Välillä on niiin mälsää olla sinkku!
Kuten sanoinkin niin välillä, joskus se taas on ihan huippua - ei tarvitse keneltäkään kysyä lupaa mihinkään menoihin tai ottaa toisen tunteita joissain asioissa huomioon jne. Kyllä te tiedätte. Mutta viimeaikoina oon vaan alkanu kaivata parisuhdetta (enkä ole koskaan edes ollut sellaisessa!). Tänäänkin oli ihan hirveää olla kauppakeskuksessa ja huomata, kun siellä pariskunnat kävelivät käsi kädessä ja osat vielä taluttivat lapsiaan. Milloin mä oikein saan sen parisuhteen? En edes jaksa enää etsiä ketään.. :/
N22
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:09"]
Kuten sanoinkin niin välillä, joskus se taas on ihan huippua - ei tarvitse keneltäkään kysyä lupaa mihinkään menoihin tai ottaa toisen tunteita joissain asioissa huomioon jne. Kyllä te tiedätte. Mutta viimeaikoina oon vaan alkanu kaivata parisuhdetta (enkä ole koskaan edes ollut sellaisessa!). Tänäänkin oli ihan hirveää olla kauppakeskuksessa ja huomata, kun siellä pariskunnat kävelivät käsi kädessä ja osat vielä taluttivat lapsiaan. Milloin mä oikein saan sen parisuhteen? En edes jaksa enää etsiä ketään.. :/
N22
[/quote]
Taidat olla itse asiassa hyvin parisuhdeorientoitunut ihminen, vain vielä kovin nuori, niin et ole aiemmin kaivannut parisuhdetta.
Minä olen 36-vuotias sinkkunainen. Ei edelleenkään yhtään tunnu siltä, että haluaisin parisuhdetta tai perhettä. On ihanaa saada viettää elämäänsä niin kuin itse haluaa.
Olemme eri maata. Hyväksy itsesi ja hanki se mies ja 1,7 lasta.
Mita vanhemmaksi tulee sita enemman kaipaa pari suhdetta. Yksin on kurjaa. Kaverit puuhaa jotain muuta suhteissaan.
Yksin.
Mikaan ei tunnu juuri miltaan, tai oikeastaan vain haikealta.
V
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:09"]
N22
[/quote]
Olemme eri maata. Hyväksy itsesi ja hanki se mies ja 1,7 lasta.
[/quote]
Voikun olisikin noin helppoa. :/ Oon älyttömän ujo, en kuitenkaan mielestäni ruma, mutta siis todella ujo! Näin tänään parikin todella hyvännäköistä miestä, mutta kappas vain, takaa seurasikin pari taaperoa. *Huokaus*
Tästä varmaan saa sellaisen kuvan, että oon ihan metsästäny miehiä, mutta ei. Shoppailemasa mä olin. En mä jaksa enää odottaa, joku tulee kai vastaan jos on tullakseen...
Ap
Etenkään ujo nainen ei miestä niin vaan saa hankituksi.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:22"]
Etenkään ujo nainen ei miestä niin vaan saa hankituksi.
[/quote]
Tälle kommentille pakolliset katkerat alapeukutukset tulossa. Kokeile itse olla ujo nainen niin tiedät kyllä mistä puhun.
t. 26-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut.
[quote author="N22" time="16.05.2015 klo 19:21"]
Voikun olisikin noin helppoa. :/ Oon älyttömän ujo, en kuitenkaan mielestäni ruma, mutta siis todella ujo! Näin tänään parikin todella hyvännäköistä miestä, mutta kappas vain, takaa seurasikin pari taaperoa. *Huokaus*
Tästä varmaan saa sellaisen kuvan, että oon ihan metsästäny miehiä, mutta ei. Shoppailemasa mä olin. En mä jaksa enää odottaa, joku tulee kai vastaan jos on tullakseen...
Ap
[/quote]
Miten naiselle sitten voisi tulla juttelemaan. Itse en ainakaan uskalla kun kaikki miettimani ja kokeilemani aloitukset ovat niin idioottimaisia.
Olen ihan hyvaa juttu seuraa, mutta tyhjasta en osaa juttua nyhjasta. Jos jotakin yrittaa hopotella niin toinen ei taatusti ole virittynyt vastaanottavaksi ja koko kommunikaatio yritys kuolee omaan surkuhupaisuuteensa.
V
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:33"]
Ap
[/quote]
Miten naiselle sitten voisi tulla juttelemaan. Itse en ainakaan uskalla kun kaikki miettimani ja kokeilemani aloitukset ovat niin idioottimaisia.
Olen ihan hyvaa juttu seuraa, mutta tyhjasta en osaa juttua nyhjasta. Jos jotakin yrittaa hopotella niin toinen ei taatusti ole virittynyt vastaanottavaksi ja koko kommunikaatio yritys kuolee omaan surkuhupaisuuteensa.
V
[/quote]
No mä voin sanoa vaan omasta puolestani tän, että jos mulle tulis joku mies höpöttelemään jotain "idioottimaisia" aloituksia, niin luultavasti mua alkais vähän naurattaa mutta koittaisin jotenkin saada jatkettua juttua minkä mies olisi aloittanut... :) Sekava sepostus sori. Ja mun ujous on pääsääntöisesti sitä, että en vaan pysty/uskalla ottaa kovin pitkiä katsekontakteja mieheen, en osaa sanoa miksi näin on. :/
Ap
[quote author="N22" time="16.05.2015 klo 19:39"]
[quote author="V" time="16.05.2015 klo 19:33"]
Ap
[/quote]
V
[/quote]
No mä voin sanoa vaan omasta puolestani tän, että jos mulle tulis joku mies höpöttelemään jotain "idioottimaisia" aloituksia, niin luultavasti mua alkais vähän naurattaa mutta koittaisin jotenkin saada jatkettua juttua minkä mies olisi aloittanut... :) Sekava sepostus sori. Ja mun ujous on pääsääntöisesti sitä, että en vaan pysty/uskalla ottaa kovin pitkiä katsekontakteja mieheen, en osaa sanoa miksi näin on. :/
Ap[/quote]
Olen toissa ja yritan toitakin tehda, mutta koska olen yksin nin on kiva puhua, virtuaalisesti edes jonkun kanssa.
Oikeasti live puhumisesta tissielaimen kanssa on jo aikaa, jos ei lasketa kaupan kassaa.
(Arveluttaa aina kayttaa epasovinnaisia ilmaisuja, kuten tissielain, mutta kertoo aika nopeasti onko toisella huumorintajua.)
Aakkosia mulla on muttei aakkosia. En ole Suomessa juuri nyt, vasta syksylla.
Olet sen ikainen, etta opiskelet, varmaankin? mita alaa.
V
[/quote]
Olen toissa ja yritan toitakin tehda, mutta koska olen yksin nin on kiva puhua, virtuaalisesti edes jonkun kanssa.
Oikeasti live puhumisesta tissielaimen kanssa on jo aikaa, jos ei lasketa kaupan kassaa.
(Arveluttaa aina kayttaa epasovinnaisia ilmaisuja, kuten tissielain, mutta kertoo aika nopeasti onko toisella huumorintajua.)
V
[/quote]
Ap, nauti rauhassa sinkkuudesta. Tämmösiä hyypiöitä sun kannattaa välttää :D
Ihanaa AP, kontakti! Jatkakaa juttua jossain kaksin. Just tästä voi tulla SUN hyypiö ;)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:16"]
[/quote]
V
[/quote]
[/quote]
Kerro mulle miksi olen hyypio?
Keskustelun aloittamisen hankaluus hyppaa silmille jopa virtuaalisti.
Olen selkeasti vanhempi kuin ap , mutta viestin tarkoitus olikin osoittaa kuinka hankalaa on aloitta kommunikaatio.
N22 ei sita osoittanut vaan sina.
Kun ei ole yhteisia kokemuksia on hankla tutustua. Hyypio: kiitos.
V
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:16"]
[/quote]
V
[/quote]
[/quote]
Kerro mulle miksi olen hyypio?
Keskustelun aloittamisen hankaluus hyppaa silmille jopa virtuaalisti.
Olen selkeasti vanhempi kuin ap , mutta viestin tarkoitus olikin osoittaa kuinka hankalaa on aloitta kommunikaatio.
N22 ei sita osoittanut vaan sina.
Kun ei ole yhteisia kokemuksia on hankla tutustua. Hyypio: kiitos.
V
[/quote]
Kuka kutsuu naista "tissieläimeksi"? Jos tollain aloitat puhumaan naiselle, niin en usko että kovin moni alkaa jatkaa juttua sun kanssa. Anteeksi vaan, mutta veikkaan että moni nainen samaistuu tähän.
11
Oho, täällähän on syntynyt keskustelua. :) V täällä kysyikin, että mitä alaa opiskelen. En ehkä viitsi kertoa täällä, vaikka en usko että kukaan varmaan tunnistaisi mua, mutta silti. Mutta siis ensimmäinen vuosi menossa. :) Ja tuo tissieläin, en taida kommentoida tuota nyt mitenkään.. :D
Ap
Nyt tiedan, ettei riemurasia ole tuttu :)
Se oli Populaarikulttuurinen kysymys ja arvio huumorintajusta.
Pidattyneisyys karkoittaa helposti miehia. Ei kaikkia mutta monet.
Introverttiyshan on helposti ujon henkilon ominaisuus.
Itse olen ekstrovertti,mutta oikeassa elamassa hiukan turhan ujo.
Karsimys on erillaista. Tekisi mieli sanoa ja tehda mutta kun ei uskalla kun ajattelen liikaa mita muut ajattelevat.
Seurustelin joskus kauniin naisen kanssa ja han vaitti minua valehtelijaksi kun ylistin hanan kauneuttaan. Kuulemma kukaan ei muu ei koskaan sano niin. Mietinkin etta voiko ventovieraalle kehua hanen kauneuttaan vai ajatellaanko heti, etta "Tuo vaan pyrkii mun poksyihin"
Joskus se, poksy juttu saattaisi olla toota, mutta minusta olisi kiva saada jonkun paivaan piristysta. Omat paivat ainakin ovat aivan liian harmaita, ellei jopa mustia.
hyypiö V
Mulla on sulle vain yksi ehdotus ja se on TINDER! Ihan huippusovellus ja itsekin löysin sitä kautta mahtavan miehen :)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:15"]
Mita vanhemmaksi tulee sita enemman kaipaa pari suhdetta. Yksin on kurjaa. Kaverit puuhaa jotain muuta suhteissaan.
Yksin.
Mikaan ei tunnu juuri miltaan, tai oikeastaan vain haikealta.
V
[/quote]
niinpä :(
SJ
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:19"]
Mulla on sulle vain yksi ehdotus ja se on TINDER! Ihan huippusovellus ja itsekin löysin sitä kautta mahtavan miehen :)
[/quote]
Se ei ole miehille.
Olen vissiin niin ruma kun kukaan ei anna minulle sydanta :(
Ei en ole ruma mutta en osaa ottaa hyvia kuvia
Mies teki erillaisia profileja Tinderiin ja laittoi 300 sydanta. Tassa vastaukset.
http://www.ptfu.fi/2015/05/tinder-mies-tulee-oletko-valmis-suuri.html?m=0
hyypiö V
Kuulelpa, tiedätkö miten ihanalta sinä näytät tuolla kaupassa kun kuljeskelet siellä tarkkaan harkiten joka ostoksesi.
Minä olen se niiden lasten kanssa..Ne natkuaa nameja ja keksejä ja limpparia ja popparia ja ja ja..
Mies siinä käsipuolessa natkuttaa "miks piti lähtee kauppaan just nyt kun pahin ruuhka tässä, ja sama olis kun oisin jäänyt autoon oottamaan, ja saakeli kun nuokaan eivät osaa kulkee kunnolla kaupassa, v.ttu, että ärsyttää aina tämä apinalauma täällä..
Asioilla tapaa olla puolensa ja puolensa..=))
[quote author="ExoPol" time="16.05.2015 klo 21:31"]
Kuulelpa, tiedätkö miten ihanalta sinä näytät tuolla kaupassa kun kuljeskelet siellä tarkkaan harkiten joka ostoksesi.
Minä olen se niiden lasten kanssa..Ne natkuaa nameja ja keksejä ja limpparia ja popparia ja ja ja..
Mies siinä käsipuolessa natkuttaa "miks piti lähtee kauppaan just nyt kun pahin ruuhka tässä, ja sama olis kun oisin jäänyt autoon oottamaan, ja saakeli kun nuokaan eivät osaa kulkee kunnolla kaupassa, v.ttu, että ärsyttää aina tämä apinalauma täällä..
Asioilla tapaa olla puolensa ja puolensa..=))
[/quote]
Tää oli ihana, sai hymyn huulille :) Niin totta tuokin, ehkä mäkin tulen olemaan joskus samanlaisessa tilanteessa.. Kaipa mä nyt vaan nautin sitten sinkkuudesta! :)
Ap
Huomasin tänään kans samoja ajatuksia kun olin reippailemassa sellaisessa romanttisessa miljöössä, minä yksin ja kaikki muut jonkun toisen kanssa. Tuli tosi yksinäinen olo, vaikka yleensä en sinkkuuttani edes juuri ajattele...