Minulla on 1 äiti ja 3 isää. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:31"]Minkä ikänen olet?
[/quote]
19v.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:42"]Älä välitä tuon täyssekopään jutuista,ihan sairas imbesilli.Onnea ja hyvää elämää nyt ja aina toivon sinulle,vanhemmillesi ja heidän uusille kumppaneilleen,ihanalle "uudelle mummollesi".Toivottelee täällä 55-vuotias isoäiti.
[/quote]
Kiitos ihanista sanoista, hyvää elämää myös sinulle! :-)
Kuinka usein katsot Mamma Mia -leffan? Luuletko olevasi pääosan esittäjä? Eikö ookkin paska leffa?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:22"]Kuinka usein katsot Mamma Mia -leffan? Luuletko olevasi pääosan esittäjä? Eikö ookkin paska leffa?
[/quote]
Pari kertaa oon katsonut.. Päähenkilöllä on aika eri tilanne kun mulla. Mäö tykkään siitä elokuvasta, ei oo paska. :-)
Tunnen yhden perheen, jossa vastaava tilanne. Aluksi oli outoa, mutta kun tottui ajatukseen niin tuntuu luontevalta. Isä huomasi olevansa homo vasta, kun oli jo kaksi lasta. Hän alkoi seurustelemaan miehen kanssa ja äidilläkin on jo uusi mies.
Kiitos vastauksestasi t. se isoäiti
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:42"]
Tunnen yhden perheen, jossa vastaava tilanne. Aluksi oli outoa, mutta kun tottui ajatukseen niin tuntuu luontevalta. Isä huomasi olevansa homo vasta, kun oli jo kaksi lasta. Hän alkoi seurustelemaan miehen kanssa ja äidilläkin on jo uusi mies.
[/quote]
Olisi varmaan itsestänikin ollut vähän outoa, jos isä olisi "tullut kaapista" vasta myöhemmin, mutta olin niin pieni,en varmaan edes tajunnut ihmetellä asiaa. Ja tosiaan kun me ei oltu missään vaiheessa tavallinen ydinperhe, ei mun missään vaiheessa tarvinnut käsitellä vanhempien eroa...
Ilmeisesti sinun isälläsi on mies tai ainakin poikaystävä ja äidilläsi uusi mies?
Miltä tuntuu että isällä on mies? Miten isäpuolesi (molemmat) suhtautuvat sinuun?
quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:55"]Ilmeisesti sinun isälläsi on mies tai ainakin poikaystävä ja äidilläsi uusi mies?
Miltä tuntuu että isällä on mies? Miten isäpuolesi (molemmat) suhtautuvat sinuun?
[/quote]
Joo, isä on rekisteröidyssä parisuhteessa toisen miehen kanssa. Olin alle kouluikäinen kun isä kertoi minulle että hänellä on poikaystävä, joten se on aivan yhtä normaalia minule kun äidin uusi mies.
.
Siksi sanoinkin, että minulla on kolme isää, koska molemmat ovat ottaneet minut "omakseen":-). Lisäksi isäni miehen äiti on minulle ainoa mummo, joka minulla on koskaan ollu...
Tulevatko kaikki vanhempasi hyvin toimeen keskenään?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:50"]
:-)
[/quote]
Osaako Meryl Streep mielestäsi laulaa hyvin Abban lauluja?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:33"]Tulevatko kaikki vanhempasi hyvin toimeen keskenään?
[/quote]
Joo tulevat. Äidillä ja isällä ei ole koskaan ollut mitään romattista välillään, olivat ja ovat edelleen vain hyviä kavereita. Jos äitin mies on joskus suhtautunut varauksella homoihin, ei hän ainakaan ole sitä koskaan mitenkään näyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:50"]
:-)
[/quote]
Osaako Meryl Streep mielestäsi laulaa hyvin Abban lauluja?
[/quote]
Osaa! Tykkään hirveesti Mamma Mia -elokuvasta.
Onko äitisi tiennyt (bio)isäsi homoudesta "aina"? Millaiset asumisjärjestelyt teillä on ollut, oletko asunut kahdessa kodissa vuoroviikoin, vai kuinka?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:54"]Onko äitisi tiennyt (bio)isäsi homoudesta "aina"? Millaiset asumisjärjestelyt teillä on ollut, oletko asunut kahdessa kodissa vuoroviikoin, vai kuinka?
[/quote]
Sillon kun minä sain alkuni ei isä ollut myöntänyt homouttaan edes itselleen. Olin siis vahinklapsi, porukat oli melko nuoria sillon. Mutta äiti oli ensmmäinen kuitenkin jolle isä kertoi homoudestaan.
Asuin äidillä, mutta isä asui melkein naapurissa ja näin häntä päivittäin.
Vahingoittiko kasvuasi se kun isäsi on homo? Kiusatiinko sinua?
Älä välitä tuon täyssekopään jutuista,ihan sairas imbesilli.Onnea ja hyvää elämää nyt ja aina toivon sinulle,vanhemmillesi ja heidän uusille kumppaneilleen,ihanalle "uudelle mummollesi".Toivottelee täällä 55-vuotias isoäiti.