Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tehnyt rikosilmoituksen huutonetin takia ???

Vierailija
14.08.2008 |

Miten homma toimii? Tuottaako tulosta, jos myyjä esimerkiksi valehtelee että on lähettänyt tuotteen ja posti hukannut, eikä ole kuittia lähetyksestä, eikä postille tekemää katoamisilmoitusta, meneekö läpi? Soittavatko poliisit vai käyvät kotona? Tunnen itseni ihan pöhelöksi kun en tiedä, mutta kyse isosta summasta rahaa ja tuotteesta, joka ei tullut perille...:(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta jokainen ostaa ihan omalla vastuulla.

Vierailija
2/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Millainen tuote oli (esim. känny, kannettava vai joku "ei-niin-kallis juttu"?

-Paljonko maksoit?

-Koska maksoit?

-Oliko myyjällä millaiset palautteet (negoja? Monta positiivista)?

-Oliko kuinka pitkä huutoaika?

-Onko myyjä vastannut sun viesteihin?

-Tuleeko tuote pakettina vai tavis kirjeenä?

Jos myyjä on lähettänyt tuotteet tavis kirjeenä, on ihan ymmärrettävää ettei hänellä ole siitä kuittia (itsekkään en viitsi säilöä noita lippulappusia lomsassa vaan heitä surutta roskiin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myyjä ei ole alunperin lähettänytkään tuotetta, luvannut useasti rahat takaisin, ei ole kuulunut ja aikaa mennyt jo 3 kuukautta.....

Vierailija
4/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myyjä ei ole alunperin lähettänytkään tuotetta, luvannut useasti rahat takaisin, ei ole kuulunut ja aikaa mennyt jo 3 kuukautta.....

Olitkin jo vastannut, kun kirjoitin tuota viestiäni.

Oletko satavarma tuosta, ettei myyjä ole koskaan lähettänyt tuotetta?

Onko sulla kaikki mailit sun muut tallella?

Ja vielä yksi kysymys, eihän myyjä vaan asu länsi rannikolla ja myyjän etunimi satu olemaan NOORA?? Jos on, niin kannattaa tehdä se rikosilmoitus!

Vierailija
5/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein netissä sen rikosilmoituksen. Seuraavana päivänä poliisi soitti ja kyseli lisää. Sain maksamani rahat takaisin, kun en enää huolinut tuotetta (olin jo kerintullunyt hommata tilalle). Tietysti jouduin odottamaan 26. päivään, mutta ajattelin että odotan ja sitten katotaan, jos rahoja ei ole uun, vaikka kyse ei ollut tullut.

Poliisi suhtautui hyvin juttuun, vaikka summa oli vain 60 e.

Kannattaa toki tehdä!!

Vierailija
6/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vaate, hinta vajaa 100e, maksettu kesäkuussa osta heti systeeminä, palautteita ei vielä oston aikaan ollut negana positiivisia vajaa 50 ja pari neutraalia, mutta myöhemmin peräkanaa muitakin toimittamattomia tuotteita samaan aikaan ja negoja, sanoo lähettäneensä taviksena, myöhemmin ei enää sanonut sitäkään, viestii aina silloin tällöin, puheluihin ei vastaa, toisille toimittamattomille ei edes vastaa.

Vierailija
7/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin heinäkuussa huutopaketin ja olin siinä uskossa että homma toimii ja ostaja saa pakettinsa. Viikko sitten ostaja kyseli pakettinsa perään ja olenko unohtanut lähettää. Seurantakoodin mukaan pakettia ei oltu koskaan määränpäässä noudettu ja se palautui mun lähipostiin viime perjantaina.

Ostaja vakuuttaa, että ei ole koskaan saanut huutopaketista saapumisilmoitusta tekstiviestillä. Valitin asiasta huutonetin ylläpidolle ja aikoivat selvittää asiaa. Ainakin tänään iltapäivällä huutopaketti-palvelu oli pois käytöstä. Saa nähdä kuinka tässä lopulta käy. Joudun ainakin maksamaan lunastusmaksun jos oman pakettini lähipostista haen ja palauttamaan kauppasumman ostajalle. Postikuluja en aio palauttaa ja luultavasti vähennän kauppasummasta omat lunastuskuluni jos homma on ostajan moka eikä hän ole pakettia noutanut

Vierailija
8/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vaate, hinta vajaa 100e, maksettu kesäkuussa osta heti systeeminä, palautteita ei vielä oston aikaan ollut negana positiivisia vajaa 50 ja pari neutraalia, mutta myöhemmin peräkanaa muitakin toimittamattomia tuotteita samaan aikaan ja negoja, sanoo lähettäneensä taviksena, myöhemmin ei enää sanonut sitäkään, viestii aina silloin tällöin, puheluihin ei vastaa, toisille toimittamattomille ei edes vastaa.

Koska summa on noinkin iso, niin suosittelen tekemään ilmoituksen + ottamaan myös muihin, jotka odottavat vieläkin maksettua tuotettaan ja tekemään rikosilmoituksen!

Kannattaa tehdä niin, että ilmoitat selvästi myyjälle päivän, johon mennessä rahojen on oltava sun tilillä tai vaate kourassa tai menet tekemään rikosilmoituksen poliisille.

Yleensä tuo poliisilla "uhkailu" tehoaa. Ja jos myyjä ei tee niin kuin käsket, niin menet myös tekemään sen ilmoituksen.

Vierailija
9/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkaupunkiseudulta on ja on kaikki meilit tallella, taidan ottaa kopiot ja tallustella poliisilaitokselle, jotenkin ottaa ihan sikana päähän että olen ostanu ja myyny yli 400 kauppaa ja nyt töksähti tämmeinen tapaus.....ja toivon todella ettei kukaan muu laita rahojaan turhaan menemään, negan palautteen olen antanut samoin muut, joten ei pitäisi enää kenenkään hurahtaa....

Vierailija
10/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se ole ostajan vika, jos huutopaketti kusee?

Tosta ei nimittäin ole mitään muuta kuin pelkkää riesaa! Siitä pitäisi tulla myös saapumisilmoitus kirjeenä, mutta eipähän ole vaan tullut!

Vierailija
11/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vasta kuukauden päästä maksusta. Jos olisi kysellyt vaikka viikon päästä kun oli maksanut, olisin osannut ohjata postiin hakemaan pakettinsa. Minä en palauta ostajalle postikuluja enkä lunastusmaksua vaikka antaisi negan palautteen. piste 8

Vierailija
12/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kun eivät lue noita myyjän palautteita ollenkaan.

Vierailija
13/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittanut huutonettiin ja lupasivat lähettää myyjälle viestiä että hoitaa toimittamattomat tilaukset, mutta eivät muutaman negan takia vielä sulje, jos paljon positiivisia palautteita, näin sanoivat....

Vierailija
14/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittanut huutonettiin ja lupasivat lähettää myyjälle viestiä että hoitaa toimittamattomat tilaukset, mutta eivät muutaman negan takia vielä sulje, jos paljon positiivisia palautteita, näin sanoivat....

Paskat tuo varoitusviesti auttaa!

Vierailija
15/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vasta kuukauden päästä maksusta. Jos olisi kysellyt vaikka viikon päästä kun oli maksanut, olisin osannut ohjata postiin hakemaan pakettinsa. Minä en palauta ostajalle postikuluja enkä lunastusmaksua vaikka antaisi negan palautteen. piste 8

Varsinkaan kesällä huutaja voi luulla, että myyjä on esim. lomailemassa ja sen takia lähetys myöhästyy tms. Enkä minäkään odota, että myyjä lähettää heti, kun rahat on tilillä, vaikka maksankin aina heti, kun saan myyjän tilitiedot. Itse kyselen vasta n. 2 viikon päästä (jos on sama pankki, jos eri pankki niin sitten laitan n. 3 viikon päästä viestiä) viestiä ja kyselen missä mennään. Pari kertaa olen joutunut kyselemään paketin perään ja silloinkin myyjällä oli hyvä syy myöhästymiseen (pari kertaa myyjä oli sairaalassa ja pari kertaa myyjän lapsi oli sairaalassa).

Vierailija
16/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovita. 8 joka ei edelleenkään palauta postikuluja eikä lunastusmaksua

Vierailija
17/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ostaja kertoi että on vasta vaihtanut kännykkää eikä ole varma onko vahingossa poistanut saapumisilmoituksen, eli minä olen toiminut täysin niin kuin on sovittu, enkä halua yhtään euroa kuluja itselleni. 8

Vierailija
18/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee myös paperiversio.

Vierailija
19/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin ku joku sanokin nii uhkailu tehoo paitsi niihin jotka tekee huijauksia "ammatikseen"!!

Vaikka ei rahojansa pahimmassa tapauksessa enää näekkään.

Vierailija
20/22 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee myös paperiversio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi