Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Miten pitäisi suhtautua tällaiseen lapsen pieruun?
Pierukierto lyhentynyt kunnolla ja olen vasta 32 v - mikä mulla on?
saako (pierusairaan) vanhuksen lukita huoneeseensa?
Rasittaa isän tapa pierrä lapsen kanssa
Tehopiereskelijöiden lakko kielletty. Varsinais-Suomessa, Käräjäoikeus kielsi. Olisi vaatinut ihmishenkiä. Kertoo Yle.
Oletko kateellinen minulle, pieruluutnantin tyttärelle? Olen Salossa aikoinaan yli 20 vuotta sitten opiskellut
Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat pierut?
Kumpi olisi pahempi jos selviäsi että deittimies sokerideittaillut nuorten naisten kanssa vai maksanut suoraan pierusta?
Kannattaako pierijän ura, kokemuksia?
Oletko kateellinen minulle, everstiluutnantin tyttärelle? Olen Salossa aikoinaan yli 20 vuotta sitten pieraissut
Pierunkarkailu; en jaksa enää!! Leikkaus?. Oon flunssassa ja lorahtaa aina kuin aivastan. Tai yskin. Tai juoksen. Kaadun. Ikää toki 50 ja ylipainoakin mutta nyt tää touhu on mennyt niin hankalaksi että pakko tehdä jotain.
Pikku Merenneito traileri youtubessa on tehnyt kaikkien aikojen ennätyksen piereskelyssä
Mitäpä voi tehdä sellaiselle yläkouluikäisten pieremisille, että ei oteta joukkoon?
Jätänkö miehen kun hän omistaa 4 eri pierupotkulautaa? (Aikuinen mies, noloa). Hyi. Miten saan hänet tykästymään viinin juontiin, matkusteluun ja asioiden vuokraamiseen?
IS: Inhotuin pierukonvehti saa oman rasiansa
Onko suunniteltu pieru tuomittavaa - miksi?
Miten pian olette toipuneet pieruista?. Onko ensimmäiset päivät tai viikot aivan järkyttäviä?
HihHih Hihittelen tässä kun pierupäivät. Sähkölaskuni pieni.HihHih hihitän paljon
Piereskelystä tykkäävät ihmiset on ärsyttäviä ja sitä paitsi väärässä
Pikku pieruneito traileri youtubessa on tehnyt kaikkien aikojen ennätyksen alapeukuissa