Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on huono iho

Vierailija
16.05.2015 |

27v nainen tuskailee.
Kun lopetin cypretyl-e-pillerit, iho alkoi rasvoittua ja finnejä tulee paljon etenkin leukaan.

Syön ihan terveellisesti. En ollenkaan eineksiä ja juon vettä.

Ei auta sinkkivoide, ravintolisät yms.
Eikä edes kaikilla tuntemillani vegaaneilla ole hyvä iho!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää aina ihan suunnattomasti, kun aina näissä keskusteluissa esiintyy vanhentunutta tietoa ja epätosia uskomuksia. Ruokavalio VAIKUTTAA mitä suurimmassa määrin hormonitasapainoon, ja hormonitasapaino on puolestaan yhteydessä akneen. Päivittäkää tietonne tai olkaa hiljaa, sillä nuo väärät luulonne eivät auta ketään.

Vierailija
22/31 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihoon on leimahtanut kunnon sairaus/ tulehdus, sitä ei hoideta ruokavaliolla kuten ei syöpääkää hoideta ruokavaliolla. Eri asia on sitten se, mikä edistää ihon terveyttä kuten terveelliset elämäntavat ja ruokavaliot. Sairautta niillä ei kuitenkaan hoideta. Pieni mutta tärkeä ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon vettä ja hanki kunnon puhdistusaineet ja oikeanlainen rasva. Älä pihistele hinnassa. Älä myöskään laiminlyö edes yhtä pesukertaa vaan aamuin illoin. Minulla oli ennen ihan järkyttävä iho mutta näillä ohjeilla saan enään hyvin harvoin finnejä. Se vie aikaa että kasvot paranee mutta kun jaksat niin se maksaa takaisin

Vierailija
24/31 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile whole30 ruokavaliota. Googleta tällä hakusanalla. Aivan uskomaton vaikutus ihoon.

Vierailija
25/31 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
26/31 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu mikä tätä vaivaa? näkyy vaan eka viesti?

Vierailija
27/31 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on koko arsenaali eri hintaisia meikkejä ja rasvoja. apeekkikamoista merkkituotteisiin.

kun söin e-pillereitä, ei ollut väliä vaikka kävin joka päivä pizzalla tai hesessä. silti iho oli aina hyvä.

että mikä lie ihmeaine e-pillerit on.

söisin vaikka koiranpaskaa jos saisin ihoni kuntoon.

Vierailija
28/31 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 02:53"]Kun ihoon on leimahtanut kunnon sairaus/ tulehdus, sitä ei hoideta ruokavaliolla kuten ei syöpääkää hoideta ruokavaliolla. Eri asia on sitten se, mikä edistää ihon terveyttä kuten terveelliset elämäntavat ja ruokavaliot. Sairautta niillä ei kuitenkaan hoideta. Pieni mutta tärkeä ero.

[/quote]

Täyttä paskapuhetta. Oma akneni oli sitä kaikista pahinta luokkaa, kystinen tulehdusperäinen akne. Kokeilin itsekin ensin mm. antibiootteja ja lääkevoiteita, mutta aina ne näpyt palasivat ja joka kerta nuo eivät edes auttaneet mitään. Roaa en edes harkinnut sen sivuvaikutusten vuoksi.
Ainoa, mikä minulla akneen on tehonnut, on ruokavalio. Syömämme ravinto voi näkyä myös erilaisina kehon tulehdustiloina ja koska keho on suurin elimemme, on täysin odotettua, että se reagoi ruokavalioon ensimmäisenä. Kuinka moni on saanut esim. atooppisen ihon kuriin lisäämällä yksinkertaisesti hyviä rasvoja ruokavalioon? Tiedän useammankin tapauksen!
Minulla syy-seuraussuhde on täysin selvä. Esim. jos olen vieraillut pidemmän aikaa vanhemmillani, missä en ruokavalioni mukaista ravintoa ole saanut, iho on alkanut oireilemaan hyvinkin nopeasti. Sattumaako? Ei todellakaan, sillä nykyisin vien sinnekin omat ruoat ja samaa ongelmaa ei ilmene!
Oletteko te tosiaan noin kovasti lääkepropagandan manipuloimat, ettette näin yksinkertaista asiaa sisäistä? Tässäkin ketjussa on esitetty jo TUTKIJOIDEN ja muiden asiantuntijoiden todistaneen ruoan yhteyden mm. hormoneihin ja sitä kautta ihoon, mutta yhä vain ummistatte silmänne? Vai onko ratkaisu liian vaivalloinen, sitä kun ei hoideta vain makoilemalla sohvalla ja vetämällä lääkärin määräämiä nappeja naamaan? Surullista, todella. Teidän ei tarvitsisi kuin perehtyä muutamiin tutkimuksiin, niin asian tila valkenisi teille, mutta mieluummin elätte kuplassanne? Tehkää niin, mutta jättäkää tästedes valheelliset mielipiteet esittämättä.
T. 15

Vierailija
29/31 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Siis iho on suurin elimemme.

Vierailija
30/31 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/31 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on paska iho. :/ Siis aina ollut. E-pillerit auttoi tosi paljon. Mutta lopetin ne kun jouduin etäsuhteeseen (pidempään sellaiseen) jonka aikana en halua ylimääräisiä hormoneita syödä kun niillä harvoilla kerroilla pärjää kondomilla. Äh en malta odottaa että taas pääsen aloittamaan pillerit (kun mies tulee takaisin). c: