Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskaudessa _todella_ kipeät rinnat?

Vierailija
20.09.2006 |

Tiedän, että kipeät rinnat ovat merkki mahdollisesta raskautumisesta, mutta JOKU RAJA! Raskaus olisi siis toivottua, mutta en pysty olemaan ollenkaan ilman liivejä. Tissit on ihan kosketusarat! Mahallaan ei voi edes kuvitella nukkuvansa.

Ensimmäistä toivotaan, ja pahoittelut jos kysymys on tyhmä, mutta...

Voisiko tämä siis olla jotain muuta? Kipu nimittäin alkoi jo muutama päivä sitten (nyt kp 23/28), eli n . kp 19, ja eikai vielä silloin mitään raskausoireita voi tulla??

Kiitoksia, jos joku pystyy avittamaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat niin kipeät heti raskauden alusta lähtien ettei pystynyt nukkumaan edes kyljellään vaikka oli tukevat liivit päällä. Ja kun liivejä käyttää viikkokausia koko ajan niin eiköpähän nännit haudu kivasti rikki. :o( ja mulla ei edes ole isot rinnat, vaan b-kuppi joka turposi hetkessä c-kupiksi ja siinä nyt pysytellyt..kauhulla odotan sitä kun maito synnytyksen jälkeen nousee rintoihin...

Vierailija
2/9 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissikipu alkoikin kp 20. Piti oikein alkaa asiaa funtsimaan. Eipä muuta. kiitoksia edelleen, jos joku ehtii auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jos saa kysästä, niin oliko sulla rinnat ihan kokonaan kipeät? Mulla on nimenomaan sivuilta ja nännit tosi kipeät.

Ja niin - " mukava" kuulla, että tämä voisi olla tosiaan raskauden merkki. On tätä vaavia sitten jo hetkonen toivottukin!

AP

Vierailija
4/9 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

AP

Vierailija
5/9 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kipua jatkui sitten raskausviikolle 13 saakka, t-paitakin sattui päällä...

Onneksi tokassa raskaudessa ei ollut moista.

Vierailija
6/9 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta kuppikoko oli 70B tai 75A, liiveistä riippuen. Nyt rv 17 liivit on jo kokoa 75D.

No, vaikka aika tuskaa onkin, niin mies tykkää...

Vierailija
7/9 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tässä pitää sitten vaan testailla jos ne menkat tulee myöhässä. Toivottavasti tämä olisi sitten vihdoin ja viimein minullakin sitä itteensä. Nyt alkoi hurjasti jännittämään!

Toisaalta jos tämä kipu enteilee vuosituhannen menkkoja, niin pelolla odotan mitä ne alavatsakivut sitten tulee olemaan. Ne kun pakkaa muutenkin viemään tämän naisen sängynpohjalle.

Ensiviikolla " jo" saan testata, joten tulen sitten kertomaan miten kävi.

T . AP, jota alkoi ihan tosissaan jänskättää!

Vierailija
8/9 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kipeyty rinnat tai nännien alueet varsinkin todella paljon ja siitä arvasinkin olevani raskaana jo ennen testiä. Rinnat kyllä turposikin, mies ei kylläkään tykännyt kun ei voinut koskea kun minä jo heti älähdin kivusta :( nyt raskausviikkoja 11 ja ei enää ole arat

Vierailija
9/9 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä epäilin juuri rintojen arkuudella olevani raskaana (raskaus ei ollut sen hetkinen toive) olin kylläkin lopettanut pillereiden käytön!!

siihen rintojen arkuuteen tottu tai sitten se lieveni.. kuppi koko tais isontua 70b:stä 75c!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi