Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono ihminen, koska en ole sosiaalinen, enkä mielelläni mene ihmisten seuraan?

Vierailija
17.01.2022 |

Olen todella paljon yksinäni. Välillä kaipaan ystäviä tai mies ystävää. toisinaan taas muistan kuinka kamalaa oli työelämässä, jossa piti olla mukava työkavereiden kanssa, asiakkaille ja töiden jälkeen kämppikselle kenen kanssa jaoin kerrossängyn. Siinä työympäristössä ihmiset eivät ole aina mukavia toisilleen. Paineet ovat kovat, yksityisyyttä ei ole. Vessa oli ainoa paikka ja sielläkin oli niin ohuet seinät että läpi kuuluu. Välillä tuntuu, että elämä menee hukkaan,toisinaan tuntuu että olen ainakin turvassa omassa kodissani. En usko että tulen löytämään ystäviä kun ei ole sosiaalisia taitoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💎

Vierailija
2/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ollenkaan huono ihminen, itse olen samankaltainen ja olenkin saanut palautetta siitä. Muiden suhtautuminen hiljaisiin ja vetäytyneisiin usein on aika kurjaa. Koita vaan pyrkiä sellaiseen seuraan, jossa saat olla omankaltaisiesi kanssa. Tsemppiä!

Vierailija
4/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole huono ihminen, sillä alempien kädellisten tapa sukia jatkuvasti toisiaan on väistymässä ja evoluution ylemmillä oksilla keikkuvat ovat kehittyneet riittävästi pystyäkseen elämään ilman jatkuvaa yhdessäoloa lajitovereidensa kanssa.

Vierailija
5/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. 

Vierailija
6/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Eka kerta kun näen vastaavan avauksen🙄

Vierailija
7/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole huono ihminen, sillä alempien kädellisten tapa sukia jatkuvasti toisiaan on väistymässä ja evoluution ylemmillä oksilla keikkuvat ovat kehittyneet riittävästi pystyäkseen elämään ilman jatkuvaa yhdessäoloa lajitovereidensa kanssa.

Itsensä jalustalle nostava ihminen ei ole evoluution huipulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän