Tytölle nimeksi Yacmin??
Eli ollaan miehen kanssa mietitty, että oisko Yacmin hyvä nimi tytölle? :-) Isosisarukset on Juliuc, Nico, Kacper, Lica ja Camuel.
Yacminin lisäksi voimme ottaa muitakin nimivaihtoehtoja vastaan!! Puc puc :* <3
Kommentit (53)
Jos mä saan vielä tytön niin sen nimeksi tulee kyllä Catu.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:20"]Eli ollaan miehen kanssa mietitty, että oisko Yacmin hyvä nimi tytölle? :-) Isosisarukset on Juliuc, Nico, Kacper, Lica ja Camuel.
[/quote]Unohdit cedillan. Eli Yaçmin. Muussa tapauksessa se lausuttaisiin Yakmin.
[/quote]Anteeksi, sediljin.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:20"]Eli ollaan miehen kanssa mietitty, että oisko Yacmin hyvä nimi tytölle? :-) Isosisarukset on Juliuc, Nico, Kacper, Lica ja Camuel.
[/quote]Unohdit cedillan. Eli Yaçmin. Muussa tapauksessa se lausuttaisiin Yakmin.
[/quote]
Yatsmin?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:20"]Eli ollaan miehen kanssa mietitty, että oisko Yacmin hyvä nimi tytölle? :-) Isosisarukset on Juliuc, Nico, Kacper, Lica ja Camuel.
[/quote]
No voi harmi ettei ollu poika, laittasin kyllä heti venäläistyylisen Cacca
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:37"]
Cullia cuuhun teille caicille!
[/quote]
Cyllä ciitos!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:08"]Jos mä saan vielä tytön niin sen nimeksi tulee kyllä Catu.
[/quote]
Katu..??
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:44"]Älkää menkö provoon.
[/quote]
OIKEENKO ON PROVO?! OLEN KYLLÄ PETTYNYT!!!
Anteecci tarcoitin tietencin että melcein :))
Tulee mieleen vaan ehkäisypilleri tosta Yacminista =D
Meillä Becca ja Yucca tyttö tulossa olemme ajatelleet Zirccaa. Meillä ilmeisesti vähän sama nimimaku, ei ole montaa saman nimistä luokalla kun kouluun menevät. Itse jouduin aina käyttämään sukunimen ekaa kirjainta nimeni perässä tai olin "iso-Tiina" kun luokallani oli myös 10cm ja 15kg pienempi pikku-tiina. Mun lapsille ei käy niin!!! Joo ja jäi traumoja mulle.
Musta Yacwin ois parempi; ei tule heti vastaan ja siinä on tuplaveekin lisäämässä exotiikkaa.
Voisin muuten itse ehdottaa Aleccandraa :))
-13v tyttö
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:31"]Yacminelle on parempi. Tai Yac.
[/quote]
Laittaisin kyllä Diane-Nova Cuci--Cuci