Bideesuihku - kuinka usein ja miksi?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta, ensin suihkutus, vesipesu ja kuivaus paperiin. Tuli sitä taikka tätä, älä suihkuttamatta jätä, näinköhän meni.
Et ainakaan ole nainen jos pillua peset.
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina ulostamisen jälkeen. Eka pyyhin enimmät paperilla, sitten pesu käsisuihkulla ja kuivaus talouspaperilla. Talouspaperi vessan roskikseen
Ja se talouspaperi ei ole yhtään ruskeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina ulostamisen jälkeen. Eka pyyhin enimmät paperilla, sitten pesu käsisuihkulla ja kuivaus talouspaperilla. Talouspaperi vessan roskikseen
Ja se talouspaperi ei ole yhtään ruskeaa?
Miten ihmeessä siinä voisi olla ruskeaa, kun hyvin pesee. Ei ikinä ole niin käynyt
Se on vain akuuttipika. Ei tule kunnon tulosta muuta kuin isossa suihkussa istuen lattialla suihkukopissa levällään ja jokin puoli karkea pesusieni, toi ainkain joka toinen pv. Joka toinen pari kertaa päivässä siellä suihkukopissa tavallinen saippuapesu.
Mutta toi bidee käy pikaapuna enenkuin pääsee isompiin suihkuihin. Aina tietysti uloste/ menkat/. Pika virtsa ei vaadi sitä ,,ehkä silloin tällöin. Naisilla nyt voisi suosittaa jopa satunnaisissa virtsakäynneissäkin kun he erittävät niiin paljon pahaa.
Todella pahaa,mm kk kierron loppupuolella huh heijakkaa. Ja samoin mihen sukuneste valuu jopa pari pv pois naisesta ja siihen naisen omat milloin minkäkinlaatuiset nesteet ,hajut riippuen kierrosta.
Kunhan käytetäte ja siihen oma pyyhe tietty. Niitä on pineiä bideepyyhkeitä. Isossa suihkussa normi pyyhe ok.
Aina paskan jälkeen jos en ole heti suihkuun menossa.
M51
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän kakkosen jälkeen alapesuun ennen paperilla pyyhkimistä. Lisäksi sillä helppo puhdistaa kylppärin lattia.
Joo just,kylppärin lattia huuhdella pesun jälkeen ja se pyttykin, senkin voi huuhdella ylt ympäri kun pesuainetta levitetty.
Voisitteko selittää yksinkertaiselle aloittelevalle bide-suihkun käyttäjälle miten se perseen pesu käytännössä tapahtuu parhaiten vaihe vaiheelta.
Olen ennen käyttänyt sitä vain menkkojen aikaan etupuolelle, mutta takapuoleen olen aina käyttänyt pelkkää paperia.
Eli kun olette valmiita kakkosen jälkeen, niin pyyhittekö ensin paperilla ja vedätte vessan? Sitten suihkulla ja miten, takakauttako vai etupuolelta? Sen jälkeen kuivaus paperiin tai pyyhkeeseen ja uudelleen vessan vetäminen?
Joskus olen yrittänyt edellä mainitulla metodilla, mutta on aika työlästä ja etenkin toi että mistä suunnasta sitä pitäis suihkuttaa, ettei roisku vesi joka paikkaaan on vähän hakusessa.
Kiitos jo etukäteen ja tämä ei ole provo, olen oikeasti näin vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni kuivaa vessapaperilla pesun jälkeen. Märkä vessapaperi menee itsellä ainakin ihan mujuksi ja jää helposti ihoon kiinni. Itse käytän kuivaamiseen pyyhettä. Ei kulu kauheasti vessapaperia.
Ja sama pyyhe on vieraiden käsipyyhkeenä.
fiksuilla on erikseen omista pyyhkeistä toiset koukut joiden yllä lukee - vieras- eivät edes kosketa toisiinsa. meillä pideepyyhkeet pieniä ja omakin käsiåyyhe isompi. vieraille valmiudessa aina kaksi pyhettä ns parhaimman näköisiä.
ja toisessa asunnossa on erillinen ns vieras wc ,jota itse harvemmin käytetään,korkeintaan meikki tms eli neomat pesut yms ruumiintoiminnot isossa sauna-kylpyhuone wc tiloissa. ja aina tod. erilliset koukut ja yllä teksit- vieras.
Vierailija kirjoitti:
Koronan aikana jotkut viisaat mahtailivat kuinka eivät tarvitse WC-paperia lainkaan kun on käsisuihku. Eivätkö he todellakaan kuivaa alapäätä suhkutelun jälkeen? Tai ehkä he kulkevat kotioloissa pelkässä pitkässä paidassa tai mekossa...
kuten isossa suihkussakin ihminen kuivaa itsensä,samoin pikku veskiin pieniä ns bideepyyhkeitä. vieraille kauempana erilliset koukut ja nimi vieraspuuhe-
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko selittää yksinkertaiselle aloittelevalle bide-suihkun käyttäjälle miten se perseen pesu käytännössä tapahtuu parhaiten vaihe vaiheelta.
Olen ennen käyttänyt sitä vain menkkojen aikaan etupuolelle, mutta takapuoleen olen aina käyttänyt pelkkää paperia.
Eli kun olette valmiita kakkosen jälkeen, niin pyyhittekö ensin paperilla ja vedätte vessan? Sitten suihkulla ja miten, takakauttako vai etupuolelta? Sen jälkeen kuivaus paperiin tai pyyhkeeseen ja uudelleen vessan vetäminen?
Joskus olen yrittänyt edellä mainitulla metodilla, mutta on aika työlästä ja etenkin toi että mistä suunnasta sitä pitäis suihkuttaa, ettei roisku vesi joka paikkaaan on vähän hakusessa.
Kiitos jo etukäteen ja tämä ei ole provo, olen oikeasti näin vajaa.
nosta vasen jalka kehikolle. nojaa taaksepäin. sitten siitä edestä vaab taaksepän. pääset hyvin molempiin.
Mua kylässä käydessä ällöttää ne pikkupyyhkeen siinä vessanpöntön vieressä. Hyi! Itse kuivaan aina paperilla.
Vierailija kirjoitti:
Aina pesen alapään kun käyn vessassa, ihan sama kummasta päästä tulee.
Pesee alapään kun käy oksentamassa vessassa. Okei.
Pöntön pesemiseen, muuhun ei tarvita
WC: n lattian suihkuttelua varten. Yleisesti wessanpesua varten.
En ikinä kehtaisi esim töissä tai vieraana tai ravintolan wessassa ottaa bideetä seinästä (sen kuulee) ja loiskutella lorotella kovaäänisesti vettä perseeseen pöntöllä. Se kuuluu!
Pesinpä perseeni 💩