90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää solvatko 80-vuotiaita!
Kukaan valkoinen mies ei istu kuin tatti sohvalla ja hikeä pyyhkien kuuntelemassa, kun huudetaan ja syljetään päälle. Michael on muistaakseni imenyt äidin rintaa lähes kymmenvuotiaaksi ja Ancelasta oli mitä ottaa :)
Ai joo tämä! Mä olin ihan unohtanut. Mutta tosiaan alkukausilla oli tuo imetyshomma puheena ja siksi Michaelille oli kauhistus jos rinnat häviää leikkausten myötä. Jos ei oo Angela ihan normi, niin ei kyllä ole sekään, että imee rintaa 10 vuotiaana Hyi hitto!
Michael on kotoisin Afrikasta, en tiedä kuinka varakkaasta perheestä. Länsimaissa on ruokaa ja puhdasta vettä saatavilla ja täällä harvemmin lapset kuolee nälkään tai ripuliin saastuneesta vedestä niin ei ole mitään syytä imettää kymmentä vuotta, mutta kaikialla ei ole asiat niin hyvin ja se rintamaito on parempi vaihtoehto kuin likainen vesi tai nälkiintyminen. Rintaruokinta saattaa ehkäistä raskautta ja jos ei ole parempia ehkäisykeinoja saatavilla niin tuokin voi olla yksi syy jatkaa imettämistä.
Se että joku Nigeriassa imettää kymmenen vuotta ei ole sama asia kuin noin pitkä imetys Suomessa tai Yhdysvalloissa.
Miksi Ed ja Liz edes ovat sarjassa kun kumpikin on jenkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Single Life sarjassa treffailevat ihan omankin maan kansalaisia. Esim. Patrickin veli John löysi sen Meganin, Veronica tapaili Jamalia, Stephanie tapaili aussitytön jälkeen sinkkukaudella jenkkejä, Molly tapaili sitä poliisia New Yorkista jne jne. Ed tapasi Lizin omalla sinkkukaudellaan. Tää Single Life eroaa alkuperäisestä ulkomailta parin hausta.
Davidin Annie muotoillut naamaansa, hassu nöpönenä🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti! Jotkut sisarvaimot ja oma henk. koht elämä EI kuulu millään halvatun tavalla 90 days fiance ketjuun! Tehkää omat ketjut muulle TLC:n tuotannolle!!! Tänne tarvi kaikkea kaataa tukkimaan muutenkin hidasta sivustoa.
Onko sulla jotenkin huono päivä? Raivoat kuin tämä surullisenkuuluisa Angela konsanaan! Mitäs tuo nyt haittaa jos vähän muuta aihetta jutut välillä liippaa? Katsos kun kaikki ei tarvitse mennä juuri sinun mielihalujesi mukaan. Koita kestää tämä tosiasia.
Katsos kun tämä keskusteluketju on 90 Days Fiance. Miksi millekään ohjelmalle tehtäisiin sitten oma ketjunsa, jos missä vaan keskustelussa kommentoidaan kaikkia telkkarissa meneillään olevia ohjelmia, tai muuta itse asiaan liittymätöntä? Kaiken ei myöskään pidä mennä niin kuin jotkut maailmanomistajat asian näkevä
Hei ootko muuten huomannut, että Friillä on alkanu iki-ihana Teho-osasto uusintana? Mä katon sitä sen takia, kun siinä on tämä jumalaisen komea George Clooney. Ah mikä komistus hän onkaan! Eikä siinä oo yhtään Angelan ja sun kaltaista raivotautista eukkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan valkoinen mies ei istu kuin tatti sohvalla ja hikeä pyyhkien kuuntelemassa, kun huudetaan ja syljetään päälle. Michael on muistaakseni imenyt äidin rintaa lähes kymmenvuotiaaksi ja Ancelasta oli mitä ottaa :)
Todellakaan yksikään tuntemani 8o v. ei ole noin ryppyinen ja kulahtanut. Joo, joo, lihavuusleikkaus, mutta oliko pakko lihottaa sellaiseksi.
Ei kasikympisillä noin roiku iho ja tuollalailla kurtussa ole. Angelalla johtuu siitä kun ikiaikaiset läskit poistuu niin onhan se iho venynyt niihin mittoihin.sitten jää roikkumaan tyhjän päälle. Ei mitään esteettistä hyötyä hänelle ollut leikkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti! Jotkut sisarvaimot ja oma henk. koht elämä EI kuulu millään halvatun tavalla 90 days fiance ketjuun! Tehkää omat ketjut muulle TLC:n tuotannolle!!! Tänne tarvi kaikkea kaataa tukkimaan muutenkin hidasta sivustoa.
Onko sulla jotenkin huono päivä? Raivoat kuin tämä surullisenkuuluisa Angela konsanaan! Mitäs tuo nyt haittaa jos vähän muuta aihetta jutut välillä liippaa? Katsos kun kaikki ei tarvitse mennä juuri sinun mielihalujesi mukaan. Koita kestää tämä tosiasia.
Katsos kun tämä keskusteluketju on 90 Days Fiance. Miksi millekään ohjelmalle tehtäisiin sitten oma ketjunsa, jos missä vaan keskustelussa kommentoidaan kaikkia telkkarissa meneillään olevia ohjelmia, tai muuta itse asiaan liittymätöntä? Kaiken ei myöskään pidä menn
Sun mielestä on sitten fiksun aikuisen käytöstä nimitellä täysin asiallisen kommentin kirjoittajaa raivotautiseksi? Taitaa olla peiliin katsomisen paikka, koska mun nähdäkseni ainoa huonosti käyttäytyvä, muille "huuteleva" ihminen olet sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Single Life sarjassa treffailevat ihan omankin maan kansalaisia. Esim. Patrickin veli John löysi sen Meganin, Veronica tapaili Jamalia, Stephanie tapaili aussitytön jälkeen sinkkukaudella jenkkejä, Molly tapaili sitä poliisia New Yorkista jne jne. Ed tapasi Lizin omalla sinkkukaudellaan. Tää Single Life eroaa alkuperäisestä ulkomailta parin hausta.
Okei, kiitos. Tää single life mulla on vielä katsomatta. En kyllä tiedä jaksanko katsoakaan, koska tän ohjelman mielenkiinto on ollut juurikin siinä kulttuurien yhteensovittamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai joo tämä! Mä olin ihan unohtanut. Mutta tosiaan alkukausilla oli tuo imetyshomma puheena ja siksi Michaelille oli kauhistus jos rinnat häviää leikkausten myötä. Jos ei oo Angela ihan normi, niin ei kyllä ole sekään, että imee rintaa 10 vuotiaana Hyi hitto!
Michael on kotoisin Afrikasta, en tiedä kuinka varakkaasta perheestä. Länsimaissa on ruokaa ja puhdasta vettä saatavilla ja täällä harvemmin lapset kuolee nälkään tai ripuliin saastuneesta vedestä niin ei ole mitään syytä imettää kymmentä vuotta, mutta kaikialla ei ole asiat
Empä usko että 10v on herunut maitoa.
Michael vaikutti jotenkin apaattiselta. No enpä ihmettele jos oli viikkoja siivonnut ja pessyt pyykkiä ja saanut nukkua sohvalla, siis orja. Skyla ei varmaan ollut saanut edes pyykkejä pestyä sillä aikaa kun Angela oli poissa. Voisi Skylakin muuttaa jo omaan kotiin lapsikatraansa kanssa. Mahtaako Angela saada jotain rahaa kun on hoitanut vankilassa olleen tyttären lapsia? Mikä mahtaa olla käytäntö USAssa? Käyköhän enää missään töissäkään, taitaa olla nykyisin 90-days-palkkalistalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael on kotoisin Afrikasta, en tiedä kuinka varakkaasta perheestä. Länsimaissa on ruokaa ja puhdasta vettä saatavilla ja täällä harvemmin lapset kuolee nälkään tai ripuliin saastuneesta vedestä niin ei ole mitään syytä imett
Tuskin Ancelan tisseistäkään maitoa herui ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael on kotoisin Afrikasta, en tiedä kuinka varakkaasta perheestä. Länsimaissa on ruokaa ja puhdasta vettä saatavilla ja täällä harvemmin lapset kuolee nälkään tai ripuliin saastuneesta vedestä niin ei ole mitään syytä imett
Niin hullulta kuin se tuntuukin, niin se imetys stimuloi maidon tuotantoa, eli on ihan mahdollista imettää vuosia. Tutkin vähän nettiä ja tuolla toisella puolen maailmaa on jopa lääkäreiden mielestä ihan ok imettää vaikka joku 6-7 vuotta. Näin länkkärin näkökulmasta olis kyllä enemmän kuin outoa imettää jotain 9 vuotiasta poikaa! Kalanihan kanssa imetti sitä sen ja Asuelon vanhinta poikaa 4v asti. Vähän inhat vibat tuli kyllä siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos. Tää single life mulla on vielä katsomatta. En kyllä tiedä jaksanko katsoakaan, koska tän ohjelman mielenkiinto on ollut juurikin siinä kulttuurien yhteensovittamisessa.
Et häviä mitään jos skippaat sen! Voisi olla ihan mikä vaan deittiohjelma. TLC:n ainoa "oma" on siinä, että seuraa etsivät sinkut ovat olleet jollain aiemmalla kaudella jossa se suhde meni pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael on kotoisin Afrikasta, en tiedä kuinka varakkaasta perheestä. Länsimaissa on ruokaa ja puhdasta vettä saatavilla ja täällä harvemmin lapset kuolee nälkään tai ripuliin saa
Kalani nyt imetti Asueluakin ;D
Suomessa kukaan ei ole vielä keksinyt, kuinka ohjelmaa tehdään ja myydään.
Kerätään syntymähumalassa olevia yhteen tilaan ja juotetaan kaatokänniin. Kas siinäpä ohjelmaa ihan sarjaksi asti.
TLC:n 90 päivää häiden jälkeen kaamudessa Ancela niin kännissä, että kuvittelee olevansa omassa talossaan?
Vierailija kirjoitti: Suomessa kukaan ei ole vielä keksinyt, kuinka ohjelmaa tehdään ja myydään. Kerätään syntymähumalassa olevia yhteen tilaan ja juotetaan kaatokänniin. Kas siinäpä ohjelmaa ihan sarjaksi asti. TLC:n 90 päivää häiden jälkeen kaamudessa Ancela niin kännissä, että kuvittelee olevansa omassa talossaan?
Nimi on Angela, g-kirjaimella.
Taas tulee uusintana, voi jestas kuinka vituttaa katsoa tiettyjä k-päitä. Tässä kattauksessa pidän ainoastaan Kobesta ja Alexeista. Joku jo kirjoittikin, että jos mies riehuisi kuten Angela hänet olis jo nakattu pihalle.
Alusta asti olen tykännyt myös Robista, on ehkä mokaillut mutta marssi leijonan luolaan lapsellisen Sophien ja hänen kammottavan äitinsä kanssa. Big-Mike taitaa olla suosikkini kaikista kausista, vaikka haksahtikin siihen mulkosilmään ( sori!)
Oliko niin ,että Emily ja Kobe riitelivät tulevan lapsen nimestä ? Jotenkin kuulosti nainen sanoo senkin mikä lapsen nimeksi tulee. Naisesta vaan tulee välillä mieleen nainen joka todellakin määrää mitä kotona tehdään ja mitä ei saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Empä usko että 10v on herunut maitoa."
Entisaikoina oli imettäjiä jotka saattoivat vuosikymmeniä tuottaa maitoa, joiltakin sitä maitoa vain tulee.