Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedin poikaystävän siskon kaulakorun vessanpöntöstä

Vierailija
16.05.2015 |

Rupesi vituttaa kun koko ajan sitä esitteli sitä ja oli jättäny huolimattomasti vessan tasolle. Viskasin pyttyyn ja vedin vessan. Silläpähän tuosta pääsi. Sisko itkeny aamun korun perään.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kekustelua voisi alkaa jakaa facebookissa, niin se sisko saisi ap:n vastuuseen tekosistaan. =D

Vierailija
22/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:43"]Oon 17. En usko että lukevat. ap
[/quote]

Yllättävän lapsellinen 17v.
T.16v joka ei koskaan tekisi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:40"]

Niin siskolla on ikää 14 v. Ei kukaan niistä tiedä että vedin sen pöntöstä. Siinä ettivät. ap

[/quote]

Älä seurustele, ennen kuin henkinen kapasiteettisi riittää... nyt se ei riitä. Kasva ihmisenä.

Vierailija
24/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täyspäinen tee noin. Taitaa olla porvoosta tämäkin juttu :D

Vierailija
25/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temperamentilla tekojaan puolusteleva yrittää peitellä tyhmyyttään. Aina kun kuulen jonkun sanovan että "mutku määä oon vaan niiin tempperamenttinen et kai nyt tajuutte hih, vähä ku italijaana", niin meinaan nähdä punaista.

Vierailija
26/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:40"]Heh, vähän nolottaa mutta olen sellainen sähäkkä persoona joka voisi ajautua tekemään ihan saman. Minkäs ihminen temperamentilleen mahtaa? Varmasti sisko jollain tavoin aiheutti tuon itselleen.
[/quote]

Kummasti ne "temperamenttiset" aina ovat syyntakeettomia koska "oon siis niiiiin temperamenttinen etten mahtanu mitään!!". Idiootteja vastuunpakoilijoita te olette. Samoin kuin ap.

Vierailija
27/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ap empatiakyvytön paska. Vihaan sun kaltaisia ihmisiä, jotka luulee olevansa oikeutettuja tuohamaan toisten omaa vaan koska itseä jokin ärsyttää.

Vierailija
28/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo poikaystäväsi oli antanut sen siskolleen,tai sitten se oli äidin perintökoru.Joudut koko loppuikäsi kantamaan huonoa omaatuntoa tekosi vuoksi.Toivottavasti pääsi kestää,helpotuksen saat vain tunnustamalla.

Vierailija
29/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se sieltä vielä löytyy, kun jää putkiston mutkaan ja tukkii sen. :)

Vierailija
30/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vähän nolottaa mutta olen sellainen sähäkkä persoona joka voisi ajautua tekemään ihan saman. Minkäs ihminen temperamentilleen mahtaa? Varmasti sisko jollain tavoin aiheutti tuon itselleen.

[/quote]

Ei tuollainen ole mitään sähäkkää temperamenttia vaan puhdasta psykopatiaa.

Vierailija
31/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:24"]

joo poikaystäväsi oli antanut sen siskolleen,tai sitten se oli äidin perintökoru.Joudut koko loppuikäsi kantamaan huonoa omaatuntoa tekosi vuoksi.Toivottavasti pääsi kestää,helpotuksen saat vain tunnustamalla.

[/quote]

Ap:sta saa kuvan, että hän on kyvytön tuntemaan katumusta tai empatiaa.

Vierailija
32/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vähän nolottaa mutta olen sellainen sähäkkä persoona joka voisi ajautua tekemään ihan saman. Minkäs ihminen temperamentilleen mahtaa? Varmasti sisko jollain tavoin aiheutti tuon itselleen.

[/quote]

Jos sä et osaa hillitä itseäsi, kuuluisit valvontaan. Ei ole normaalia. Eikä ole normaalia ajatella omista paskoista teoistaan että toinen aiheutti ne itselleen. Olet varmaan koulukiusaaja.

Vierailija
33/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää puolestasi, et siihen varmaan itse kykene. Surettaa poikaystäväsi siskon puolesta ja toivon että jäät kiinni ja poikaystäväsi löytää jonkun paremman.

Karma, here's something for you...

Vierailija
34/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin temperamenttinen, mutta se ei tarkoita, että hajottaisin, rikkoisin tai hukkaisin tahallani tavaroita.

Vierailija
35/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulta puuttuu kokonaan myötäelämisen taito kun noin kylmän viileästi voit tuollaisen tehdä ja nautiskella siitä. Olitko kateellinen siitä korusta. Sairasta, mutta edestäsi löydät.

Vierailija
36/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakakaa joku tätä Demissä, että sisko näkee tämän keskustelun!!!

Vierailija
37/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo?

Vierailija
38/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti... Facebookkiin jakoon tämmönen paska ja toivottavasti vielä iltalehti uutisois tästäkin niin tollanen tunteeton "ihminen" saa ansionsa mukaan kun jää teostaan ilmi....:) koko kansalle!
Todennäkösesti poikaystävä jättää kun selviää että ap on noinkin mukava henkilö...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi