Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanit pesiytyneet meidän pihalle

Vierailija
16.05.2015 |

Kaivavat maata ja istutuksia... Mutta ne on niin söpöjä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi... citykaneja? Kaivavat onkaloitansa nurmikollesi, ja siellä ne lymyää selkäsi alla kun makaat ottamassa aurinkoa. Kutsu ne pyydystäjät mitkä hillereillä jahtaa ne onkaloistaan.

Vierailija
2/17 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanit ovat valitettavasti rauhoitettuja koko kesän. Meillä ne yrittävät pesiytyä yhteen rinteeseen. Minä taistelen vastaan metalliverkoin. Kamala maanvaiva niistä on kyllä tullut!

Vierailija
4/17 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä poikasta ja emon olen nähnyt. Tuholaisiahan ne on, mutta jotenkin sympaattisia. Voiko ne tuhota kirsikkapuun?

ap

5/17 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloista.

Vierailija
6/17 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on antaneet niille nimetkin. Emo on Adalmiina, poikaset on Tumppu, Pulla, Mansikka ja Onni...

ap

Vierailija
7/17 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo onnellinen että ne on ulkona .

Musta tuntuu toisinaan että meillä on kani  vauhdissa sängyssä .

Vierailija
8/17 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kyllä, jos ne joutuu tappamaan. :(

ap

Vierailija
9/17 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oisin tyytyväinen jos pihalla temmeltäs pupuset. Kaikki elukat tänne vaan. Saa kaivaa koloja ja nakertaa puita!:)

Vierailija
10/17 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne minua oikeastaan nii haittaakaan, mutta naapurit eivät kai niistä pidä.

ap

Vierailija
11/17 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pahin tuhoeläin! Ei mikään söpö pikku pörrykkä. Lisääntyy hurjaa vauhtia, jos yksi kani voi saada vuodessa 40 poikasta, ja ne kaikki saa seuraavana vuonna 40 poikasta, 40x40=1600 kania... miettikää oikeesti se on aivan todella kammottavaa... ne syö ja tuhoaa kaiken, rakennuksien alle kaivautuvat jne...

Hirveä vilinä ja kuhina!

Olen todella kiitollinen metsästäjille ketkä näitä pyydystää. Älkää ikinä päästäkö lemmikkikanianne luontoon!

Vierailija
12/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne söpöjä. Mutta oikeasti onko ne niin paha riesa?

ap

Vierailija
13/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puut ja pensaat pitää suojata

Vierailija
14/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:48"]

Suomen pahin tuhoeläin! Ei mikään söpö pikku pörrykkä. Lisääntyy hurjaa vauhtia, jos yksi kani voi saada vuodessa 40 poikasta, ja ne kaikki saa seuraavana vuonna 40 poikasta, 40x40=1600 kania... miettikää oikeesti se on aivan todella kammottavaa... ne syö ja tuhoaa kaiken, rakennuksien alle kaivautuvat jne...

Hirveä vilinä ja kuhina!

Olen todella kiitollinen metsästäjille ketkä näitä pyydystää. Älkää ikinä päästäkö lemmikkikanianne luontoon!

[/quote]

ei ne nyt tuota vauhtia lisäänny luonnossa, Suomessa varsinkaan. Talvi tappaa ja petoeläimet myös.

Vierailija
15/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni otti aina kesäkaninvtai kaksi lasten iloksi ja vapautti ne sitten syksyllä. Yritin kyllä sanoa, että se on väärin. Pitäisi kesäkissojen lisäksi valistaa kesäkaneista.

Vierailija
16/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi Björkillä on muutama hyvä kaniresepti. Kaneille loskat suuhut!

Vierailija
17/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:43"]Onhan ne söpöjä. Mutta oikeasti onko ne niin paha riesa?

ap
[/quote]

Onhan ne jonkinlainen riesa. Vaikka söpöjä ovatkin. Suojaverkot (myös maan alle!) joudut virittelemään. En tiedä, onko karkotteista (hiukset, tuomen oksat, hirvensarvisuola yms,) apua.
Mutta cityfaunasi rikastuu: ketut, huuhkajat ja ehkä jopa ilvekset saattavat ilmestyä pihapiiriisi. Eli pitäkää kateistanne vaarin! Tosin, kyllä kissakin kanin nappaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä