Mulla on 58kg ylipainoa, pois olen saanut n.16kg
Huh huh, yhden ihmisen verran. Lähtöpaino oli 123kg ja tavoitteeni on painaa 65kg. Olen 166cm pitkä. Onneksi olen vielä nuori,26v, joten iho palautuu paremmin ja aineenvaihdunta toimii.. en malta odottaa että pääsen tavoitteeseen, huh,mahtaa olla kevyt olo?!
Kommentit (21)
Aika pelottavaa. Sulla on ylipainoa enemmän kuin mulla painoa ylipäätään....
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:31"]
Aika pelottavaa. Sulla on ylipainoa enemmän kuin mulla painoa ylipäätään....
[/quote]
Niin ja olen siis 165cm ja 54kg.
Mulla ois ylimääräistä painoa noin 16 kg eli se mitä olet jo onnistunut pudottamaan. Olen myös tuplasti ikäisesi ja noiden kilojen kadottaminen on ihan hemmetin vaikeaa!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:33"]Mulla ois ylimääräistä painoa noin 16 kg eli se mitä olet jo onnistunut pudottamaan. Olen myös tuplasti ikäisesi ja noiden kilojen kadottaminen on ihan hemmetin vaikeaa!
[/quote]
Tai siis olen yli 40, en ihan tuplasti ikäisesi. :)
Kovasti tsemppiä! Itsellänikin on dieetti meneillään, olen 165 cm ja pahimmillaan painoin 80 kg, nyt 72, tavoite jotakin 55-65 kilon väliltä, täytyy nyt katsoa miltä alan näyttää missäkin painossa ja minkälainen on olo..
Pitkää pinnaa, kärsivällisyyttä, ja kovaa motivaatiota tämä kysyy :)
Mullakin oli lähtöpaino 123kg, pituutta 169cm. Nyt tippunut 30kg ja alkaa rinnoissa ja vatsassa näkyä.. siis roikkuvana ihona ;( Mutta olo on mitä parhain!
En edes tajua miten iso olen ollut,58kiloa on hirveä määrä. Joskus tuntuu mahdottomalta,epätoivoiselta tämä laihdutus kun 16 kiloa ei tunnu missään kun pudotettavaa on kaikenkaikkiaan noin paljon,joten todellakin kärsivällisyyttä tarvitsen. pelottaa tuo nahka miten reagoi :S Ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:53"]
Haluatko vähän avata, miksi olet ollut noin messevissä lukemissa?
[/quote]
Ja vielä noin nuorena.
Sain lapsen miehen kanssa joka teki henkistä väkivaltaa vuosia. Söin yksinäisyyteen, suruun,ahdistukseen,masennukseen. Sitten erosin,pääsin pois siitä paskasta. Syöminen yltyi ja se oli jo ahmintaa. Sitten tajusin kuinka uupunut olin, ero, henkinen väkivalta, pienen lapsen äitiys, kaikkea sattui liian nopeasti liikaa yhdelle ihmiselle. Tajusin että olin masentunut. Hain apua ja aloin toipua. Tunne syöjä olen edelleenkin,mutta en enää ahmi jos olen surullinen,silloin ei oikeastaan enää tee mieli syödä. Usein näin lihavilla ihmisillä on jotain tunneperäistä syömistä, kukaa ei lihoa tostanoinvaan muutamalla karkkipussilla viikossa yhden ihmisen verran. Ap
Tsemppiä kovasti ap! Olet saanut hienon alun taipaleelle. Muista, että olet ansainnut kehon, jossa sinun on hyvä olla ja jaksat puuhailla. Pitää olla hyvä itselleen. Onnea tiellesi.
Tsemppiä! Hienosti ole jo saanut painoa pois. Älä pidä kovaa kiirettä, niin nahkakin ehtii kutistua.
Kuntosali tai vaikka kotijumppa on hyvä juttu - vink, vink :)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:47"]En edes tajua miten iso olen ollut,58kiloa on hirveä määrä. Joskus tuntuu mahdottomalta,epätoivoiselta tämä laihdutus kun 16 kiloa ei tunnu missään kun pudotettavaa on kaikenkaikkiaan noin paljon,joten todellakin kärsivällisyyttä tarvitsen. pelottaa tuo nahka miten reagoi :S Ap
[/quote]
Vai ei tunnu miltään. Älyttömän hienoahan tuo on, kohta olet jo 30% kevyempi. Hurjasti tsemppiä jatkoon. Kroppa muokkautuu vielä n. vuoden laihdutuksen jälkeen. Ihon palautuminen on kovin yksilöllistä.
ap täällä sama projekti päällä. Lähtö kylläkin 84,5kg mutta pituusja ikä sama kuin sinulla.:) Nyt lähtenyt 5,5 kg. tavoite sinne 65 vähintään.
Mulla oli lähtöpaino vuosi sitten 85kg,nyt painan 67kg eikä enää hittovie tipu vaikka mitä tekis...pituutta mulla 173cm siis.
Olo on kyllä mitä mainioin ja kyllä ne nahkatkin palautui ihan loistavasti mutta tästä se ei vaan tipu niin millään huoh...
Tsemppiä ♡ :)