PKN pilaa mun euroviisunautinnon
Ollaan jo vuosia ystäväporukan kanssa kokoonnuttu yhteen katselemaan ja nauttimaan euroviisuista. Tarjolla on ollut hyvää ruokaa ja juomaa, mukavaa yhdessäoloa ja ennen kaikkea mahtava euroviisuhuuma. Nyt jos pkn pääsee semifinaaleista läpi lauantain finaaliin perutaan meidän jokavuotiset euroviisuvalvojaiset.
Pitäkää peukkuja, että pkn floppaa semifinaaleissa ja me saataisiin juhlamme. Toivottavasti muu eurooppa tajuaa miten surkea suomen biisi on eikä anna keharipisteitä. Häpeältä ei voi enää välttyä.
Muuten ei ole kehareita tai niiden musiikintekoa vastaan mitään, mut euroviisuihin ne ei kuulu.
Kommentit (144)
HEH he. Vääännän nyt narusta. Kato kun eurviisut ovat puoliksi musiikkia puoliksi visuaalista pakettia. Suomen edustubiisi on yhtä ruma kuin esiintyjänsä. Ja ei, mulla ei oo mitään kehtiysvammaisia vastaan mutta rajansa kaikelle. Rumat vanhat ukot ei kuulu euroviisukilpailuihin ja sanon tämän ihan sillä uhallakin että täällä taas vedetään herneet nenään.
Se ostarilla rallattelu intialaistyylinen biisi olisi nimenomaan ollut se oikea tämän vuoden kisoihin. Kato mieluummin näkisin itteni sellaisena positiivisena tyyppinä kuin angstina paskanlaulajana mitä PKN mulle edustaa. Että sorry vaan.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:10"]
HEH he. Vääännän nyt narusta. Kato kun eurviisut ovat puoliksi musiikkia puoliksi visuaalista pakettia. Suomen edustubiisi on yhtä ruma kuin esiintyjänsä. Ja ei, mulla ei oo mitään kehtiysvammaisia vastaan mutta rajansa kaikelle. Rumat vanhat ukot ei kuulu euroviisukilpailuihin ja sanon tämän ihan sillä uhallakin että täällä taas vedetään herneet nenään.
Se ostarilla rallattelu intialaistyylinen biisi olisi nimenomaan ollut se oikea tämän vuoden kisoihin. Kato mieluummin näkisin itteni sellaisena positiivisena tyyppinä kuin angstina paskanlaulajana mitä PKN mulle edustaa. Että sorry vaan.
[/quote]DDD Kato, kato, kato vaan kehtiysvammainen. Nää on näitä anteeks-Niemisiä nämä positiivarit. Menepä nyt ekaks vetämään unta pönttöön ja sit aamulla alat treenata itsetuntoasi, ettei joka mielipidettä tarvitse enää anteeksi pyydellä, DDD.
Skumpat on jääkaapissa jo venaamassa. Koko viikko on yhtä juhlaa. Ja ihan sama, onko Suomi finaalissa tahi ei. Yhtä friikkisirkusta se on ilman PKN:kin. Niin kuin pitääkin. Ei tosikoille. Eikä varsinkaan anteeksipyytelijöille.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:10"]
[/quote]
Ei tarvitse pyydellä anteeksi. Mutta ei Lordin, Jari Sillanpään, Jasminen tai PKN:n valinta edustamaan Suomea vaikuta pätkän vertaa ainakaan minun minäkuvaani. Miksi vaikuttaisi?
Mielikuvaani Suomesta kyllä vaikuttaa se, että täältä pystytään valitsemaan edustajaksi ihan mitä vain. Ja se on minusta positiivista. Ei olla ennakko-odotusten vankeja. Kyllä tällaisella maalla on mahdollisuuksia.
Tämä show mennään tällä, onko se nyt sen suurempi juttu.
vois olla joskus parrakas kehitysvammainen nainen
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:52"]
Huvittaa sosiaalisessa mediassa esim. fb.ssäPKN.n hehkutus. Kun kukaan ei uskalla sanoa suoraan, että naurettavaa pelleilyä kehitysvammaisten kera säälipisteiden keruulla. Ja itsekin hehkutan toki, koska se on nyt muotia ja kuuluu asiaan. Sama kuin homot oli jokin aika sitten. Mutta jos haluaa antaa itsestään trendikkään kuvan, äänestetään naista, homoa, keharia. Kohta on jokaisessa televisio-ohjelmassakin se kiintiökehari.
[/quote]
Niin ja tiedän, että kukaan näistä hehkuttajista ei ole punkin ystävä :) Itsekin tykkäisin, jos heillä olisi edes hyvä biisi
Huvittaa sosiaalisessa mediassa esim. fb.ssäPKN.n hehkutus. Kun kukaan ei uskalla sanoa suoraan, että naurettavaa pelleilyä kehitysvammaisten kera säälipisteiden keruulla. Ja itsekin hehkutan toki, koska se on nyt muotia ja kuuluu asiaan. Sama kuin homot oli jokin aika sitten. Mutta jos haluaa antaa itsestään trendikkään kuvan, äänestetään naista, homoa, keharia. Kohta on jokaisessa televisio-ohjelmassakin se kiintiökehari.
[/quote] Hyvin sanottu, ei lisättävää. Liittyy moneen muuhunkin ilmiöön ja on rasittavaa noiden trendisetterien meuhkaaminen.
Toi PKN on ihan parasta mitä euroviisuille on ikinä tapahtunut. Nyt voisin vaikka harkita katsovani. Sitä poppipaskaa mitä siellä suolletaan ei pysty kuuntelemaan. Nää jätkät vetää sikakovahyvin.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:53"]
vois olla joskus parrakas kehitysvammainen nainen
[/quote]
Se oli ihan hyvä biisi se viimevuotinen. Bond-tunnari tuli mieleen kun kuulin ekaa kertaa radiosta. Tiedä sitten olisko ollut yhtä hyvä kehitysvammaisen esittämänä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:53"]
[/quote]
Niin ja tiedän, että kukaan näistä hehkuttajista ei ole punkin ystävä :) Itsekin tykkäisin, jos heillä olisi edes hyvä biisi
[/quote]
Itse sentään olen ollut aina punkrockin jonkinlainen ystävä, mutta PKN on vaan huono ja vielä huonommaksi sen tekee nämä sääälihehkutukset.
Miten te jaksatte vieläkin nillittää? Voi kyynel, kun oma suosikki paskapoppibiisi ei pärjännyt PUNKille! Nauran teille.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:57"]
Miten te jaksatte vieläkin nillittää? Voi kyynel, kun oma suosikki paskapoppibiisi ei pärjännyt PUNKille! Nauran teille.
[/quote]
PKN on paskapunkkia. Siksi.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:57"]
[/quote]
Olen 70-luvun punkkari, eli niitä alkuperäisiä ja PKN.n punkki on paskaa. Tai ainakin tämä biisi, muita en ole jaksanut edes kuunnella.
Mutta kuka uskaltaa julkisesti sanoa, että kehareiden punkbiisi on paska. Sitä paskamyrskyä ei kestä kukaan.
Olen niin samaa mieltä ap:n kanssa. Kirjoitin tästä jo toiseen ketjuun, mutta en mitään muuta toivokaan kuin sitä, että Suomi jäisi tänä vuonna semifinaaliin, jotta tämä PKN-kupla puhkeaisi. Olen niin kateellinen esimerkiksi norjalaisille, jotka saavat tänä vuonna jännittää kunnolla aivan uskomattoman upean ja modernin indieballadinsa menestystä. Niin ja virolaisille ja ruotsalaisille myöskin. Niin p*rseestä olla suomalainen viisufani!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:40"]
Ollaan jo vuosia ystäväporukan kanssa kokoonnuttu yhteen katselemaan ja nauttimaan euroviisuista. Tarjolla on ollut hyvää ruokaa ja juomaa, mukavaa yhdessäoloa ja ennen kaikkea mahtava euroviisuhuuma. Nyt jos pkn pääsee semifinaaleista läpi lauantain finaaliin perutaan meidän jokavuotiset euroviisuvalvojaiset.
Pitäkää peukkuja, että pkn floppaa semifinaaleissa ja me saataisiin juhlamme. Toivottavasti muu eurooppa tajuaa miten surkea suomen biisi on eikä anna keharipisteitä. Häpeältä ei voi enää välttyä.
Muuten ei ole kehareita tai niiden musiikintekoa vastaan mitään, mut euroviisuihin ne ei kuulu.
[/quote]
Varmaan tuntuu musertavalta huomata, että PKN:n kehitysvammaiset ovat päässeet elämässään niin paljon pitemmälle kuin sinä tulet koskaan pääsemään oman surullisen ja pahasti vajavaisen versiosi kanssa.
[/quote]
Sä oot niin mitätön, saamaton ja lahjaton ettei kukaan hehkuta sua yhtään missään, ei nyt eikä tulevaisuudessa. Euroviisuiltana PKN:n jätkät paskantavat sun suuhusi samalla kun sä ja kaltaisesi mietitte oletteko trendikkäitä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:09"]Olen niin samaa mieltä ap:n kanssa. Kirjoitin tästä jo toiseen ketjuun, mutta en mitään muuta toivokaan kuin sitä, että Suomi jäisi tänä vuonna semifinaaliin, jotta tämä PKN-kupla puhkeaisi. Olen niin kateellinen esimerkiksi norjalaisille, jotka saavat tänä vuonna jännittää kunnolla aivan uskomattoman upean ja modernin indieballadinsa menestystä. Niin ja virolaisille ja ruotsalaisille myöskin. Niin p*rseestä olla suomalainen viisufani!
[/quote]varmaan olet tottunut ettei pärjätä viisuissa?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:11"]Ei mulla mitään kehareita vastaan ole mutta.....kertoo sen et kyllä sulla on jotain heitä vastaan. Eli toivottavasti pääsee jatkoon ja tukehdut vitutukseen.
[/quote] Tämä!
Voi teitä "suvaitsevaisia"... Tosissanneko luulette sädekehänne siitä kiillottuvan, että lähetätte kehitysvammaiset Euroviisuihin hakemaan semifinaalin nollajumbosijan? Oikeaa tasa-arvoa olisi ollut se, että PKN olisi päästetty yrittämään joskus myöhemmin uudelleen oikeasti hyvällä biisillä. Nyt tää on vain kiusallista ihan kaikille.
Ihme vääntämistä. Kertokaa ny joku koska ne euroviisut on! Haluan nähdä mistä puhutaan kun en edes kyseisestä bändistä ole kuullut!