Vieläkö 36-vuotiaana vatsa palautuu raskaudesta samalla
tavalla kuin alle 30-vuotiaana? Jos siis silloin alle 3-kymppisenä on nopeasti ja hyvin palautunut ennalleen, niin vieläkö samaa voisi odottaa vajaa 40-vuotiaana?
Kommentit (8)
Riippuu onko eka vai toka raskaus. Vaimolla jäi hirvee röllykkä ja oli 30 v kun tuli toka.
Eikä riipu. Mulla on useampi lapsi ja palauduin silti nelikymppisenä.
Minulla ei jäänyt minkäänlaista röllykkää, olin 38-vuotias. Itse asiassa painoinkin synnytettyäni 13 kg vähemmän kuin raskaaksi tullessani. Kyllä se on kudostyypistä kiinni.
Palautuu. Jos ei täysin palaudu niin ihana se kumminkin on :)
Mullekaan ei jäänyt yhtään mitään, sain ainokaiseni 36-vuotiaana. Eikä tullut yhtäkään raskausarpeakaan. Kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen painoa oli 6kg vähemmän kuin ennen raskautta(64 ->58).
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:12"]
Riippuu onko eka vai toka raskaus. Vaimolla jäi hirvee röllykkä ja oli 30 v kun tuli toka.
[/quote]
No aloituksessa ilmiselvästi tarkoitetaan uudelleen synnyttäjää eli ei ensimmäistä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:14"]
Minulla ei jäänyt minkäänlaista röllykkää, olin 38-vuotias. Itse asiassa painoinkin synnytettyäni 13 kg vähemmän kuin raskaaksi tullessani. Kyllä se on kudostyypistä kiinni.
[/quote]
Aivan, kudostyypistähän se on kiinni. Tarkoitinkin juuri sitä, että vaikuttaako ikä siihen kudostyyppiin heikentäen. Jos nuorempana on palautunut hyvin, niin vieläkö vanhempanakin voi palautua. Kyllähän kasvoistakin häviää iän myötä kimmoisuus, niin miten sitten tuon mahanahkan kanssa?
ap.
Yksilöllistä. Mulla palautui 40-vuotiaana.