Pitkästä aikaa naapuriketju! Mitä naapurinne ovat viime aikoina keksineet? Onko tapahtunut jotain dramaattista tai hauskaa?
Kommentit (49)
Kerrostalossa seinänaapuri saattaa jopa parikin kertaa päivässä siirellä huonekaluja tai siltä se ainakin kuullostaa. Joskus jopa myöhään yölläkin hiljaisuusajan aikanakin saattaa siirrellä. Tätä on jo tehnyt useamman viikon ajan ja kyseinen naapuri on jo yli vuoden asunut asunnossa eikä ole ennen tehnyt tuota.
Kyseessä semmonen vanha papparoinen
Naapurit saa itse kertoa, mikäs minä olen heidän yksityisasioita levittelemään.
Meillä on sellaisia tietäjiä, jotka tietävät kaiken talon asioista, ja kertovat aina kaikenlaista.
On ollut yllättävän hiljaista. Naapurikämpässä vaihtui taas ulkomainen nimi oveen, mutta eipä siellä vieläkään ketään ole. Juoppo on tainnut päästä yli erostaan kun ei ole bileremmiä näkynyt (tai oikeastaan kuulunut). Yksi naapuri on tainnut lopettaa deittailun kun ei enää kilju kuin pistetty sika. Eli rauhallista on, toistaiseksi ainakin.
Talossamme dramaattisinta on ehkä eri partavesien löyhkät hississä ja käytävässä. Nyt on tullut joku uusi asukas taloon, jolla on oma partavetensä.
Olen kerran tainnut itse olla se outo naapuri. Siskoni oli luonani yötä ja pienet iltavillit oli ja päätettiin mennä asunnon terassille pahanhajuista pierua pakoon (laktoosi-intorelantikko joi maitoa aikaisemmin) ja minulla oli vain t-paita ja alushousut päällä ja yhtäkkiä siskoni meni takaisin asuntoon ja pisti terassin oven kiinni eikä meinannut päästä takaisin sisälle. Sitten päästin helvetinmoisen äänekkään pierun että se varmaan rikkoi jo hiljaisuusajan hiljaisuutta ja naureskelin siskon kanssa pierulle (sisko kuuli sen ikkunan läpi) ja sitten kuullin yskäisyn naapurin terassilta ja huomasin että naapurin ukko oli tupakilla ja todisti koko tilanteen.
Pistetystä siasta tuli mieleen kuin itselläni on yläkerrassa klo 6 pariskunnalla aamulypsyt menossa ainakin äänistä päätellen. Se nainen kuulostaa kirjaimellisesti aivan lehmältä sen "lypsyn" aikana. Tämä siis tapahtuu useamman kerran viikossa.
Ei yhtään mitään. Yläkerran mölyapinatkin soittaa omia lempi biisejäni joten aina kun heillä on bileet niin minäkin biletän mukana täällä alakerrassa. Tiestysti se on outoa miten ihmeessä ne voi omata yhtä laajan musiikkimaun ja just aina soittaa ne minun lempi kappaleet. Olen kai sitten henkisesti noin 20-35 vuotias mies.
Mitäpä eivät keksisi.
Se kyllä on kummallista, että naapurin kakarat, jotka ovat katselleet maailmaa (isoa maailmaa) sellaiset vähän päälle 10 vuotta käyttäytyvät kuin mitkäkin elämän konkarit. Tiiä sitte, onko vanhempiensakaan käsitykset maailman menosta sen laajemmat. Ei kai se elämä kaikkia sitte opetakaan. Aivotonta menoa mutta hauskaa tuntuu typeryyksiensä kanssa olevan! Eikä sillä väliä mitä ammatteja vanhemmilla, kummallista että näiden erinomaisten ammattilaisiksi kutsuttujen yhteiskunnan tukipilareidenkaan kasvatustavat kakaroittensa suhteen eivät juuri sen etevämmät ole!
Ou jee, lujaa menee!
Onneksi lähinaapuriin on matkaa 2km, eipä kukaan tule tänne paljastamaan meidän hassutteluja ja intiimejä ääniä.
Naapuri kävi auraamassa meidän pihan ja tien. En pahoittanut mieltäni vaikka olikin meidän lunta.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri kävi auraamassa meidän pihan ja tien. En pahoittanut mieltäni vaikka olikin meidän lunta.
Eilen olin huolissani, että kaatuuko joku talomme mummoista tai papoista pihalla, kun oli niin paha keli.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä eivät keksisi.
Se kyllä on kummallista, että naapurin kakarat, jotka ovat katselleet maailmaa (isoa maailmaa) sellaiset vähän päälle 10 vuotta käyttäytyvät kuin mitkäkin elämän konkarit. Tiiä sitte, onko vanhempiensakaan käsitykset maailman menosta sen laajemmat. Ei kai se elämä kaikkia sitte opetakaan. Aivotonta menoa mutta hauskaa tuntuu typeryyksiensä kanssa olevan! Eikä sillä väliä mitä ammatteja vanhemmilla, kummallista että näiden erinomaisten ammattilaisiksi kutsuttujen yhteiskunnan tukipilareidenkaan kasvatustavat kakaroittensa suhteen eivät juuri sen etevämmät ole!
Ou jee, lujaa menee!
Kateus paistaa läpi kommentistasi.
Naapuritalossa joulu/kausivalot päällä vain illalla pari tuntia. Yhdet valot kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Pistetystä siasta tuli mieleen kuin itselläni on yläkerrassa klo 6 pariskunnalla aamulypsyt menossa ainakin äänistä päätellen. Se nainen kuulostaa kirjaimellisesti aivan lehmältä sen "lypsyn" aikana. Tämä siis tapahtuu useamman kerran viikossa.
Lehmät rouskuttavat heinää lypsettäessä. Eivät pidä mitään ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Naapuritalossa joulu/kausivalot päällä vain illalla pari tuntia. Yhdet valot kyseessä.
Nyt on kyylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehmät rouskuttavat heinää lypsettäessä. Eivät pidä mitään ääntä.
Et ole tainnut ikinä maatilalla asua? Kyllä lehmät ammuvat ainakin vaikka ei välttämättä juuri lypsyhetkellä
Vapaapäivinä on ihan hauskaa törmätä pulisevaan tätiin, joka kertoo aina kaiken, mitä pitää tietää, ja vähän ylikin. Hänestä eroon pääseminen onkin sitten sellaista tanssia, että kävelen takaperin ja sanon, että pitää mennä, ja hän jatkaa pulisemista, eikä lopeta, vaikka olen jo kaukana.
Ei niin mitään. Hulvatonta!