Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Kaamea pieru ja tärinä ja pitää mennä töihin. Vinkkejä kehiin millä olo paranee. Takana viikon putki ja olo on kyllä per*eestä.
Nostaako sulla äkillinen pieru ruumiinlämpöä?
Lapsi lähti suuttuneena pieremään
Ei enää ikinä piereskelykohtaisen avustajan töitä!. Olen ollut alalla reippaat kymmenen vuotta ja vastaan on tullut ties kuinka kajahtanutta porukkaa.
Mitä teet kun ilkeä juoppo piereskelee?. Sellainen elämänsä tyrinyt.
Naapurin penska on pierupukki!!!
Voiko jatkuva pierukierre olla oire homeesta?
Epävakaa pieruhäiriö, voiko siihen käyttää avuksi myös tavallisia masennuslääkkeitä
Paljonko maksaa pierulinnan rakennuttaminen hyvälle tontille?
mitä aiot tehdä kun Pierun merkki tulee ja antikristus?. aiotko vielä bilettää kuten Sanna Marin diskoissa ja ajatella, että viimeiseen saakka pitää homoilla ja bilettää?
Voiko olla säälittävämpää kuin itsepierulla uhkailu kun kertoo toiselle haluavansa erota. Henkistä väkivaltaa, hajoo pää kohta
Olen töissä ja pieraisin että alapää haisee housujen läpi. Olen töissä kassalla ja hävettää jos muut haistaa.
Miksi ihmisillä on aina tarve vertailla kellä isoimmat pierut?
Miksi ihmisillä on aina tarve vertailla kellä isoimmat pierut?
Erittäin vahva pieru kahden ihmisen välillä. Oletteko kokeneet?
Ensipieru alttarilla
Raavin alapäätäni pierun ajan, mikä avuksi?. Kutittaa koko ajan, tekisi mieli raapia haarukalla. Alapää ihan vereslihalla raapimisesta.
Pieru Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa Saksa epäilee sabotaasia
Mistä pieru lähtee Kampissa?
Miksi pierusta pitää aina ilmoittaa soittamalla
Onko hassua, jos näet nuorella naisella pierumyssyn? Itse opettelin näin keski-iän kynnyksellä (eli kaksvitosena) pyöräillessä