Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syntymäpäivälahjaksi noin 30 vuotiaalle tyttöystävälle?

Vierailija
17.01.2022 |

Pitäisi keksiä mammalle synttärilahja mutta pää lyö tyhjää. Osaisikohan palstan emännät auttaa ja keksiä lahjaideoita? Kyseinen mamma tykkää hevosista ja vissiin Emmerdalesta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurin pölypusseja ja astianpesuainetta. Tulevat aina tarpeeseen.

Vierailija
22/32 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v. nainen on todellakin nainen, eikä mikään mamma, emäntä tai tyttö. Olet varmaankin huomannut, että hän on nainen, joten osta hänelle jotain hyvin naisellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutospäkki siideriä, pari kiloa suklaata ja laula Putte-Possun nimipäivät.

Vierailija
24/32 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusuja

Vierailija
25/32 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruusuja

Älä osta mitään kukkia. Aivan turhaa rahanhukkaa. Nuohan kuolevatkin parissa päivässä.

Vierailija
26/32 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta mitään. On kuitenkin tyytymätön, kuten naiset yleensäkin ovat. Eli säästä rahasi.

Eikö teidän taloudessa jutella? Mun mies tietää murunsa pitävän piirtämisestä ja kirjoittamisesta. Saankin aina lahjaksi joko laadukkaita värejä tai lahjakortin alan liikkeeseen.

27/32 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spa viikonloppu eli 1 vrk . Nauttisitte yhdessä.

Vierailija
28/32 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisisin vaimolle joka on kans hevostyttöjä ja retkeilijä luontoihminen.

Viikonloppuloman jonnekkin kauniiseen luonnon helmaan ilman lapsia (jos teillä ei ole on heleppo). Pihaan palju ja jääkaappiin skumppaa ja herkkuja.

Sitten siihen kylkeen joku kaunis koru (jos käyttää) tai sitten niin kuin edellä on kirjoitettu joku kiva ja laadukas luonnon materiaalista valmistettu paita, kengät, huivi tms.

Ja jos olette susipari niin kihlat 🤭

Vierailija
29/32 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ruusukimppu, mukana kaunis kortti kauniilla aforismilla.

Lisäksi lahjakortti johonkin neutraaliin paikkaan, kuten vaikka johonkin S-ryhmän liikkeeseen.

Lahjakortin kanssa kannattaa olla tarkkana.

Muistan yhdenkin murheellisen aviomiehen, joka oli lahjoittanut vaimolleen 100 euron lahjakortin paikalliseen kauneushoitolaan.

Vaimo suuttui pahanpäiväisesti! Onneton mies aprikoi, että oliko se vaimo ymmärtänyt lahjakortin idean oikein, tai väärin?

Mä oon saanut useampiakin lahjakortteja kauneushoitoloihin jotka järjestivät suunnilleen karvanvahauksia ja sokerointeja. Jotenkin ajatus kauneushoitolasta ei musta ole muutenkaan kiva mutta kävin sitten jossakin jalkahoidossa enkä missään brasilianvahauksessa, joka mulle varmaan oli suunniteltu.

Vierailija
30/32 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta korvakorut tai rannekoru (kultaa tai valkokultaa riippuen kumpaa käyttää), kukkia, vie brunssille tai illalliselle, vie viinitastingiin, tai osta lahjakortti johonkin fiinimpään liikkeeseen.

Vierailija
31/32 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki mulle hyvää ruokaa ja osti kukkia. Nyt siis korona aikaan :) Ilahduin, koska hän ei ole ostelijatyyppiä.

Vierailija
32/32 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain seksikästä! Jos suhdetta takana jo useampia vuosia, näytä hänelle miten näet hänet vielä kuumana kumppanina !