Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUKU on pahin..

Vierailija
16.05.2015 |

Poikaystäväni suku painostaa minua ja poikaystävääni jatkuvasti. Ollaan 22v ja 23v, yhdessä oltu nyt 3v.

Suvulta kuulee jatkuvasti kommentteja "millonkas teidät vihitään?", "Olisihan ne pienet taaperot ihana asia" "milloinkas ostatte talon?" jne. Tämä on kamalaa! Ollaan koko ajan sanottu suoraan että lapsia, eikä häitä ole tulossa. Eivät ota kuuleviin korviinsa!

Meillä on mieleinen ammatti. Työssä reissataan todella paljon eri maissa, joten edes omistusasuntoa ei ole järkeä hommata (Ollaan musiikkialan ihmisiä molemmat),niin mihinkä me ne lapset laitettaisiin? Siis kun tulot ei ole hääppöisiä, ja kumpikaan ei ole mikään lapsi-fani. Älkää vetäkö hernettä nenäänne tuosta lauseesta. Tarkoitan vaan, että näin epäsäännöllisessä ammatissa lapset ja perhe-elämä ei ole kauhean hyvä valinta. Miten tuon suvun saisi uskomaan, että tuo painostus on turhaa? Rasittaa aina sanoa vastaan uudelleen ja uudelleen.

Yhdesti minun mahaani tuijotettiin ja sanottiin "onko pikkuisia tulossa vai oletko lihonut?" Ja tähän väliin sanon teille että ei, en ollut lihonut. Painan 50 kg, ja olen 170cm pitkä, joten otin tuon kommentin jo aika törkeänä.

Näitä kommentteja on vaikka kuinka...

Alan olla kyllästynyt tähän.

Mitä minä tekisin? Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään omia kokemuksia? Miten olette ratkaisseet asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten ratkaista? Eihän tuossa ole mitään ratkaistavaa. Elätte just niin kuin itse haluatte, aikuiset ihmiset.

Vierailija
4/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:22"]Ai miten ratkaista? Eihän tuossa ole mitään ratkaistavaa. Elätte just niin kuin itse haluatte, aikuiset ihmiset.
[/quote]

Siis tarkoitin että mitenkä suvun saisi tajuamaan että ovat jo hiljaa? Rasittaa kun aina joutuu sanomaan samat asiat.
-Ap

Vierailija
5/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätte vain kaikessa rauhassa omaa elämää ja tökeröt utelut ja kommentit jätät kylmästi huomiotta.

Vierailija
6/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt kovaan ääneen, onko vika kuulossa vai ymmärryksessä. Sitten päivittelet yhtä kovaan ääneen, että onkohan tuolla Mirja-tädillä dementia, eikö se muista että tästä vasta puhuttiin.

Vierailija
7/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:24"]Elätte vain kaikessa rauhassa omaa elämää ja tökeröt utelut ja kommentit jätät kylmästi huomiotta.
[/quote]

Jospa ne ei kauaa enää jaksaisi..
-Ap

Vierailija
8/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:26"]Kysyt kovaan ääneen, onko vika kuulossa vai ymmärryksessä. Sitten päivittelet yhtä kovaan ääneen, että onkohan tuolla Mirja-tädillä dementia, eikö se muista että tästä vasta puhuttiin.
[/quote]

:D Tuo saattaisi tosiaan toimia.
-Ap

Vierailija
9/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toiset hokee saamaa jatkuvasti niin ei tarkoita että sinun tarvitsee samoja selityksiä joka kerran antaa. Olet kertonut jo moneen kertaan miten asiat on mutta ei mene jakeluun joten voit lopettaa selitykset. Vaihda vain puheenaihetta...on ilmoja pidellyt ;)

Vierailija
10/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:31"]Jos toiset hokee saamaa jatkuvasti niin ei tarkoita että sinun tarvitsee samoja selityksiä joka kerran antaa. Olet kertonut jo moneen kertaan miten asiat on mutta ei mene jakeluun joten voit lopettaa selitykset. Vaihda vain puheenaihetta...on ilmoja pidellyt ;)
[/quote]

Vaihdoin puheenaiheen silloin kun minun mahaani tuijotettii. Tuloksena oli hirveä kysely "mites sinä nyt tuolleen puheenaihetta vaihdoit, onko jotain kerrottavaa?"
-Ap

Vierailija
11/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana suku sinulla.

Vierailija
12/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:39"]Ihana suku sinulla.
[/quote]

No eikö olekkin..
-Ap

Vierailija
13/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:39"]Ihana suku sinulla.
[/quote]

No eikö olekkin..
-Ap
[/quote]

Tarkalleen ottaen poikaystävälläni on se "ihana" suku..:D
-Ap

Vierailija
14/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:55"]Huora
[/quote]

Trolli kiltti mene muualle. Pyysin kunnon vastauksia.
-Ap

Vierailija
15/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kauheaa!

Toivovat teidän avioituvan ja jopa ehkä saavn lapsia. SIKOJA!

Todellinen kunnon suku puhuisi teille (tietty toisen selän takana), että kyllä teidän on parasta erota, kun niin ei teistä ole pariksi ja surkea kumppani on valittuna...

Vierailija
16/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:12"]Onpa kauheaa!

Toivovat teidän avioituvan ja jopa ehkä saavn lapsia. SIKOJA!

Todellinen kunnon suku puhuisi teille (tietty toisen selän takana), että kyllä teidän on parasta erota, kun niin ei teistä ole pariksi ja surkea kumppani on valittuna...
[/quote]

Hei kyllä sinuakin ärsyttäisi jatkuvat kyselyt.
-Ap

Vierailija
17/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettet voi saada lapsia. Sittenhän ei enää kysele.

Vierailija
18/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että omalle kohdalle ei ole osunut vielä yhtäkään sukulaista, joka noin utelisi. Olen 26v, mies 28v, yhdessä oltu jo 5 vuotta ja naimisissakin jo yli vuosi. Kukaan ei ole kertaakaan kysellut vauvoista, talosta jne. Sen sijaan on paljon puhetta työstä, harrastuksista, politiikastakin. Edes oma äitini ei ole kysynyt, koska on lapsia tulossa vai onko lainkaan.

Vierailija
19/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika typerää sukua. Kouluttamatonta sakkia. Kuka 23-vuotias voi tai haluaa tänä päivänä lisääntyä? Ensin kunnon ammatti ja elämisen puitteen kohdilleen, ettei minun veronmaksajana tarvitse alkaa elättäjäksenne.

Lapsemme on nyt 23-vuotias yliopisto-opiskelija. Kukaan meidän suvusta ei toivo hänen tässä elämäntilanteessa lisääntyvän.

Vierailija
20/23 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:22"]Sano ettet voi saada lapsia. Sittenhän ei enää kysele.
[/quote]

En varmasti valehtele tuollaista. Jotkut oikeasti eivät niitä voi saada.
-Ap