Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako bikinien ylä- ja alaosa olla mielestäsi eri paria?

Vierailija
16.05.2015 |

Mitä mieltä olet, pitääkö bikinien olla samaa paria vai voiko olla eriväriset ylä- ja alaosa? Miltä näyttää mielestäsi esim. musta alaosa ja värillinen yläosa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl jotkut eri paria olevat sopii yhtee, esim just musta alaosa ja värillinen yläosa

Vierailija
2/14 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää itse yhdistää eri setin ala- ja yläosaa. Eikä kyllä näytä hyvältä mielestäni muillakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Se näyttääkö se hyvältä yhdistelmältä riippuu sitten osista. Tuohan oli kovasti muodissa joitain vuosia sitten. Itselläni on vain settejä joita en yhdistele.

Vierailija
4/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää eriparimuodista, varsinkin kuviolliset kankaat eriparisina ovat hirveitä.

Vierailija
6/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Parempi jättää yläosa pois.

Vierailija
7/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Mutta mun mielestä sukat ja kengätkin saavat olla eri paria.

Vierailija
8/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla, ja on mielestäni vieläkin ihan muotiakin.

Vierailija
9/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Sallitut bikinimallit tulee ennen käyttöönottoa hyväksyttää uima-asuvirastossa. Viraston virallinen kanta on, että osien tulee aina olla samanväriset ja samasta erästä. Kuviollisissa bikineissä sallitaan 10 % heitto ylä- ja alaosan värikuviointien välillä. Muistathan hakea rantaluvan ajoissa ennen lämpimiä ilmoja, ilman lupaa rannalla uima-asussa oleskelemisesta voi saada jopa 1000 euron sakon. Ja onhan se noloa jos rannalta poistetaan kesken auringonoton.

Vierailija
11/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika taas. Mulla taitaa useimmiten olla eriparibikinit päällä, mutta mulla on sellanen vika etten niin hirveesti jaksa miettiä että mitäköhän muut ihmiset siellä rannalla nyt ajattelee, tai ylipäätään mitä vieraat ihmiset musta ajattelee.

Vierailija
12/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään räikeä yhdistelmä sovi yhteen, mutta just et musta alaosa ja värikäs yläosa sopii.

Vierailija
13/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. Useinhan ne myydäänkin erikseen. Itse ostan sekä samaa paria että eri paria. Kunhan ne sopii yhteen.

Vierailija
14/14 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:34"]

Ei saa. Sallitut bikinimallit tulee ennen käyttöönottoa hyväksyttää uima-asuvirastossa. Viraston virallinen kanta on, että osien tulee aina olla samanväriset ja samasta erästä. Kuviollisissa bikineissä sallitaan 10 % heitto ylä- ja alaosan värikuviointien välillä. Muistathan hakea rantaluvan ajoissa ennen lämpimiä ilmoja, ilman lupaa rannalla uima-asussa oleskelemisesta voi saada jopa 1000 euron sakon. Ja onhan se noloa jos rannalta poistetaan kesken auringonoton.

[/quote]

Juu, hehheh, tämän takia laitoin sekä otsikkoon että aloitus viestiin "MIELESTÄSI" ja "MITÄ MIELTÄ olet" ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi