Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon aina ihmetelly, miksi Aikakone laulaa keltaisesta toukokuusta.

Vierailija
15.05.2015 |

Nyt sen ymmärrän, kun katselen ympärilleni. Joka paikka täynnä keltaista kukkaa. Kaunista! ♡

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siitäkö se tulee?

Vierailija
2/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuu on myös keltainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipuissa, erityisesti koivuissa, on mielestäni nyt sellainen hieman keltaiseen taittuva vihreän sävy. Juuri ihanan raikas ja eloisa. Jo kesäkuussa lehdet muuttuvat syvän vihreiksi; ei enää niin kirkas.

Vierailija
4/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanha talo ja tontti, joka nyt ekaa kevättä meillä.Ei haittaa talon rappio( ei olla vielä ehditty rempaamaan ulkona) kun maasta nousee ihania kukkia, kiitos talon entisen omistajan! Mä en ikinä vois asua maassa, jossa on ainainen kesä, koska ei olisi tätä kevään ihmettä<3

Vierailija
5/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä ole kukkia vielä. 

Vierailija
6/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:19"]Lehtipuissa, erityisesti koivuissa, on mielestäni nyt sellainen hieman keltaiseen taittuva vihreän sävy. Juuri ihanan raikas ja eloisa. Jo kesäkuussa lehdet muuttuvat syvän vihreiksi; ei enää niin kirkas.
[/quote]
Mä ihmettelinkin, että mikä puu se on joka näyttää ihan keltaiselta. Todella nätin näköinen.

Vierailija
7/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kevät on myös kauniimpi kuin kesä, kun kaikki vihreä on raikkaamman väristä nyt, ei niin tummanvihreää kuin kesällä.

Vierailija
8/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutkin kellastuu varrella virran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi