Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäs jos terapia ei enää korjaakaan mitään?

Vierailija
16.05.2015 |

Jos on joutunu sietämään niin paljon henkistä pahoinpitelyä ja raiskaamista ja sen hyssyttelyä ja hyväksymistä ja pahoinpitelijöiden ja raiskaajien hyysäämistä ja tukemista ettei vaan enää toivu, millään tavalla? Ei ongelma ole se että on ihmisiä jotka toimivat tyhmästi ja väärin vaan se että kaikki ihmiset tässä maailmassa oikeasti ovat pahoinpitelijöiden ja raiskaajien puolella. Kaikki vihaavat kiusattuja eikä sellaiseksi joutunut voi ikinä kelvata mihinkään. Niiden pitäisi tappaa itsensä, sitten maailma olisi sellainen kuin pitää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun vitun terapian pitäis muka korjata se että on joutunu kokemaan tuollaisen, sen että oikeasti ihan kaikki ihmiset tukevat väärintekijöitä ja toivovat että se jolle on tehty väärin, tappaisi itsensä.

Vierailija
2/4 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toimii. Ihan sun viestisi perusteella. Mene sellaiselle terapeutille, joka puhuu eikä vain mykkänä kuuntele. Terapeutteja on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ikinä toivu tästä, en millään terapioilla, en millään. Jos voisin joskus kelvata jollekin ja jonnekin niin sitten ehkä, mutta enhän mä voi kelvata.

Vierailija
4/4 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska terapia auttoi minua hyväksymään että täällä ei kukaan oikeasti välitä minusta ja jos haluan parannusta aikaan on kaikki tehtävä itse. Ketään ei kiinnosta edes yrittää autaa. Terapiassa sinusta tehdään lääkkeitä kuluttava zombi eikä siellä paranneta ketään vaan parannus lähtee itsestä ja hyvin pienistä askelista. Jos ei lähde niin silloin tämä maailma ei ole oikea paikka sinulle. Huomatkaa kuitenkin että myös se että koskaan ei ole liian myöhäistä pitää oikeasti paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi