Bideesuihku - kuinka usein ja miksi?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni kuivaa vessapaperilla pesun jälkeen. Märkä vessapaperi menee itsellä ainakin ihan mujuksi ja jää helposti ihoon kiinni. Itse käytän kuivaamiseen pyyhettä. Ei kulu kauheasti vessapaperia.
Lidlin sininen vessapaperi ainakin pysyy kasassa, ja ei sitä kulu ku se 3 arkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni kuivaa vessapaperilla pesun jälkeen. Märkä vessapaperi menee itsellä ainakin ihan mujuksi ja jää helposti ihoon kiinni. Itse käytän kuivaamiseen pyyhettä. Ei kulu kauheasti vessapaperia.
Lidlin sininen vessapaperi ainakin pysyy kasassa, ja ei sitä kulu ku se 3 arkkia.
Kuulemma pysyy. Putkiston tyhjentäjät suosittelevat välttämään tuota.
Vierailija kirjoitti:
Käsisuihku siitä puhun
Kannattaa jatkossa täsmentää koska on kaksi eri asiaa kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Pesen sillä perseeni joka vessakäynnin jälkeen, etenkin kakkosen, ja menkkojen aikaan useamman kerran päivässä. Käytän myös hampaiden harjaamiseen ja veden juomiseen. Tarjoan siitä vettä myös vieraille.
No oi kiitos arvokkaasta ulostulostasi meille tuntemattomille ..olipa raikkaan avartavaa ..ei mennyt hukkaan sunulostulo . Kiitos toooosss ..🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän kakkosen jälkeen alapesuun ennen paperilla pyyhkimistä. Lisäksi sillä helppo puhdistaa kylppärin lattia.
Mitä ihmettä? Etkö sä pese takapuolta kunnolla vai miksi tarvit paperia?
Koronan aikana jotkut viisaat mahtailivat kuinka eivät tarvitse WC-paperia lainkaan kun on käsisuihku. Eivätkö he todellakaan kuivaa alapäätä suhkutelun jälkeen? Tai ehkä he kulkevat kotioloissa pelkässä pitkässä paidassa tai mekossa...
Av-mammat ilmeisesti rakastavat perseensä pesua, kun sitä pitää yhtenään pestä.
Vierailija kirjoitti:
Koronan aikana jotkut viisaat mahtailivat kuinka eivät tarvitse WC-paperia lainkaan kun on käsisuihku. Eivätkö he todellakaan kuivaa alapäätä suhkutelun jälkeen? Tai ehkä he kulkevat kotioloissa pelkässä pitkässä paidassa tai mekossa...
Oletko kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin pyyhe?
Aina suihkutan. Olen tottunut sen tason puhtauteen. Bidesuihku on yksi parhaita keksintöjä. Lomamatkat ulkomailla on piinaa, kun sitä ei ole yleensä ole missään, ei edes luksushotelleissa. Joissakin on se allas, mutta kuinka hankala se onkaan. Kotiintullessa on iso ilo päästä taas omaan vessaan, heh.
Paperia ei kulu yhtään kun on pyllypyyhe.
Hyvä keksintö se on, koska aina sunnuntai iltana kepapin jälkee meillä menee vatta niin kuralle. Sillä on mukava tehä kivaa jos ukko ei ole lähettyvillä. Huuhtelee alapään huolella, mutta ei sitä reikiin saa suoraan suihkutella. Koira tykkää jostain syystä nuoleskella huuhtelun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Kakkapyyhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä lämmittää tällainen ilmoitus paskapaperista ..🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän kakkosen jälkeen alapesuun ennen paperilla pyyhkimistä. Lisäksi sillä helppo puhdistaa kylppärin lattia.
Mitä ihmettä? Etkö sä pese takapuolta kunnolla vai miksi tarvit paperia?
Sinä oikein ihmettelet miks joku tuntematon ei ei pese perhettään....ihmettele koko päivä .Käy välillä syömässä...😂
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat ilmeisesti rakastavat perseensä pesua, kun sitä pitää yhtenään pestä.
...ja sinä tykkäät av mammojen perseenpesuista puhua..😁
Vierailija kirjoitti:
Sinähän viisas olet....kiiiitooosss. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Eteisen lattiaa olen pessyt
Minä olen pessyt koko talon pitkällä jatkoletkulla.
Miten moukat viitsitte kirjoitella tänne perseenne pesuja toisille moukille ...hyi