90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Tulee tuosta Ellan jutusta jotenkin sellainen olo, että hän ainakin hieman yrittää syyttää Johnya omasta pettämisestään?
Kun et tule luokseni, minulla on tarpeeni jotka minulla on "oikeus" toteuttaa.
Ok, tunnusti kyllä ja pyysi anteeksikin mutta...
Iso kysymys: miksi nämä amerikkalaiset ei etsi paria ns. omasta liigastaan, eli ihan ikätovereistaan ensinnäkin. Se, että joku viisikymppinen mies ottaa sieltä vaimon, jonka kanssa ei ole edes yhteistä kieltä, tuntuu minusta tietynlaiselta hyväksikäytöltä.
Tai se liki nelikymppinen täti, Yve, joka on menossa sen musliminuorukaisen, Mohamedin, kanssa naimisiin, vaikka ei siedä muslimitapoja. Se on minusta tosi ärsyttävän hidas tajuamaan, että sen parisuhteesta ei voi tulla mitään tervettä!
Mutta toisaalta, esim. Usman ja sen kolho vaimo Kim, välillä ei aina tiedä, kumpi käyttää kumpaa hyväksi. Sori!
Tuo Johnny vaikuttaa kiltiltä.
Toivottavasti löytää jonkun arvoisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette tuosta Bilal ja Shaidan suhteesta?
Ihmettelen kovasti tuota kun Shaida ei halua kirjoittaa sopimusta.
Ymmärrän että Bilal haluaa turvata omaisuutensa jne.
Tuntuu että shaida haluaa vain rahaa koska bilal on rikas.
Mutta tuo avioehto täytyy allekirjoittaa, mitä luulette suostuuko allekirjoittamaanOhjelmassahan on ollut muitakin pareja, joille avioehdon teko on tuntunut vaikealta ja jopa siitä puhuminen ottanut koville ( mm. Memphis & Hamza, Gino & Jasmin...).
Sanovat, että se tuntuu loukkaavalta kun "enteilee eroa" tms.
Joku kirjoitti täällä, että Bilal halusi kirjata ehtoon lapsen saamisen.
Voiko niin tosiaan tehdä?
Amerikassa tosin kaikki on mahdollista...
Mutta miten se sitten mahtaa mennä, jos selviää ettei toinen voikaan saada lapsia?
Aika kovan oloinen vaatimus.Eikun Shaeeda sanoi, että jos Bilal haluaa avioehdon omaisuuden suojelemiseksi, niin hän haluaa ehdon, että yrittävät lasta ennen kuin hän on 40 vuotias.
Ymmärrän häntä, oli jopa hyvä idea. Jäisi puille paljaille ja mies vielä "vienyt" viimeiset hedelmälliset vuodet jahkailullaan. Ärsytti, että Bilal tässäkin vaan vaihtoi aihetta. On vain hän itse ja hänen elämä. Ei sille naiselle paljon tilaa ole elämässään ja edes kodissaan.
Minä juoksisin huntu viipottaen LUJAA tuon ukon kynsistä.
Harmi vaan kun Shaeedalla ei paljon enää aikaa tehdä lapsia, epätoivo ehkä varjostaa ajatuksia. Ens jaksossahan tapaa paremmin Bilalin ex-vaimon. Toivottavasti saa häneltä jonkinlaista osviittaa tulevaisuuden suhteen.Onko Bilal näyttänyt yhtään hellää romanttista puolta vai onko se ollut pelkkää kitinää ja rajaamista koko ajan?
Se, mitä olen tuota katsonut niin Bilal saattaa järjestää jotain romanttiselta vaikuttavaaa mistä Shaeeda ehtii ihastua ja sitten ukko pilaa sen jotankin.
Tuo Bilal on kyllä kamala, paitsi erittäin rasittava niin pelottavakin tuossa kontrollinhalussaan. Ja minä minä minä minä koko ajan. Shaeeda haluaisi perheen ja ilmeisesti uskoi löytäneensä Bilalista sen miehen jonka kanssa voisi perheen perustaa, mutta on joutunut karvaasti pettymään, tajuten myös sen, että hänellä ei ole enää loputtomasti aikaa. Tosi surullista katsoa toisen unelmien särkymistä.
Tuo Shaeeda vasta onkin kamala. Niin marttyyri kun voi olla. Selvästi käyttää passiivis-aggressiivisesti valtaa jatkuvasti. Toksinen suhde noilla. Eivät sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mike ei halunnut edes sormuksia, yritti siinäkin vielä venkoilla.
Ximenahan voisi myydä ne...Ihmettelin, miksi Ximena ei halunnut pitää sormuksia. Olisi tosiaan myynyt ne ja saanut edes vähän rahaa lapsilleen.
Olisi ollut mauttomuuden huippu ja alleviivannut vaan sen rahanhimoa ja taloudellista hyväksikäyttöä. Kaikki tietää, että tuossa tilanteessa sormukset kuuluu palauttaa.
Minusta Angela rauhoittui sen lihavuusleikkauksen jälkeen, muuttui paljon iisimmäksi.
Kaiken kaikkiaan koko sarja tekee pilkkaa avioliitosta. En tajua, miksi pitää 90 päivässä homma hoitaa, kai voi tulla turistiviisumilla muutaman kerran tutustumaan, ja molemmin päin?[/quote]
Se jakso, mitä tarkoitin taisi olla ennen leikkausta.
Kait Angelakin joskus on rauhallisempi.
Olihan se yksi jakso, missä oli laihempi/ tukka ponnarilla; Huusi ja pyllisteli studiojaksossa.
Ja aika kovaa puhuu sieltä sohvaltakin, mutta tämä vain omaa havainnointiani.
Olisi ollut mauttomuuden huippu ja
alleviivannut vaan sen rahanhimoa ja taloudellista hyväksikäyttöä. Kaikki tietää, että tuossa tilanteessa sormukset kuuluu palauttaa.
No jaa, ei toimi kaikissa tapauksissa.
Kuten nyt se Larissakin.
Tulee tilanteita, joissa tunteet kuumenevat ja sormukset saavat kyytiä.
Yleensä, jos ero ei sovi molemmille ja toinen on vaikka pettänyt.
Kaiken kaikkiaan koko sarja tekee pilkkaa avioliitosta. En tajua, miksi pitää 90 päivässä homma hoitaa, kai voi tulla turistiviisumilla muutaman kerran tutustumaan, ja molemmin päin?[/quote]
Luultavasti rahakysymys.
Ei kovin monella ole rahaa tai välttämättä muutenkaan mahdollisuuksia matkustella edes takaisin.
Eikä minustakaan nämä suhteet ohjelmassa ole erityisen ihailtavia, en itse millään uskaltaisi tuollaiseen lähteä.
Kaikissa suhteissa on toki aina riskinsä ja ei sitä yleensä tiedä, keneen ihastuu.
Nyt vasta hoksasin, miksi Jasmine suivaantui tuohon Jessicaan ( Benin ystävään).
Siis se on se nainen, joka viestitteli Ginon kanssa hah!
Kumpi sitten sen aloittikin (selviääköhän sekään ikinä?).
Jessica laukoi suorat sanat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette tuosta Bilal ja Shaidan suhteesta?
Ihmettelen kovasti tuota kun Shaida ei halua kirjoittaa sopimusta.
Ymmärrän että Bilal haluaa turvata omaisuutensa jne.
Tuntuu että shaida haluaa vain rahaa koska bilal on rikas.
Mutta tuo avioehto täytyy allekirjoittaa, mitä luulette suostuuko allekirjoittamaanOhjelmassahan on ollut muitakin pareja, joille avioehdon teko on tuntunut vaikealta ja jopa siitä puhuminen ottanut koville ( mm. Memphis & Hamza, Gino & Jasmin...).
Sanovat, että se tuntuu loukkaavalta kun "enteilee eroa" tms.
Joku kirjoitti täällä, että Bilal halusi kirjata ehtoon lapsen saamisen.
Voiko niin tosiaan tehdä?
Amerikassa tosin kaikki on mahdollista...
Mutta miten se sitten mahtaa mennä, jos selviää ettei toinen voikaan saada lapsia?
Aika kovan oloinen vaatimus.Eikun Shaeeda sanoi, että jos Bilal haluaa avioehdon omaisuuden suojelemiseksi, niin hän haluaa ehdon, että yrittävät lasta ennen kuin hän on 40 vuotias.
Ymmärrän häntä, oli jopa hyvä idea. Jäisi puille paljaille ja mies vielä "vienyt" viimeiset hedelmälliset vuodet jahkailullaan. Ärsytti, että Bilal tässäkin vaan vaihtoi aihetta. On vain hän itse ja hänen elämä. Ei sille naiselle paljon tilaa ole elämässään ja edes kodissaan.
Minä juoksisin huntu viipottaen LUJAA tuon ukon kynsistä.
Harmi vaan kun Shaeedalla ei paljon enää aikaa tehdä lapsia, epätoivo ehkä varjostaa ajatuksia. Ens jaksossahan tapaa paremmin Bilalin ex-vaimon. Toivottavasti saa häneltä jonkinlaista osviittaa tulevaisuuden suhteen.Onko Bilal näyttänyt yhtään hellää romanttista puolta vai onko se ollut pelkkää kitinää ja rajaamista koko ajan?
Se, mitä olen tuota katsonut niin Bilal saattaa järjestää jotain romanttiselta vaikuttavaaa mistä Shaeeda ehtii ihastua ja sitten ukko pilaa sen jotankin.
Tuo Bilal on kyllä kamala, paitsi erittäin rasittava niin pelottavakin tuossa kontrollinhalussaan. Ja minä minä minä minä koko ajan. Shaeeda haluaisi perheen ja ilmeisesti uskoi löytäneensä Bilalista sen miehen jonka kanssa voisi perheen perustaa, mutta on joutunut karvaasti pettymään, tajuten myös sen, että hänellä ei ole enää loputtomasti aikaa. Tosi surullista katsoa toisen unelmien särkymistä.
Tuo Shaeeda vasta onkin kamala. Niin marttyyri kun voi olla. Selvästi käyttää passiivis-aggressiivisesti valtaa jatkuvasti. Toksinen suhde noilla. Eivät sovi yhteen.
En näe kuinka.
Suuri "paljastus, Soijapoitsu sen tiesi;
Ximena on lumonnut Miken voodoolla🤣
Vierailija kirjoitti:
Jessica laukoi suorat sanat!
Kyllä! En saanut nyt ihan selvää mistä noin pahasti suivaantui. Ben kutsui häntä dramaattiseksi, mutta mikä haukkuminen se nyt on? Tai on jo aiemmin pohtinut noita narsismi juttuja ja nyt oli viimeinen pisara.
Yhdeksänkymmentä päivää ilmais kokeilua
Metkaa tuo englanti;
Kun Ximena häipyi ruudusta, juontaja sanoi:
We lost her!
Sehän tarkoittaa dramaattisemmassa yhteydessä, että henkilö kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Suuri "paljastus, Soijapoitsu sen tiesi;
Ximena on lumonnut Miken voodoolla🤣
Hamza sanoi samaa. Afrikan kulttuureissa noituus on ihan arkea. Enkä nyt tiedä ovatko välttämättä ihan väärässäkään kun tuota suhdetta katsoo. Eri asia miten kukaan sitten noituutta määrittelee, mutta olihan tuota nyt ihan jäätävää katsoa. Ximenan silmät välähteli vielä ikään kuin vakuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan;
Oliko Angelalla häissään tekokukista tehty kimppu?
Näytti jotenkin semmoiselta.En kyllä yhtään muista koko kimppua kun silmissä näkyi vaan ne rintsikat sieltä puvun alta, aivan vääränlaiset valittu pukuun. Eikä pukukaan sopinut Angelalle yhtään. On se kumma kun rehevät naiset valitsevat järjestään liian pienen hääpuvun ja kaikki tursuaa yli. Joskus peittävämpi hoikentaa ja on huomattavasti kauniimpi ja arvokkaamman näköinen. Eihän se ole morsiammellekaan mukavaa ole kun koko ajan joutuu vahtimaan ettei rinnat pulpahda puvusta ulos ja karmean näköistä kun koko ajan pukua pitää kiskoa ylöspäin. Joku vastuu saisi olla puvun myyjälläkin, ai niin... mutta osahan tilaa näitä pukuja netin kautta...
Miten mä en yhtään muista Angelan pukua? Oisko jossain kuvaa niin vois vähän muistella?
Mäkään en ole nähnyt sitä hääjaksoa, joitain kuvia vain. Olikohan Angelalla taas tungettuna rintsikoihin tupakkiaski? 😀
Valkoinen mekko, vihreät rintaliivit!
Katsoin youtubesta pätkän heidän häistään.
Siis mikä ihme tämä juttu oli, että valkoisen mekon alla on vihreät rintaliivit? Valkoiset rinnan kohdalla olevat läpyskät hyppäsivät esille. Ja aivan liian avonainen! Miksi huntu oli niin suuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtoikohan tuossa Benin jutussa ainakin osittain vaikuttaa miehen ulkoinen olemus, M taisi siitä jotain sanoakin kun näkivät ekaa kertaa?
Jotenkin välttelee miestä ja nyt M jopa sanoi, että Ben suutelee yllättävän hyvin ikäisekseen...Ei ollut kemiaa tarpeeksi. Nyt M yrittää tekosyiden varjolla livahtaa ettei tarvitse sanoa suoraan, ettei enää kiinnosta.
No sehän vältteli jo ennen ku tapasivatkaan. Moni amerikkalainenhan epäilee, ettei tuo olisi oikea pari koskaan ollutkaan, vaan alusta asti käsinkirjoitettu. Tiedä häntä, voi hyvin olla niinkin! Jotenkin tosi kummallinen alusta asti..
Joku tuolla aiemmin sanoi, että Mahoganysta tuli psyko vibat, Ensimmäistä kertaa tuli itselleni sama olo nyt tässä tell all jaksossa, kun hän niin oudosti virnuili ja myhäili koko ajan. Käänsi hänelle sanotut asiat ympäri todella manipuloivasti. Ikään kuin olisi nauttinut toisten hämmennyksestä. Todella mystinen tyyppi.
Minusta Angela rauhoittui sen lihavuusleikkauksen jälkeen, muuttui paljon iisimmäksi.
Kaiken kaikkiaan koko sarja tekee pilkkaa avioliitosta. En tajua, miksi pitää 90 päivässä homma hoitaa, kai voi tulla turistiviisumilla muutaman kerran tutustumaan, ja molemmin päin?