Postin sivut kaatuneet? Onko tietoa mikä on ongelmana?
Ei ole koko aamuna päässyt lähetysseurantaan eikä näköjään Postin sivutkaan avaudu.
Kommentit (10)
Hyvin avautuu sivut, ei tosin ole mulla nyt mitään seurannassa, joten seurannan päivittymisestä en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin avautuu sivut, ei tosin ole mulla nyt mitään seurannassa, joten seurannan päivittymisestä en osaa sanoa.
Myös app toimii normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Minä olen koittanut kymmeniä kertoja ja aina herjaa DNS osoitetta ei löydy, vaikka useammalla laitteella ja operaattorilla yrittänyt avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Minä olen koittanut kymmeniä kertoja ja aina herjaa DNS osoitetta ei löydy, vaikka useammalla laitteella ja operaattorilla yrittänyt avata.
Kokeilin uudelleen, ihan normaalisti avautuu nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin uudelleen, ihan normaalisti avautuu nytkin.
Ei avaudu täällä.
Operaattorisi DNS palvelimessa lienee vikaa. Kokeile vaihtaa Googlen DNS palvelimeen, ensisijainen IP 8.8.8.8 ja vaihtoehtoinen 4.4.4.4
Ei avaudu. Nimipalvelinongelma kun ip:tä ei löydy?
Välillä pääsee, sitten taas nurin.