Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita alkoholistinaisia paikalla?

Vierailija
16.05.2015 |

Jutellaan. Muutkin saa jutella!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afganistanissa me käytettiin myös huumeita, että pysyttiin hereillä rajun ryyppäämisen ohella. Tappaminen on tosin helpompaa kännissä. Jos on pitkä viinakuuri ja mahaa särkee niin se on todennäköisesti vatsakalvo, silloin pitää juoda kauravelliä että saa kalvon mahaan. Kivut kyljessä voi viittaa haimatulehdukseen ja keltaiset silmät maksatulehdukseen. Moni hyvä sotilas on kuollut viinaan.

T: Rintamalle ketjun AP

Vierailija
22/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse on tullut haukuttua lähes kaikki tutut ja tuntemattomat.

Minusta on tullut juuri se "karmea rääväsuinen juoppoämmä". Ei pahemmin naurata ei.

Viime aikoina alkoholin nauttiminen ei enää ole ollut mitenkään hauskaa tai mukavaa. Homma on muuttunut säälittäväksi rähläämiseksi vailla hauskuuden hiventä. Örvellystä ja muistinmenetyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lainannu kaksisataa euroa viime kuun aikana juomiseen. Koko ajan mietin et lopetan ja uskonkin että pystyn mutta sitte kun korkki jonkun tekosyyn nojalla aukeaa niin siinä voi mennä useampikin päivä. Sitä yrittää tyhjentää pään kun ei jaksa ajatella vaikeita asioita.

N20

Vierailija
24/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tämä homma nielee aivan järjettömästi.

Itsekkin veikkaan laittaneeni n.200-300eur viime kuussa juomisiin, en enää ole jaksanut edes pitää tarkkaa kirjaa paljonko tähän hommaan menee. Harmittaa, hävettää ja vit..aa!

Vierailija
25/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksuhäiriömerkinnänkin onnistuin saamaan...Jippii, mä olen ylpeä itsestäni.

Vierailija
26/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että mitä tänään on lasissa?

Itse "taistelen" tauotta, etten tänään lähtisi käymään missään kuppilassa.

Tänään siis ollut 0 alk.annosta. Eilen meni pullo punkkua, torstaina menikin sitten muistamattomia määriä.

Vierailija
27/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut 6v putkeen. Arkisin tissuttelen, pe ja la känni. Ihmettelen, kun jaksan töissä käydä? Olen jo yli 40v ja kunto alkaa olla paska. Univaikeudet jatkuvasti. Lihomista en allekirjoita. mulle ei ruoka maistu kun dokaan. Nyt pitkät vapaat, söin viimeksi ke lounaan työkavereiden kanssa. Ja nyt just tajusin että on jo lauantai. Näin nämä vapaat meni taas, jurrissa.

Vierailija
28/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi rupeaa olemaan ongelma siinä vaiheessa, kun krapularyyppy maistuu. Naiseus ja äitiys on niin myyttistä, että naisten alkoholismiin liitty hirveästi vaikenemista. Kun elämä ei tunnu miltään ilman viinaa, niin ongelma on käsillä.  

Vierailija
29/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yks nainen jolle kuppi maistuu.. Taloudessa kaks lasta. Olen ollut työttömänä vuoden. Aina kun lapset menee nukkumaan iltaisin niin juon pari-kolme olutta, niistä jo saa pikku hiprakan. Viikonloppuisin kun mies on kotona niin iltaisin menee reilummin .. Huoh! Meillä taas mies ei juo mitään...

Vierailija
30/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle raha ei ole ongelma, sitä kyllä riittää. Olen tosin muuten kyllästynyt dokailuun, nyt olenkin vähentänyt sitä huomattavasti. En koskaan ole riekkunut ihmisten ilmoilla vaan dokaillut yksin neljän seinän sisällä. Syynkin tähän tiedän, sitä en vaan saa poistettua tai muutettua. Parempaan suuntaan kuitenkin mennään hiljakseen.

Vierailija
31/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:53"]

Alkoholi rupeaa olemaan ongelma siinä vaiheessa, kun krapularyyppy maistuu. Naiseus ja äitiys on niin myyttistä, että naisten alkoholismiin liitty hirveästi vaikenemista. Kun elämä ei tunnu miltään ilman viinaa, niin ongelma on käsillä.  

[/quote]

En mä krapularyyppyjä ota, mutta alkoholi on silti aivan selkeästi mulle ongelma. Ajatuskin juomattomuudesta harmittaa ihan sairaasti, enkä ole vuosiin ollut pitempää aikaa juomatta kuin ehkä max kolme viikkoa putkeen.

Olen aina, nuoresta asti, ollut se joka jotenkin ei hirveästi kärsi krapuloista, ja se onkin varmasti iso osa sitä miksi minusta tuli alkoholisti. On niin helppoa juoda kun siihen liittyy lähinnä positiivista fiilistä, ilman sitä kamalaa seuraavan aamun rangaistusta josta ystäväni tuntuvat kärsivän.

Vierailija
32/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kun sinulla nro28, jos juon niin ruoka ei maistu. Saattaa mennä päiviä syömättä mitään, ei ehkä ihan tervein tapa pitää linjoista huolta.

Tänään ollut vesiselvä ja kellokin niin paljon, ettei enää viitsi aloittaa tai siinä menisi huominenkin. Jes, olen ylpeä itsestäni, edes pientä selkärankaa löytyi. Toisaalta, menihän tuossa viime viikolla päivä tolkulla, joten rahat ja kondis aika pakkasella.

Vierailija
33/33 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:07"]Mulle raha ei ole ongelma, sitä kyllä riittää. Olen tosin muuten kyllästynyt dokailuun, nyt olenkin vähentänyt sitä huomattavasti. En koskaan ole riekkunut ihmisten ilmoilla vaan dokaillut yksin neljän seinän sisällä. Syynkin tähän tiedän, sitä en vaan saa poistettua tai muutettua. Parempaan suuntaan kuitenkin mennään hiljakseen.
[/quote]

Sulta on pakko kysyä, jos sulla on fyrkkaa, niin miksi et hae itsellesi rahalla apua? Yksityiselle katkolle ja terapiaan? Vai oletko kokeillut jo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi