Jutta Gustafsbergin dieetti on vaarallinen
http://www.anttiheikkila.com/blogi/vallankumous-on-ovella/
Jutan proteiinijauhedieetti aiheuttaa paljon ongelmia.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:32"]Saattaa olla. Mutta eivät ne Antti Heikkilänkään dieetit mitän fiksuja ole.
[/quote]
Eli et tiedä mitään terveydestä, kunhan vain Heikkilän nimi mainitaan niin se on ei ei.
Ap
Ei jutella ole mitään proteiinijauhe diettiä! Jutan dieetit perustuvat nimenomaan oikeaan puhtaaseen ruokaan. Toki lisänä voi käyttää niitä kauheita, mutta itse en ole käyttänyt niitä ollenkaan vaan pelkästään sitä ruokavaliota ja laihduin 6vkn aikana 10kg.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:34"]Ei jutella ole mitään proteiinijauhe diettiä! Jutan dieetit perustuvat nimenomaan oikeaan puhtaaseen ruokaan. Toki lisänä voi käyttää niitä kauheita, mutta itse en ole käyttänyt niitä ollenkaan vaan pelkästään sitä ruokavaliota ja laihduin 6vkn aikana 10kg.
[/quote]
Et tainnut lukea koko blogikirjoitusta. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:32"]Saattaa olla. Mutta eivät ne Antti Heikkilänkään dieetit mitän fiksuja ole.
[/quote]
Eli et tiedä mitään terveydestä, kunhan vain Heikkilän nimi mainitaan niin se on ei ei.
Ap
[/quote]
Kyllä se taidat olla sinä jolta argumentit loppuvat.
Täh? Siis siinä Jutan vanhassa gofatgo-dieetissä oli lihaa/kalaa/kanaa ja vihanneksia, maitorahkaa, raejuustoa ja mehukeittoa. Hiilareita rajoitetusti. Kaurapuuroa aamulla. Ei minusta mitenkään hirveän myrkylliseltä kuulosta.
Proteiinijauheista en tiedä mitään, koska en koe tarvitsevani.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:32"]Saattaa olla. Mutta eivät ne Antti Heikkilänkään dieetit mitän fiksuja ole.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ei vain huvita käydä samaa tappelua, olen ne jo moneen kertaan käynyt. Tietoa kyllä löytyy jos viitsii lukea. Ap
No mikä se on se vaaraton ruokavalio? En itse kuulu mihinkään ruokauskontoon, niin kertokaa valistuneemmat.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:32"]Saattaa olla. Mutta eivät ne Antti Heikkilänkään dieetit mitän fiksuja ole.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ei vain huvita käydä samaa tappelua, olen ne jo moneen kertaan käynyt. Tietoa kyllä löytyy jos viitsii lukea. Ap
[/quote]
Kuitenkin avaat aiheesta keskustelun keskustelupalstalle? Taitaa itse Heikkilä olla linjoilla.
Dieetien suurin riski on lihominen dieetin jälkeen, jonka jälkeen aloitetaan uusi dieetti... niinpäinpois. Kummia nämä Heikkilät ja Jutat; kuinka paljon täytyy eläintuotteita käyttää pyllynsä kiinteyttämiseen.
Vaikein ja kannattavin dieetti on normaali kohtuudella syöminen. Ilmenee mm. lihavuusleikkauksissa käyneiden puheissa, "kokeilin kaikki mahdolliset dieetit, mutta..."
Siinä syödään puhdasta,laadukasta ruokaa ihan sopivilla kaloreilla. Paljon kasviksia,marjoja,hedelmiäkin isommilla laihduttajilla. Itse pudotin 6 viikossa 9kg ja nyt toinen kierros menossa :)
Ei teidän juttailijoiden kroppa kauan kestä ilman rasvaa. Siinäpä ne kilot sit tulee takaisin kun pamahtaa kilpirauhasen vajaatoiminta päälle.
Miksi siitä syömisestä pitää tiedettä tehdä. Kyllä ihan maalaisjärkikin ja oman kropan kuuntelu kertoo, mitä suuhunsa kannattaa pistää.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:53"]
Ei teidän juttailijoiden kroppa kauan kestä ilman rasvaa. Siinäpä ne kilot sit tulee takaisin kun pamahtaa kilpirauhasen vajaatoiminta päälle.
[/quote]
Noissa ruokavalioissa käytetään hyviä rasvoja, esim avokadoa ja pähkinöitä. Ei ne rasvattomia ole.
Tuo juttuhan oli ihan hullu. Jutta ei laihduta ihmisiä treenillä niinkuin heikkilä väittää,vaan nimenomaan ruokavaliolla,treeni on sitten tukena siinä. On myös ohjelmia jossa ei treenata. Proteiinijauheet ovat vapaaehtoisia ja ne voi korvata ihan ruuallakin,näin jutta sanoo. Ihan höpö höpö heikkilä taas.
[/quote]
Onhan siinä oliiviöljyä jonkun verran? Ja lihakaan ei ole täysin rasvatonta. En nyt tiedä, mistä näistä ruokavalioista puhut, koska ikinä en ole hänen dieeteistään maksanut. Käyttänyt vain sitä vanhaa ilmaista mallia. Eihän ne välimerenkään ruokavaliot ole ikinä hirvittävään rasvansyöntiin perustuneet ja siellä ihmiset kuitenkin elää aika pitkäksi ja terveinä. Oliiviöljyllähän sielläkin vedetään.
[/quote]
Miksi kilpparivajis on niin yleinen karpeilla, jos kerran rasva estää sitä :)
Läskisoosi on hyvää. En karttele perunoita mutta en myöskään syö ennen kuin olen nälkäinen. Kunnon läskisoosin syönnin jälkeen (lounaalla) ei tarvitse syödä kuin vasta seuraavana päivänä.
Se vanha gfg ainakin on liian vähärasvainen. 10 g oliiviöljyä päivässä. Sillä ei pitkälle pötkitä, kuukauden verran olen tuolla joskus dieetannut, pidempään en suosittele.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:53"]
[/quote]
Noissa ruokavalioissa käytetään hyviä rasvoja, esim avokadoa ja pähkinöitä. Ei ne rasvattomia ole.
[/quote]
Ja teidän aivopestyjen mielessä eläinrasvat on pahaa rasvaa? Se "tieto" on kuule kumottu jo kauan sitten.
Saattaa olla. Mutta eivät ne Antti Heikkilänkään dieetit mitän fiksuja ole.