Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
17041/27900 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Angela ja Michael. Voi taivas mikä rytsölä se Angelan kämppä ja pyykkivuori minkä keskelle jätti Michaelin 😮 Mutta vielä isompi ihmetys oli niitten jouluruoka. Juustomakaronia ja kokista 😲 Omat kokispullot kaikilla, kinkku näytti joltain pizzasuikaleilta, ei kinkulta kinkkuna, kalkkunasta ei jälkeäkään. Onko jenkeissä oikeesti tuollainen jouluruoka? Vai vaan Angelan huushollissa? Mä suorastaan juutuin tohon juustomakaroniin ja kokikseen 😉 Osaako joku siellä jouluna ollut kertoa kuuluuko nuo tosiaan heillä juhlapöytään? Ei kalaa, ei salaatteja, ei laatikoita tms.?

Taitaa olla juustomakaronit ja kokikset vain Angelan perheessä, päätellen siitä, kun ovat kaikki pikkusen pulskia.

Katsoin että oli siellä vihanneksiakin; kermassa haudutettua pinaattia. :o

Tuo oli oikea lohturuokapläjäys! Nii

Sepä. Eniten mua jäi vaivaamaan se lasten ruokajuomana kokikset, jokaisella oma pullo. Tuon ikäisten pitäisi juoda maitoa! Niin kauan kuin luusto kehittyy. Tai sitten ihan vettä, mutta ei tuota sokeripommia kokiksen muodossa. Ja siihen päälle kunnon rasvamätöt. Hyi hemmetti. Tervetuloa jenkkeihin Michael!

Vierailija
17042/27900 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Michael koskaan sanonut Angelalle, älä huuda ?

Epärehellinen ihminen, sietää paljon kunnes tulee stoppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17043/27900 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sophie toimi selvästiäitinsä ja kaverinsa ohjaamana siksikin oli sekavaa settiä  kun Rob ilmoitti jättävänsä Sophien, järkyttyi, ei olisi halunnut erota vaikka itse lähti kaverilleen. Ei avioriitoja noin hoideta. 

Vierailija
17044/27900 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sophie toimi selvästiäitinsä ja kaverinsa ohjaamana siksikin oli sekavaa settiä  kun Rob ilmoitti jättävänsä Sophien, järkyttyi, ei olisi halunnut erota vaikka itse lähti kaverilleen. Ei avioriitoja noin hoideta. 

Penikkatauti Sophieta vaivaa. Ihan liian lapsellinen leikkimään naimisissa olevaa aikuista.

Vierailija
17045/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin Tomppahan se on Lunan iskä 🕺🎊

Vierailija
17046/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt monessa tv-sarjassa huomiota siihen, että kun Amerikassa tarjotaan ruokaa isommalle porukalle, ruoka on suurissa foliovuoissa ja ruokailu tapahtuu pahvilautasilta. Puhutaan kuitenkin sellaisista henkilömääristä, että varmasti olisi lautasia riittänyt kaikille (kuten Angelan joulupöytä). Kauheasti tulee roskaa, varmasti kaikki ylijäämä ruokakin heitetään pois.

Vierailija
17047/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnittänyt monessa tv-sarjassa huomiota siihen, että kun Amerikassa tarjotaan ruokaa isommalle porukalle, ruoka on suurissa foliovuoissa ja ruokailu tapahtuu pahvilautasilta. Puhutaan kuitenkin sellaisista henkilömääristä, että varmasti olisi lautasia riittänyt kaikille (kuten Angelan joulupöytä). Kauheasti tulee roskaa, varmasti kaikki ylijäämä ruokakin heitetään pois.

Angela ei varmaan tajunnut, että nyhän siellä olis ollut uusi tiskikone astioille: Michael 😉 Kunhan on ensin saanut perattua sen pyykkivuoren. Kunnon kotiorja. Ei ihme, että Michale pakeni tuolta!

Vierailija
17048/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Angela ei varmaan tajunnut, että nyhän siellä olis ollut uusi tiskikone astioille: Michael 😉 Kunhan on ensin saanut perattua sen pyykkivuoren. Kunnon kotiorja. Ei ihme, että Michale pakeni tuolta!

👍😂

Vierailija
17049/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penikkatauti Sophieta vaivaa. Ihan liian lapsellinen leikkimään naimisissa olevaa aikuista.

Sophien vollotus oli nauhoitettu jostain kidustuskammiosta, koska naista ei näytetty.  Pari on hassu veto, Sophien äitiä ei kestä edes katsoa ja Sophien olemus lettiä myöten ihan kaamea. Otsaan tursotettu jo täytettä, huulia mutoiltu ja peffaankin lisätty jotain, tai lieneekö läskiä. Onko tämä feikkiparin nähty koskaan halaavan toisiaan, tai sanovan toisilleen jotain kaunista. Tiedän että maailmassa on paljon kaunista, myös rakkaudessa! Tämän sarjan anti ei sitä ole.

Vierailija
17050/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Angela ja Michael. Voi taivas mikä rytsölä se Angelan kämppä ja pyykkivuori minkä keskelle jätti Michaelin 😮 Mutta vielä isompi ihmetys oli niitten jouluruoka. Juustomakaronia ja kokista 😲 Omat kokispullot kaikilla, kinkku näytti joltain pizzasuikaleilta, ei kinkulta kinkkuna, kalkkunasta ei jälkeäkään. Onko jenkeissä oikeesti tuollainen jouluruoka? Vai vaan Angelan huushollissa? Mä suorastaan juutuin tohon juustomakaroniin ja kokikseen 😉 Osaako joku siellä jouluna ollut kertoa kuuluuko nuo tosiaan heillä juhlapöytään? Ei kalaa, ei salaatteja, ei laatikoita tms.?

Taitaa olla juustomakaronit ja kokikset vain Angelan perheessä, päätellen siitä, kun ovat kaikki pikkusen pulskia.

Katsoin että oli siellä vihanneksiakin; kermassa haudutettua pinaattia.

Ylimalkaan juominen ruoan kanssa on huono idea, koska juoma laimentaa ruokaa sulattavat entsyymit ja ravintoaineita menee hukkaan. Tunti ennen ja tunti jälkeen syömisen voi juoda.

Vierailija
17051/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset eivät tunnu arvostavan ruokaa, mikä näkyy monessa asiassa, esim. juomisessa kävellen tai tässä ohjelmassa kaikki riidat käsitellään ruoan ääressä. Äärimmäisen epäterveellistä ruoansulatukselle ja epäkunnioittavaa ruokaa kohtaan.

Vierailija
17052/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sophie on juuri sellainen , että hän määrä missä mennään. Häipyy usein ja se muka normaalia. Kuuntelee äitinsä ohjeita mitkä oli ihan sairaita. Taisi kolahtaa tytölle koska Robin ehti jättää hänet. Onko S ystävä joku viinaan menevä ? Näyttää ainakin siltä.

Vierailija
17053/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla jaksosta. Siitä viime viikon jaksosta. Rupesin katsomaan viikon jäljessä niin saa pillow talkin myös katsottavaksi. Kauhea pettymys! Miksi se on pitänyt pilata?! Toki nää on makuasioita, vaan mä tykkäsin siitä vanhan kaavan mukaan jälkipyykistä, jossa pari katsoo ja kommentoi. Tää laitetaan eri tyyppejä yhteen pilaa kaiken! Ei siinä enää itse ohjelmaa ehditä kommentoimaan kun jauhetaan kaiken maailman diiba daabaa. EVVK! Ja kun vielä osui mun inhokit Jamal ja Debbie-huuhkaja samaan jaksoon, eri sohville, niin ei voinut katsoa kumpaakaan kelaamalla toisen osuudet pois. Ja se Debbien kämppä. Kauheaa värien kakofoniaa, kuorrutettuna hirveällä määrällä roinaa ja tilpehööriä. 5 minuuttia pitempi katselu olis aiheuttanut jo migreenin. Ekan kerran niin kauan kuin Pillow Talk on ollut olemassa piti jättää jakso katsomatta ja deleteä 10 minuutin katsomisen jälkeen 🙁

Itse jaksosta jäi mieleen se, että onhan Statler aina ollut vähän "outo". Mutta puhua autolle ja silitellä sitä kuin koiraa tai kissaa. Ei ole nyt kyllä kaikki inkkarit kanootissa! Ja kun katseli sitä Dempseyn ja Statlerin keskustelua niin siinä ei kyllä välittynyt mitään tunnetta, kummankaan puolelta. Kylmää puhetta vaan rahasta. Ei mitään tyyliin hei kulta, kiva nähdä, miten sun päivä jne. Suoraan vaan, että lisää rahaa, etkö myynyt autoa? Jotenkin tuli itsellekin fiilis, että tuo ei tule päättymään hyvin, ahdettuna pieneen purkkiin ilman mitään omaa rauhaa. Huh huh. Eipä siis yllätä, että erosivat jo kesken ohjelman kuvausten.

Ja taas ihminen myös viisastui vähän! Enpä tiennyt, että Islantilaiset ovat noin sisäsiittoista porukkaa! 😲 Vaan kai se käy järkeen. Saari kaukana merellä, keskellä ei mitään. Väen vaihtuvuus lienee tosiaan melko pientä. Hauska oli Annien kommentii Davidin sisäsiittoisista esivanhemmista: Ihme ettei sulla ole kolmea silmää. No, tavallaanhan kyllä on... 😉 Mutta joo, näillä nyt mennään ja toivon tosiaan, että jälkipyykki palaisi entisenlaiseksi.

Vierailija
17054/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ne kuvaajat pystyivät läävässä ylipäätään hengittämään🤢

Vierailija
17055/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän maitoa ole tapana ruoan kanssa juoda pohjoismaiden ulkopuolella, joten se ei ole mikään ihme ettei sitä juoda. Mehut ja limsat on kyllä myös nykyään hyvin yleisiä joka paikassa, eikä se lasten terveys tunnu siitä kärsivän, jos muuten on ruokavalio ok. Kyllähän ne lapset paljon energiaa kuluttaakin.

Vierailija
17056/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitsi kun toi Angela polttaa sisällä vaikka siellä asuu hirveä määrä lapsia.

Samaa kattelin 😲 lasun paikka

Suomessa voisi olla, Yhdysvalloissa ei todellakaan. Siellä arvostetaan enemmän ihmisten yksilönvapauksia, ja sisällä tupakointia ei todellakaan pidetä sen luokan juttuna, että yhteiskunta voisi mitenkään siihen puuttua.

Vierailija
17057/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks sen Piggyksi kutsutun naisen vanhemmilla ollu myös takapihalla noita alumiinilootia täynnä ruokaa ku grillasivat? Siinä kun se korealaismies hörötteli perheen ja tuttujen kuullen että kun kaikki Jenkeissä lihavia.

Vierailija
17058/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ne kuvaajat pystyivät läävässä ylipäätään hengittämään🤢

Kuinka kukaan? Jäätävät pyykkivuoret + muutakin tavaraa seinustat, nurkat ja jopa sängyt täynnä. Miten siinä siivoat? Eli kamala määrä pölyä niiden tavaroiden alla/ seassa. Angela vetää ketjussa röökiä, joka savu tuo oman lisänsä ja siihen päälle vielä koira. Eläinpöly, eläimen haju + sen mukanaan sisälle tuoma hiekka, ruoho ym. Sanat ei riitä kuvaamaan miten hirveää olisi joutua edes yksi yö viettämään tuossa talossa. Nyt taidan hahmottaa mitä voisi tarkoittaa sanat hel.vetin esikartano.

Vierailija
17059/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kiinnittänyt huomiota ja heillä kuitenkin astiantiskikoneet. Taitaa olla heikko jätehuoltokin.

Vierailija
17060/27900 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pystyisi Angelan huushollissa syömään murustakaan. Olisi hyvä laihdutuskuuri.

Ketju on lukittu.