Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet Asematunnelin Shop Tetuanissa? HS juttu

Vierailija
18.01.2022 |

Itse muistan menneeni nuorena siitä aina ohi, mutta se oli minusta jotenkin pelottava. Menevät aina muodin mukaan, mitä lienevät 90-luvulla myyneet? Ollut jo 40 v samalla paikalla.

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000008531420.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ostin ennen hiusvärejä sieltä ja esim. niittirannekkeita. Mun miehellä on vieläkin käytössä yks mun vanha lippis, jonka ostin sieltä noin vuonna 2005.

Vierailija
2/5 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla tunnettiin yhtenä harvoista paikoista mistä sai mustia bändipaitoja. Silloinhan ”piti” niitä olla, flanellipaidan alla vaikka, Levi’s-huivin kera 😉 Itsekin muistan sellaisen ostaneeni, harmi kun ei ole enää tallessa, ovat kovaa valuuttaa nykyisin…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Helsingissä 38 vuotta asuneena (muutin pois 2010) en koskaan käynyt liikkeessä. Vaikutti ilkeältä ja tavaraa myynnissä vain joillekin hulluille. Asematunnellissa ja viereisessä Intian basaarissa kyllä tuli käytyä.

Mutta kiva kuulla,,ettei se olekaan hullujenhuoneille suunnattu liike, vaan joku kivempi :) En ole kyllä millään tapaa ikinä ollut kohderyhmää :/

Vierailija
4/5 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Helsingissä 38 vuotta asuneena (muutin pois 2010) en koskaan käynyt liikkeessä. Vaikutti ilkeältä ja tavaraa myynnissä vain joillekin hulluille. Asematunnellissa ja viereisessä Intian basaarissa kyllä tuli käytyä.

Mutta kiva kuulla,,ettei se olekaan hullujenhuoneille suunnattu liike, vaan joku kivempi :) En ole kyllä millään tapaa ikinä ollut kohderyhmää :/

Sitä ne ennakkoluulot teettää. Tetuanissa oli ainakin minun aikoinani ystävälliset myyjät.

Vierailija
5/5 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että on vielä hengissä!

80-luvulla kun käytiin viikonloppuisin junalla Kouvolasta shoppailemassa Helsingissä, niin tuolla käytiin joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi