Miten kestää miesten riisuvat katseet metrossa?
Haastavat katseet, jotka viestittävät "minä olen Mies ja sinä heikko nainen ja haluan nähdä sinut alasti. Ahdistun niistä.
Kommentit (50)
Outoa. En ole koskaan nähnyt metrossa muita ihmisiä. Jotain epämääräisiä haamuja vain, jonka lävitse voi katsoa.
Kohota vasen käsi ylös kasvojen kohdalle kämmen suuta kohti, tee v etu-, ja keskisormella ja nuole kielellä rivosti sormien yhtymiskohtaa
Laita avaimenperädildo vyötärölle roikkumaan
Vierailija kirjoitti:
Oota parikymmentä vuotta. 40senä nainen muuttuu näkymättömäksi.
Ei nyt ihan noinkaan pitkään tarvitse odottaa niin saa metrossa kärsiä miesten väljään säkkiin pukevista katseista. "Pistäisi nyt edes paperipussin päähänsä"
Siis jos tosiaan kärsii sellaisesta vainoharhasta että ruuhkametrossa joku oikeasti jaksaisi ajatella yhtään mitään muuta kuin että koska pääsisi täältä pois.
Yleensä katsotaan jotain poikkeavaa, kuten outoa pukeutumista, outoja tatskoja tai lävistyksiä, outoa tukan väkiä. Uteliaisuudesta tietysti, ja ihan kaikkia. Vain nuoret naiset taitavat tuosta uhriutua. Kyllä heitä katsovat muut naisetkin, jos on jotain tuollaista syytä katsoa..
Se että on paranoidi, ei tietenkään tarkoita, ettei kaikki katsoisi ja riisuisi katsellaan.. :)
Ap, piereskele äänekkäästi ja kaiva nenääsi niin ainakin osa miehistä vetäytyy kauemmaksi.
Mene vaunun keskikäytävälle, asetu menosuuntan ,kyykisty , nosta hameen helmasi kohottaen ne lanteillesi JA PYLLISTÄ PALJAS PEPPUSI ANTAUMUKSELLA KAIKKIA MATKUSTAJIA PÄIN. Näin saavutat nirvanan.
Vierailija kirjoitti:
Mene vaunun keskikäytävälle, asetu menosuuntan ,kyykisty , nosta hameen helmasi kohottaen ne lanteillesi JA PYLLISTÄ PALJAS PEPPUSI ANTAUMUKSELLA KAIKKIA MATKUSTAJIA PÄIN. Näin saavutat nirvanan.
Tuohon lisäys, poista tamponi kotona ensin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä katso niitä katseita lähettämällä viestin Huomaa minut. Jos minä katson jotain ihmistä metrossa, katseeni sanoo aina Painu helvettiin siitä. Helppoa.
Minä suosin välimallia, eli olen ystävällinen ja omissa voimissani.
Vain heikko nainen katselee muita ”painu helvettiin siitä”-katsella.Höpö höpö, miksi metron ventovieraita pitäisi palkita ”ystävällisellä katsella omassa voimassasi”? :DD Mä katsoin Hesassa asuessani metrossa miehiä ”onx minikalu eli katkarapu housuissas, kuolaaja?” -katseella.
Palkita?
0/5, keksi uskottavampi
Myöhästyit ekalta tunnilta Pasi.