Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Mitä pieru tuo yöllä tullessaan?. Pelottaako?
Itärajan metsiköissä alkaa olla piereskelijöitä!
Voiko pierusta nauttia ilman että lihoo?
Ovatko suomalaiset olleet sinipyllynsilmäisiä pierun kanssa?
Alan olla todella uupunut. Koko ajan uhkakuvia pieruista ja kuinka siitä ei selviä
Kivasti on taas pierupäivä mennyt miehen kalsareita ja sukkia pyykätessä
Kertokaas te laihat naiset , jotka pierette "koko ajan" ja "todella paljon"
Ollaanko pieremässä alasti saunassa?. Varattiin hotelli jossa on spa ja erilaisia saunoja. Sivuilta en löytänyt mitään selvennystä asiaan joten päätin kysyä täältä. Ollaankohan noissa saunoissa alasto vai miten toimitaan? Saunat ovat siis yhteiset
Pierasin mieheni omistamaan taloon
Muistatteko näitä vanhoja pieru-mainoksia?
Alan olla todella uupunut. Koko ajan uhkakuvia pierusta ja kuinka siitä ei selviä
Mitä hyötyä on muka säästää piereskelyssä?. Mieleni niin pahoitin.
LIDL:stä ostamasi paras pierua helpoittava vempele?. Joskus on ollut tarjolla tuotteita, joita ei suomalaisista kaupoista edes saa. Monta on tullut halvalla hankittua.Miten te muut?
Ikinä ei tiennyt, tuleeko vastaan pieru vai paistinpannu" Laura Harakka koki 16-vuotiaana kamalia asioita työharjoittelussa kotihoidossa. Suomalainen vanhus on väkivaltainen.
Miten te jaksatte kaikkea tätä piereskelyä ja huolta?. Mä en jaksa enää. Enkä jaksa edes selittää. Kyllä kaikki
tietää mitä tarkoitan. Olen elämässäni suoriutunut monenlaisesta, mutta nyt pelottaa kaikki.
Mikä on hyvän näyttelemisen ja huonon näyttelemisen ero kun piereskelijöistä on kyse?
Oletteko tavanneet milloinkaan ihmistä, joka muka vastustaa kovasti pieremistä, mutta sortuu siihen kuitenkin itse?
Mies lukittautuu vessaan pierujen ajaksi.
Onko teidän mielestänne ok, että ihmiset pierevät kysymättä lupaa?
Onpa taas termi keksitty: pieruvegaani