Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Ihminen on hyvin suunniteltu ku tuo käsikin on just oikean mittainen että yltää pyyhkimään kun käy pierulla
Miten joillakin naisilla on pikkutytön pieru?
Minkä piereskelyn alkeiskurssilla olet viimeksi ollut? Mitä pidit?
Onko siis vaimolla oikeus kieltää minua pieremästä hotellissa pikkujoulun takia?
En siedä enää lainkaan ihmisten tyhjänpäiväisiä pieruja, en edes perheeni.
Viisivuotias lapseni piereskelee minulle aivan koko ajan. Mistä se voi johtua?
Piereskelijä nainen oli yökylässä ja tuhlasi kokonaisen rullan kallista vessapaperia
Jos piereskelijä ilmestyy pihaasi, mitä teet?
On masennus ja oon heikkopieruinen en kelpaa kellekkään
Mikä saa aikuisen ihmisen pelleilemään Pierunpalvonnan kanssa?
Riivaajapierut ovat totta - Apua saat täältä
Oppilaalla oli eilen pierulelu koulussa. Huomautin asiasta. Onko tällainen yleistä muualla Suomessa?
Nuolaise rannetta ja nuuhkaise sitä 10 sek kuluttua - tältä pierusi haisee muille
Hurmaava draama pierutanssijasta, jolla on paljon ihailijoita mutta nuoren pojan isä kadoksissa.
Miksi miehet valitsee pieruhirmun vaimoksi vaikka seksikkäitä ja hauskoja naisia olisi tarjolla?
Rumimmat/tylsimmät jutut PIERUKERHON sisustuksessa?
Onko kenellekään käynyt niin että löydät ihanan miehen ja ihastut tai jopa rakastut ja sitten PAM, mies pieraisee ja kuulet, että on palannut exänsä luokse
Jouduin karjaisemaan miehelle, että 'pieraise' kaupungilla. Naurettavaa, ettå pinkaisee suoraan autosta 15 metriä edelle. Aina
Jos 45+ nainen menee jopa kaksivitosesta ja saa kutsuja pierukisoihin, onko siinä jotain outoa?
Jos joka kerta pieret kun luet aloitusta, niin housut on ruskeena