Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Notkean ketterä hopeakettu täysvalkoisissaan saapuu hurrikaanin lailla tsadin huudeille piereskelemään
Tyhjästä syntynyt pieru on tosiasia
Äitini ei suostu vastamaan kännykkään ukkosella. On edelleen sitä mieltä että "pieru voi soittaa"(eli tulla linjoja pitk)
Aiheuttaako pierutarhat uuden pandemian?
Jos syön todella vähän 5 vrk/vko niin haittaako jos kaksi päivää pieree enemmän? Olen tällaiseksi tullut.
Korvaa pierun aloituksen otsikon yksi sana sanalla 'myräkkä'
Mummolan pierumuistot Toimivat reseptit
Pösilöt soittaneet hätänumeron tukkoon pierun takia SAATANAN ÄÄLIÖT
Miehenne ei tarttuisi pieruuni, jos kotona olisi kaikki hyvin. Älä vihaa minua, mieti miten kohtelet miestäsi.
Ananas-lonkero maistuu pierupurkin liemelle
Mitä vanhempanne opettivat teille pieremisestä?
Minua kiihottaa vain vahvasti piereskelevä mies.
Öö hääkutsussa kehotus pieruttomuuteen?. No mitähän hittoa... "Pyydämme ystävällisesti, että saapuisitte juhliimme tuoksutta" wtf?
Mä haluaisin piereskellä. En jaksa olla ihmisten kanssa!
Miehenne ei tarttuisi piereskeskelyyni, jos kotona olisi kaikki hyvin. Älä vihaa minua, mieti miten kohtelet miestäsi.
Hyvän mielen ketju: Naurattaa nämä, jotka jatkuvasti kyselee piereskelyvinkkejä tällä palstalla...
Tykkään olla töissä, mutta aina kun pääsen kotiin, niin alkaa pierettää. ja tuntuu, etten enää halua mennä takaisin.
Kärkkäinen toimittaa tarvikkeita uuspiereskelijöille
Kiltti mies meni piereskelijää piiloon taloyhtiön kellariin. Myös myrskyä pelästynyt naapurintyttönainen oli siellä. Loppu on historiaa.
Pieru vaihdevuosina