Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestää miesten riisuvat katseet metrossa?

Vierailija
17.01.2022 |

Haastavat katseet, jotka viestittävät "minä olen Mies ja sinä heikko nainen ja haluan nähdä sinut alasti. Ahdistun niistä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Hyvä tulkinta. Säkkiin pukeutuminen on usein auttanut minua, mutta se ei ole varma keino.

Vierailija
2/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota parikymmentä vuotta. 40senä nainen muuttuu näkymättömäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on erehtynyt. Siitä puhe, mistä puute.

Vierailija
4/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity muihin juttuihin ja kasvata omaa voimaasi, niin et edes huomaa katsooko joku mies vai ei.

Vierailija
5/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen erittäin vahvaa kerrospukeutumista sekä miesten päällysvaatteita niin kukaan ei kiinnitä sinuun mitään huomiota.

Vierailija
6/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso niitä katseita lähettämällä viestin Huomaa minut. Jos minä katson jotain ihmistä metrossa, katseeni sanoo aina Painu helvettiin siitä. Helppoa.

Vierailija
7/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiihotun naisesta vaan jos sillä on Pontiac Trans Am ja värin pitää olla musta. Punainen vilkkuva ledirykelmä kojepellillä on plussaa ja vaan minä saan ajaa sitä. En luota naiskuskeihin, vaikka hänen auto olisikin. Ja muistakaa Ritari Ässä oli MIES!

Vierailija
8/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konepellillä.

Vierailija
9/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on homoij

Vierailija
10/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä katso niitä katseita lähettämällä viestin Huomaa minut. Jos minä katson jotain ihmistä metrossa, katseeni sanoo aina Painu helvettiin siitä. Helppoa.

Minä suosin välimallia, eli olen ystävällinen ja omissa voimissani.

Vain heikko nainen katselee muita ”painu helvettiin siitä”-katsella.

Vierailija
11/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa istumapaikkaa, mieluummin koko vaunua. Ja katsoa että kukaan ei lähde seuraamaan.

Hälytysnappi taskuun ja mitä sitä keksii. Itse haaveleilen sellaisista itsepuolustus kävelysauvoista, 10 cm terä.

Onko vinkkiä miten saisi tällaiset?

Vierailija
12/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies, tai miehentapainen.

Naisena en todellakaan ajattele tuollaisia. Jos joku tuijottaa, ajattelen että onpa tollo tyyppi.

Vierailija
13/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen sinut mielessäni ladyboyksi jonka ihanasti sykkivä ladypenis painautuisi vastaani.

Vierailija
14/50 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh.

Vierailija
15/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä vaan kuvittelet liikoja itestäsi. Toi on kaikki sun omaa päänsisäistä tulkintaa jolla ei ole mitään tekemistä arjen reaaliteettien kanssa. Mene hoitoon.

Vierailija
16/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty vastustamaan niitä katseita ja on jo useamman kerran käynyt niin, että olen joutunut siinä kaiken kansan edessä ottamaan vaatekappeita pois, kun mies on minua riisunut. Joskus jouduin oikein joukkoriisunnan kohteeksi, siinä ei jäänyt juuri rihmankiertämää päälle.

Luulisi, että jättävät jo 57-vuotiaat rauhaan, mutta ei. Tuntuu, että pahenee vaan!

Vierailija
17/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellainen fat suit, joita filmiteollisuudessa joskus käytetään ja pukeudu siihen + isokokoiset vaatteet päälle.

Vierailija
18/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joutunut oman itsekeskeisyytesi uhriksi. Todennäköisempää on, että tuijotuksella yritetään viestiä esimerkiksi: "tollo, käytä maskia", "etkö tajua olevasi tiellä?", "voisitko tajuta laittaa sen musiikin pienemmälle?" tai jotain muuta paheksuntaa.

Suomalaiset ovat tällä tavoin passiivisagressiivisia ja tuijotus on 99.9% varmuudella jonkin asteista paheksuntaa.

Vierailija
19/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä suosin välimallia, eli olen ystävällinen ja omissa voimissani.

Vain heikko nainen katselee muita ”painu helvettiin siitä”-katsella.

Höpö höpö, miksi metron ventovieraita pitäisi palkita ”ystävällisellä katsella omassa voimassasi”? :DD Mä katsoin Hesassa asuessani metrossa miehiä ”onx minikalu eli katkarapu housuissas, kuolaaja?” -katseella.

Vierailija
20/50 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan itse sortuisi samaan eli riisumaan miestä katseellasi.:D