Onko nämä naiset sinusta liian lihavia?
https://www.is.fi/menaiset/art-2000008538071.html
Kysymys Fannista ja Iidasta: onko sinun makuusi liian lihavia?
Toisessa ketjussa osa sanoo, että on, osa, että ei. Yritän selvittää sukupuolijakaumaa.
Kommentit (39)
Kukaan noista ei ole lihava. Tällä palstalla oli aivan järkyttävä keskustelu noista naisista jossa haukuttiin kaikki valaiksi.
Tätä se teettää kun koko kulttuurinen kuvasto (tv, lehdet, mainokset) on photosopattuja kuvankäsiteltyjä valheellisia kuvia. Normaalia naista ei enää tunnista kukaan normaaliksi kun se ei näytäkään mainoksen naiselta.
Vierailija kirjoitti:
ilmiannettu asiattomana
Miksi? He ovat tarkalleen tienneet, mitä tekevät, kunnantavat valokuvansa lehteen tuolla otsikolla.
Pituuskasvu lakkaa yleensä siinä 13-17v paikkeilla, toiset luonnostaan hieman pyöreämpiä tai rotevampia tai harteikkaampia jne.
Tuolloin kuin laittaa painon talteen niin ei sen tulisi siitä iän mittaan muuttua...paitsi jos kasvattaa tai trimmaa lihaksia.
Vastasin kyllä, ei siksi että he olisivat lihavia, vaan siksi että painoindeksi on yli terveellisen rajan. Omakin painoindeksini on about tuo, ja vyötäröllä on liikaa rasvaa. Yritän saada painoa alas.
Vierailija kirjoitti:
Pituuskasvu lakkaa yleensä siinä 13-17v paikkeilla, toiset luonnostaan hieman pyöreämpiä tai rotevampia tai harteikkaampia jne.
Tuolloin kuin laittaa painon talteen niin ei sen tulisi siitä iän mittaan muuttua...paitsi jos kasvattaa tai trimmaa lihaksia.
Jaa. Olen 177 cm ja painoin tuolloin 59 kg. Olisin aika ryppyinen näin 50+-vuotiaana, jos vielä saman painaisin. 10 kiloa tekee hyvää.
Lila näytti vähiten lihavalta, ainoa joka näytti kuvassa olevan normaalipainon sisällä minusta. Livenä kaikki voivat näyttää vähän erilaisilta, olemus siis olla eri. Ensimmäisen kuvan olikohan tiina, vaikea arvioida painoa kun oli sellainen nilkatkin peittävä hame. Kukaan ei kyllä fyysisen terveyden kannalta ollut ideaalipainossaan. Olen nainen.
En sanoisi, että lihava, mutta jos ei pian ala liikkumaan, niin sitten on. Siinä rajalla.
Tukevareitisiä matameja. Olen itse samanmallinen ja mikään liikuntamäärä ei pienemnä reisiä. Ainoa mikä on tehonnut on ihan kitudieetti ja rasvaton ruokavalio mutta silloin jäi kuukautiset pois. Jos on tukevareitinen laihtuminen bmi sisään on tosi vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan noista ei ole lihava. Tällä palstalla oli aivan järkyttävä keskustelu noista naisista jossa haukuttiin kaikki valaiksi.
Tätä se teettää kun koko kulttuurinen kuvasto (tv, lehdet, mainokset) on photosopattuja kuvankäsiteltyjä valheellisia kuvia. Normaalia naista ei enää tunnista kukaan normaaliksi kun se ei näytäkään mainoksen naiselta.
Päinvastoin, kun nähdään koko ajan isoja ihmisiä joka puolella ympärillämme, ei enää tajuta että ne ovat isoja.
Noilla oli osalla huonot vaatteet, esim leveälahje farkut.
Olen bmi 28 ja urheilen päivttäin ja näytän paljon hoikemmalta kuin kukaan noista, esim ei ole vatsaa tai jenkkakahvoja tms vaan urheilullinen keho. Silti varmaan näyttäisin paljon pahemmaltakin leveälahkeisissa farkuissa tai leveässä täti-hameessa. Jos noi olisi puettu jumppavaatteisiin niin näyttäisivät hoikilta.
No onhan nuo nyt herran jestas ylipainoisia. Ei kehopositiivisuus ole sama kuin ylipaino. Tuntuu, että moni vetoaa siihen, kun puhutaan paino-ongelmista. Itse olen 40-v, 166 cm pitkä ja painan 63 kg. Ja kyllä minullakin on vyötäröllä ja vatsassa selvästi liikaa rasvaa. Jos minä tällä pituudella painaisin 10 kg enemmän, niin olisi jo vaikea istua ja hengittää.
Noilla kahdella polvetkin jo näyttää antavan periksi.
Jokainen saa olla sellainen kuin on. Mutta tässä kysyttiin onko nuo kaksi naista lihavia. On. Eivät ole terveellisessä painossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä se teettää kun koko kulttuurinen kuvasto (tv, lehdet, mainokset) on photosopattuja kuvankäsiteltyjä valheellisia kuvia. Normaalia naista ei enää tunnista kukaan normaaliksi kun se ei näytäkään mainoksen naiselta.Päinvastoin, kun nähdään koko ajan isoja ihmisiä joka puolella ympärillämme, ei enää tajuta että ne ovat isoja.
Höpö höpö. Ne on just ne MUOKATUT kuvat lehdissä, telkkarissa, mediassa. Jossain prismassa voi nähdä lihavia mutta ei mediassa, somessa, instassa. Sieltä se vääristymä tulee. Vai onko sattumaa että yli 80% nuorista naisista om tyytymättömiä kehoonsa?
Miettikääpä nyt tovi asiaa.
Tiina -81 kirjoitti:
No onhan nuo nyt herran jestas ylipainoisia. Ei kehopositiivisuus ole sama kuin ylipaino. Tuntuu, että moni vetoaa siihen, kun puhutaan paino-ongelmista. Itse olen 40-v, 166 cm pitkä ja painan 63 kg. Ja kyllä minullakin on vyötäröllä ja vatsassa selvästi liikaa rasvaa. Jos minä tällä pituudella painaisin 10 kg enemmän, niin olisi jo vaikea istua ja hengittää.
Noilla kahdella polvetkin jo näyttää antavan periksi.
Jokainen saa olla sellainen kuin on. Mutta tässä kysyttiin onko nuo kaksi naista lihavia. On. Eivät ole terveellisessä painossa.
Hölmö. Et tajua yhtään mitä kehopositiivisuus on. Minkin olen kehopositiivinen, maratonjuoksija olen.
Ei ole suurimmalle osalle ihmisistä terveellistä painaa enemmän kuin pituutensa (164/72), eikä sitä pitäisi pitää uutena normaalina.
Noillakaan naisilla ei ole vain "terveellistä naisen rasvakerrosta", vaan ihan selvästi ylimääräistä.
Olen 4 kiloa kevyempi kuin nuo ja näytän huomattavasti laihemmalta, koska reiteni ovat paljon kapeammat ja lantio/peppu kapea kuin pojalla. Noilla molemmilla oli jotenkin tosi epäimartelevat housut, näyttäisivät hoikemmilta erilaisissa vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä se teettää kun koko kulttuurinen kuvasto (tv, lehdet, mainokset) on photosopattuja kuvankäsiteltyjä valheellisia kuvia. Normaalia naista ei enää tunnista kukaan normaaliksi kun se ei näytäkään mainoksen naiselta.Päinvastoin, kun nähdään koko ajan isoja ihmisiä joka puolella ympärillämme, ei enää tajuta että ne ovat isoja.
Höpö höpö. Ne on just ne MUOKATUT kuvat lehdissä, telkkarissa, mediassa. Jossain prismassa voi nähdä lihavia mutta ei mediassa, somessa, instassa. Sieltä se vääristymä tulee. Vai onko sattumaa että yli 80% nuorista naisista om tyytymättömiä kehoonsa?
Miettikääpä nyt tovi asiaa.
Tämän jutun kaltaisia naisia näkee kyllä koko ajan jossain Me Naisissa ja vastaavissa. Cosmot ja instat on ihan oma juttunsa.
Olisin itsekin pitänyt tämän jutun naisia normaalina ennen kuin laihdutin ja tajusin, kuinka lihava oikeasti olinkaan aiemmin muka vielä normaalipainoisena. Ehkä jollekin lievä ylipaino on vielä hyvä paino, mutta ei silloin jos siinä painossa maha on iso.
Molemmilla on silmää miellyttävä vartalo ja sopivasti naisellisia muotoja.
Molemmat ovat myös todennäköisesti hiukan lihavampia, kuin terveyden kannalta olisi hyvä.
M40
Fanni on namunen.
T: setämies