Ovulaatio+pahoinvointi/kuvotus
Onko muilla oviksen aikoihin pahoinvointia tai sellasta lievää kuvotusta? Ei siis oksentelua kuitenkaan.
Kommentit (15)
Luulen, että mulla on. Ainakin joku omituinen kuvottava olo on ollut parikin kertaa ovulaation aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
mikä sen aiheuttaa?
Äiti luonnon oma ehkäisymetodi. Niin voimakas pahoinvointi ovulaation aikaan, ettei pysty edes ajattelemaan mitään seksuaalista.
Jos keho kokee munasolun vastenmielisenä... tai ruokavalion alkiolle turmiolliseksi, jolloin pahoinvointi hillitsee ruokailutottumuksia -> edistää alkion selviämismahdollisuuksia.
Onko virtsanne hajutonta? (kuten tasapainoisessa kehossa kuuluu olla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä sen aiheuttaa?
Äiti luonnon oma ehkäisymetodi. Niin voimakas pahoinvointi ovulaation aikaan, ettei pysty edes ajattelemaan mitään seksuaalista.
Oikeesti?
Korreloiko raskauspahoinvointiin?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä sen aiheuttaa?
Tuossa saattaa olla perää. Kehosi ei kokisi olevansa olosuhteissa, joissa se haluaisi lisääntyä. Siksi ovulointiin liittyisi kiiman sijaan kuvotus!
Noi taipumukset kulkee suvussa. Joku pakkoavioliitto taustalla kummittelee...? 🤨
Voisi ajatella, että kuvastaa riskiä raskauspahoinvointiin. Siinä koko sikiö "ällöttää" kehoa?
Vierailija kirjoitti:
Noi taipumukset kulkee suvussa. Joku pakkoavioliitto taustalla kummittelee...? 🤨
Mikä hätä sulla on?
Mulle on tullut ovulaatiokuvotus ja päänsärky vasta yli 40-vuotiaana, että ehkä se tosiaan on elimistön tapa kertoa, että lisääntyminen ei ole enää hyvä idea.
Kipuja munasarjoissa lähinnä, jotka aiheuttavat välillä pahaa oloa myös.