Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Miksi pieren kun miehet ovat mustasukkaisia minusta
Miten reagoisit jos hyvä miespuolinen ystävä pyytäisi aveciksi pieruihin ja laittaisi viestin "laita sit korkkarit"
Huvittavaa lukea miten naiset valittavat tinderin röyhkeistä pervoista ja pierumiehistä - itse olen aina ollut asiallinen...Enkä ole saanut osakseni muuta kun vittuilua ja ghoustaamista.
Onko naisia, joilla on oma persoona ja jotka eivät ole alistuvia pierijöitä?. Voimakkaita naisia, jotka eivät vaadi miestä dominoimaan heitä vaan kykenevät olemaan tasa-arvoisia ihmisiä sängyssä ja sängyn ulkopuolella?
Henkka on ostanut maksullista piereskelyä 28000 eurolla - ja kaipaa yhteiskunnan rahallista tukea
Huomasin äsken ikkunasta, että leikkipaikalla hengailee pierulauma .Eikä sekään vielä mitään, mutta pian yksi kossi alkoi kusemaan keskellä leikkipaikkaa. Otti niin päähän
Minkälaista porukkaa täällä oikein pieree? Olen ihan järkyttynyt
Miksei pierukisoihin voitaisi alkaa värvätä niitä joitakin tosi kauniita naisia esim. yliopistoista ja korkeakouluista?
Peräaukossa outo pieru. Apua kaivataan!. Useamman päivän jo ollut peräaukossa hyvin epämiellyttävä tunne. Ihan kuin jokin liikkuisi siellä. Välillä on tauko mutta melkein koko ajan tuntuu.
Näin pieree ystävä, tuntuu tosi kamalalta. Koen päivittäin voimakkauta traumaoireita enkä pääse näistä yli noin vain.
Uskotko sanontaan: "ei ole vääriä valintoja, on vain erilaisia pieruja"?
Nainen jätti kun kerroin käyttäneeni joskus pierevän naisen palveluita
Jos pierumarkkinoilla nainen ilmoittaa olevansa erityisherkkä, niin onko redflag ja parempi unohtaa?
Olen vähän yli 50-vuotias ja pitänee alkaa etsimään niitä pieru hommia
Pärjääkö pierutyössä sellainen, joka ei ole ihan lammas vaan haluaa kehittää ja puuttuu epäkohtiin?
Käsi sydämmellä - Mies, voisitko ottaa pieruvaimon?.Oman eukkosi lisäksi siis?
Miksi pieruilla on niin möreä ääni?
Miksi transnaisilla on niin möreä pieru. Jotenkin outoa kun hoikka ja kaunis "nainen" örisee matalalla äänellä. Menee jotenkin uskottavuus.
Miksi niin harva ihminen tunnistaa piereskelijän?. Itse tunnistan, voisiko johtua siitä että minun isäni oli sellainen?