Kuviollisissa bikineissä sallitaan 10 % heitto ylä- ja alaosan värikuviointien välillä. Muistathan hakea rantaluvan ajoissa ennen lämpimiä ilmoja, ilman lupaa rannalla uima-asussa oleskelemisesta voi saada jopa 1000 euron sakon. Ja onhan se noloa jos rannalta poistetaan kesken auringonoton.
No voi hyvänen aika taas. Mulla taitaa useimmiten olla eriparibikinit päällä, mutta mulla on sellanen vika etten niin hirveesti jaksa miettiä että mitäköhän muut ihmiset siellä rannalla nyt ajattelee, tai ylipäätään mitä vieraat ihmiset musta ajattelee.
Ei mikään räikeä yhdistelmä sovi yhteen, mutta just et musta alaosa ja värikäs yläosa sopii.
Saa olla. Useinhan ne myydäänkin erikseen. Itse ostan sekä samaa paria että eri paria. Kunhan ne sopii yhteen.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:34"]
Ei saa. Sallitut bikinimallit tulee ennen käyttöönottoa hyväksyttää uima-asuvirastossa. Viraston virallinen kanta on, että osien tulee aina olla samanväriset ja samasta erästä. Kuviollisissa bikineissä sallitaan 10 % heitto ylä- ja alaosan värikuviointien välillä. Muistathan hakea rantaluvan ajoissa ennen lämpimiä ilmoja, ilman lupaa rannalla uima-asussa oleskelemisesta voi saada jopa 1000 euron sakon. Ja onhan se noloa jos rannalta poistetaan kesken auringonoton.
[/quote]
Juu, hehheh, tämän takia laitoin sekä otsikkoon että aloitus viestiin "MIELESTÄSI" ja "MITÄ MIELTÄ olet" ;)
Kyl jotkut eri paria olevat sopii yhtee, esim just musta alaosa ja värillinen yläosa