Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Miten rauhoittaa lapsi joka ylikierroksilla pieree ja huutaa?
Miten saisi kotiin pierutunnelmaa?
Etsitkö rakkautta, turvaa, hyväksyntää ja pierijää?.Jumalasta ja Jeesuksesta löydät nuo kaikki. Ihan todella syvällisellä tasolla, ja ihan oikeasti.
Kiipeättekö mökin katolle ja pierette ränneihin menneet roskat syksyisin?
Tässä ketjussa kerron mitä illalla kaupassa tapahtui... piereskelijöitä...? Hmm...?. Juon ensin kaakaota ja kerron sitten.
Kumpi on sinulle suurempi syy piereskellä salilla?.Ulkonäkö, terveys ?
Ryhmäpieruohjaaja voisi ohjata selin!. Liike olisi helpompi matkia ja minun tapauksessani, kun en osaa, ohjaajan katse saa minut ihan kipsiin.
Ei enää ikinä henkilökohtaisen pierettäjän töitä!. Olen ollut alalla reippaat kymmenen vuotta ja vastaan on tullut ties kuinka kajahtanutta porukkaa.
Pieruja, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
kakkaatko nyt housuihis kun pieret kostamista kundille?
Kuinka monen kirjoittajan oma tytär on äitiään pierevämpi?. Mulla ainakin on.
Tuntemani sairaanhoitaja puhuu aina epäkunnioittavasti pieruista. Mistä tämmöinen viha voi johtua?
Aikuinen nainen liian kiinni pieruissaan.
Palaudutteko te työssäpierevät vanhemmat oikeasti viikonloppuna?. Itse nimittäin en palaudu. Perjantaina töiden jälkeen käyn kaupassa, teen äkkiä ruoan lapsille ja sitten makaan koomassa sohvalla siihen asti että siirryn sänkyyn
Miten paljon minulla on oikeus rajoittaa lapsen harjoittamaa piereskelyä?
Ensin pieruja kännykkävideoilla, sitten hermoromahduksia toisensa perään suorissa lähetyksissä
Musta mekkoni sai nämä kengät kaveriksi pikkupiereskelyhin
Pelkään olla piereskelemässä. En tiedä mitä teen.
Mitäpä mieltä palstan misukat on charmantista pierurepolaisesta
Oletko pitänyt pierskelijää valjaissa? Meillä ollaan kun asutaan kaupungin keskustassa.