90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Kanavasurfauksen seurauksena törmäsin joskus jaksoon, jossa Silvan kaksoset kylpivät iloisina Turkissa hamamissa, sitten leikeltiin ja lopuksi hotellihuoneeseen kärrättiin kaksi kitisevää nyyttiä yltäpäältä kääreissä, kuin kauhuleffasta. Kun näihin törmää niin olen jäänyt ihmettelemään kuinka suuresta leikkauksesta kotiutetaan samana päivänä. Vaivasenluuleikkauksenkin jälkeisen yön olin sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Kanavasurfauksen seurauksena törmäsin joskus jaksoon, jossa Silvan kaksoset kylpivät iloisina Turkissa hamamissa, sitten leikeltiin ja lopuksi hotellihuoneeseen kärrättiin kaksi kitisevää nyyttiä yltäpäältä kääreissä, kuin kauhuleffasta. Kun näihin törmää niin olen jäänyt ihmettelemään kuinka suuresta leikkauksesta kotiutetaan samana päivänä. Vaivasenluuleikkauksenkin jälkeisen yön olin sairaalassa.
Jenkeissähän ne pukkaa potilaat ovesta ulos heti kun ne on edes vähän hereillä. Omaisille jää se seuranta ja hoito. Mitä on tullut katsottua noita TLC:n leikkausohjelmia, niin ei ne tosiaan sairaalaan saa jäädä makoilemaan. Kotiin vaan ja joku hoitaja pitää itse hankkia. Kylmää kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihan maasta kiinni. Jotkut noista leikkauksista tehdään kauneusklinikoilla, siellä ei ole mitään sairaalakalustoa, jos vaikka sydän pysähtyy niin niiden pitää soittaa ambulanssi, koska ei ole välineitä tai taitoa tehdä mitään.
Noista on ollut kyllä juttua miten ala-arvoisissa oloissa ja osaamattomien toimesta kauneuskirurgiaa tehdään, mutta kaipa ne halvat tissit houkuttaa noihin halpakirurgian maihin ja epämääräisille klinikoille.
Vierailija kirjoitti:
https://screenrant.com/90-day-fiance-david-toborowsky-surprising-career-change/
David on nykyään kiinteistön välittäjä. Juuri sai luvat. On laihtunut 70 lb ollakseen fittinä kun vauva syntyy. Heillä on Annien janssa ollut paljonkin eri juttuja joilla ovat tienanneet. Ei jaksa niitä tähän kirjoittaa, mutta tuossa lehtiartikkelissa ne on kaikki lueteltu. Lisäksi saavat rahaa tästä formaatista, eli kaukana on ne ajat kun Davidin piti lainata kaveriltaan rahaa. Ne on aikoja sitten maksettu takaisin ja ovat ostaneet oman asunnon sieltä Arizonasta. Ei ole heillä enää pikkurahasta puutetta.
Kaikkiko nämä haluaa kiinteistövälittäjiksi nykyään, kuten Small-Ed ja Liz?
Samoin se Libbyn Andrei.
Ainoa joka tässä sarjassa ollut kiinteistövälittäjä ennen mukaan tuloa, ollut Bilal. Vai oliko muita?
Yrittääkö ne niihin Bravon "Million Dollar Listing"-kiinteistövälityssarjoihin joita kuvataan eri kaupungeissa?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minut kotiutettiin jalkaleikkauksen jälkeen samana päivänä, samoin olkapääleikkauksen jälkeen. Nykyään pyritään tekemään paljon päiväkirurgiana. Sitä en tiedä jos sitten yksinasuvat joutuvat jäämään sairaalaan yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissähän ne pukkaa potilaat ovesta ulos heti kun ne on edes vähän hereillä. Omaisille jää se seuranta ja hoito. Mitä on tullut katsottua noita TLC:n leikkausohjelmia, niin ei ne tosiaan sairaalaan saa jäädä makoilemaan. Kotiin vaan ja joku hoitaja pitää itse hankkia. Kylmää kyytiä.
Siellä on sairaanhoito kallista. Ei ihme että ei jäädä lepäämään sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tuo Olivia on mun unelmien nainen 😲
Mollyn tyttökö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minut kotiutettiin jalkaleikkauksen jälkeen samana päivänä, samoin olkapääleikkauksen jälkeen. Nykyään pyritään tekemään paljon päiväkirurgiana. Sitä en tiedä jos sitten yksinasuvat joutuvat jäämään sairaalaan yöksi.
Tästä on kyllä vuosia aikaa, mutta mä jäin sairaalaan yhdeksi yöksi leikkauksen jälkeen kun ei ollut saatavilla ketään kotiin vahtimaan. Tämä siis nukutusleikkauksen jälkeen. Päiväkirurgiassa hoidetaan nukuttamatta ja silloin ei tarvitse sitä seurantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa muuten oikeasti tuota yli 4-kymppistä Veteraani-Pissistä Marikoa, siis nykyistä Tigerlilyä.
"En tiennyt mitään Islamista enkä muslimeista ennenku lähdin Jordaniaan naimisiinmenoon"
Normaalisti meille opetetaan asioita, me koetaan asioita, me hankitaan tietoa, sitä tietoa tulee vastaan paljon päivittäin eikä voi välttyä.
Sen jälkeen me käytetään Googlea, jos ei välttämättä tiedetä ihan kaikkea yleissivistyksen puitteissa.
Tigerlily teini-narisee "En tajunnut että olisi voinut katsoa Googlesta".
Miten aikuinen nainen ei tajua että voisi tajuta käyttää Googlea ihan yksinkertaiseen asiaan kuten miehen kulttuurin tutkimiseen? Eikö se osaa kirjoittaa omalla äidinkielellään hakusanoiksi Jordania vaikka on USA:ssa syntynyt ja siellä kohta 43 vuotta asunut? Vaikuttaa niin yksinkertaiselta tapaukselta että tuskin osaa itselleen lentolippuja netistä
Mistä se tigerlily saa rahaa kun sitä näyttää olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mollyn tyttökö?
Joo, siinä taitaa olla kans jotain karibialaista verta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on kyllä vuosia aikaa, mutta mä jäin sairaalaan yhdeksi yöksi leikkauksen jälkeen kun ei ollut saatavilla ketään kotiin vahtimaan. Tämä siis
Mulle tehtiin Helsingissä maksansiirto, toivuin 4 päivää teholla, sitten 2 viikkoa osastolla 😵
Mitä ihmettä, pelkkiä sairauskertomuksia ;D Missä keskustelun ohjaaja luuraa?
Vierailija kirjoitti:
Ne Silvat lähti omassa sarjassa Turkkiin hankkimaan uudet tekarit ja kokovartaloleikkelyt.
Sen jälkeen niille teetettiin yhden päivän leikkaussession aikana rasvaimut, vaihdettiin isommat silikonit, rasvalla tehtiin pepputäytteet, neniä pienennettiin, poskia, leukoja ja huulia täytettiin lisää. Se jakso kun vetivät vaipat päälle leikkauksen valmisteluhuoneessa ja toinen niistä tanssi vai twerkkasi vaipoissaan.
Leikkauksen jälkeen vertailivat paljonko rasvaa kummaltakin oli imaistu, Staceyltä oli enemmän. Aika nopeasti tuon jälkeen lähtivät pitkälle lennolle takaisin Connecticutiin ja niillähän oli vielä naamat teipattuna kun palasivat!
Muuttuivat Miss Piggyn näköisiksi, kuten Darceyn tyttäret totesivat.
Turkin leikkauksista ollut juttua että potilaat laitetaan liian äkkiä ulos sairaalasta ja seuraava tilalle. Liukuhihnatyötä. Jollain naisella alkoi pepputäyteleikkauksen jälkeinen mädäntyminen kotimatkalla Turkista Ruotsiin, ja jonkun jenkkinaisen silikonirinta putosi lattialle auenneesta haavasta rinnan alta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mollyn tyttökö?
Tummaihoinen isä tuolla.
Eikö tuo vanhempi tytär tapellut Mollyn kanssa, varasti siltä jotain luksuskenkiä kun ei saanut äidiltä lisää rahaa. Yritti varastaa Cynthian ja Mollyn liikkeestä, jäi kiinni, ja näillä kahdella meni välit jopa bisneksensä merkeissä. Sen jälkeen tytär teki valheellisia syytöksiä poliisi-Kellystä ja kaikkea muuta. Taisi olla sekakäyttäjä, ongelmanuori. Nuorempi Mollyn lapsista taisi olla autistinen jos oikein muistan?
Toi Olivia joutui viime vuonna vankilaan 45 päiväksi, rikoksistaan.
Vierailija kirjoitti: Mistä se tigerlily saa rahaa kun sitä näyttää olevan?
Ihmettelen samaa, jos ei avioeronsa ole vielä edes selvä.
Tosin autothan saattaa olla vuokrattuja, asunnot vuokrattuja sarjaa varten, vaatteet ja asusteet joko lainattuja, tai piraattikopiotuotteita. Kaikki ei ole aina sitä miltä telkkarissa tai somessa näyttää :)
Muistanko nyt omiani, mutta eikö tuo Rayne niissä ekoissa jaksoissa sanonut että se ei ole uskonnollinen? Se uskoo vaihtoehtoisiin teorioihin ja maailmoihin ja tämmöisiin?
Nythän se on uusimmissa jaksoissa sanonut että Chidin sokeus on jumalan työtä ja jumala on heidät yhteen tarkoittanut.
Olenko nyt sekoittanut tuon johonkin muuhun, muistaako kukaan samoin että ekoissa jaksoissa se lähinnä piti Chidiä hölmönä kun se uskoo jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi Olivia joutui viime vuonna vankilaan 45 päiväksi, rikoksistaan.
Se Mollyn idioottimies oli vähän turhan kiinnostunut Oliviasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mollyn tyttökö?
Tummaihoinen isä tuolla.
Eikö tuo vanhempi tytär tapellut Mollyn kanssa, varasti siltä jotain luksuskenkiä kun ei saanut äidiltä lisää rahaa. Yritti varastaa Cynthian ja Mollyn liikkeestä, jäi kiinni, ja näillä kahdella meni välit jopa bisneksensä merkeissä. Sen jälkeen tytär teki valheellisia syytöksiä poliisi-Kellystä ja kaikkea muuta. Taisi olla sekakäyttäjä, ongelmanuori.
Ottaisin silti omakseni, hoitaisin ja pelastaisin...
Kipu ja särky on varmaan todella yksilöllisiä tuntemuksia. Mulla itselläni on leikattu melanooma, pitkä ja syvä viilto, tikkejä toistakymmentä. Lisäksi on leikattu umpilisäke. Muutama pienempi luomen poisto tikkeineen. Kertaakaan en ole tarvinnut edes leikkauksen jälkeen mitään särkylääkettä. Varsinaista haavakipuakaan ei ole ollut ikinä. Oon ollut siinä suhteessa onnekas. Ei kaikki siis tarvitse olla pumpattu täyteen jotain kipulääkkeitä, rauhoittavia tai unilääkkeitä. Joku tarvitsee, toinen ei. Mutta ei voi tosiaan yleistää.