Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko naapurilta varastamisen takia saada häädön?

Vierailija
16.05.2015 |

Olen varastanut naapureiltani erään tavaran jo jonkin aikaa sitten. Ajattelin nyt ehkä palauttaa sen. Olen häirinnyt näitä naapureita muutenkin. Naapurit eivät luullakseni tiedä nimeäni eivätkä tarkkaa osoitettani. Ehkä sen vuoksi eivät ole ilmoittaneet minusta kenellekään. Voikohan olla niin, että jos palautan tavaran, naapurit saavat siitä inspiraation ilmoittaa minusta taloyhtiön hallitukselle, isännöitsijälle tai poliisille? Voinko saada häädön?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:34"]

Olen varastanut naapureiltani erään tavaran jo jonkin aikaa sitten. Ajattelin nyt ehkä palauttaa sen. Olen häirinnyt näitä naapureita muutenkin. Naapurit eivät luullakseni tiedä nimeäni eivätkä tarkkaa osoitettani. Ehkä sen vuoksi eivät ole ilmoittaneet minusta kenellekään. Voikohan olla niin, että jos palautan tavaran, naapurit saavat siitä inspiraation ilmoittaa minusta taloyhtiön hallitukselle, isännöitsijälle tai poliisille? Voinko saada häädön?

[/quote]Toivottavasti saat häädön.

Vierailija
2/2 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle tärkeämpää se, ettet jäisi kiinni? Että pääsisit kuin koira veräjästä? Että palauttaisit tavaran vain hissunkissun ilman seuraamuksia? Uskoisin, että kannat tekoasi kuitenkin niin kauan harteillasi kunnes saat sen sovitetuksi, tavalla tai toisella. Omatunto likaisena ei ole helppoa elää itsensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla