Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestää miesten riisuvat katseet metrossa?

Vierailija
17.01.2022 |

Haastavat katseet, jotka viestittävät "minä olen Mies ja sinä heikko nainen ja haluan nähdä sinut alasti. Ahdistun niistä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyit ekalta tunnilta Pasi.

Vierailija
42/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. En ole koskaan nähnyt metrossa muita ihmisiä. Jotain epämääräisiä haamuja vain, jonka lävitse voi katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohota vasen käsi ylös kasvojen kohdalle kämmen suuta kohti, tee v etu-, ja keskisormella ja nuole kielellä rivosti sormien yhtymiskohtaa

Vierailija
44/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita avaimenperädildo vyötärölle roikkumaan

Vierailija
45/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oota parikymmentä vuotta. 40senä nainen muuttuu näkymättömäksi.

Ei nyt ihan noinkaan pitkään tarvitse odottaa niin saa metrossa kärsiä miesten väljään säkkiin pukevista katseista. "Pistäisi nyt edes paperipussin päähänsä"

Siis jos tosiaan kärsii sellaisesta vainoharhasta että ruuhkametrossa joku oikeasti jaksaisi ajatella yhtään mitään muuta kuin että koska pääsisi täältä pois.

Vierailija
46/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä katsotaan jotain poikkeavaa, kuten outoa pukeutumista, outoja tatskoja tai lävistyksiä, outoa tukan väkiä. Uteliaisuudesta tietysti, ja ihan kaikkia. Vain nuoret naiset taitavat tuosta uhriutua. Kyllä heitä katsovat muut naisetkin, jos on jotain tuollaista syytä katsoa..

Se että on paranoidi, ei tietenkään tarkoita, ettei kaikki katsoisi ja riisuisi katsellaan.. :)

Vierailija
47/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, piereskele äänekkäästi ja kaiva nenääsi niin ainakin osa miehistä vetäytyy kauemmaksi.

Vierailija
48/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaunun keskikäytävälle, asetu menosuuntan ,kyykisty , nosta hameen helmasi kohottaen ne lanteillesi JA PYLLISTÄ PALJAS PEPPUSI ANTAUMUKSELLA KAIKKIA MATKUSTAJIA PÄIN. Näin saavutat nirvanan.

Vierailija
49/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vaunun keskikäytävälle, asetu menosuuntan ,kyykisty , nosta hameen helmasi kohottaen ne lanteillesi JA PYLLISTÄ PALJAS PEPPUSI ANTAUMUKSELLA KAIKKIA MATKUSTAJIA PÄIN. Näin saavutat nirvanan.

Tuohon lisäys, poista tamponi kotona ensin

Vierailija
50/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä katso niitä katseita lähettämällä viestin Huomaa minut. Jos minä katson jotain ihmistä metrossa, katseeni sanoo aina Painu helvettiin siitä. Helppoa.

Minä suosin välimallia, eli olen ystävällinen ja omissa voimissani.

Vain heikko nainen katselee muita ”painu helvettiin siitä”-katsella.

Höpö höpö, miksi metron ventovieraita pitäisi palkita ”ystävällisellä katsella omassa voimassasi”? :DD Mä katsoin Hesassa asuessani metrossa miehiä ”onx minikalu eli katkarapu housuissas, kuolaaja?” -katseella.

Palkita?

0/5, keksi uskottavampi