90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Voitko Timin ja Veronican fani kertoa, mikä heissä sinua miellyttää? Timin ääni on niin kaamea että korvia särkee, no sille hän ei tietty mitään mahda. Veronica on niin täysin feikki, en käsitä miksi pitää riehua kuin manaajan vallassa, puhuu huutamalla. Olisin valmis hourulaan, jos joutuisin viettämään hänen tai kaltaisensa kanssa tuntia pidempään.
Joku tuossa aiemmin kirjoittikin, että Tim myös alkaa vaikuttaa kyllästyneeltä exänsä riekkumiseen.
Toinen ällö pari on Annie ja David, ukko istuu kuin Buddha ja lihoo lihomistaan, vaimo kantaa ruokaa nokan alle. Ja se sängyssä kokkaaminen, mitä helvettiä? Annie käyttäytyy ja lässyttää kuin teinityttö.
Ihan ekaksi, mä en ole kenenkään "fani". Pikkutytöt fanittelee millloin mitäkin, mä olen jo sen iän ohi. Ajat sitten. Nää on ihan puhtaasti mielipide asioita, joista en ala kenekään kanssa väittelemään. Kuten sanoin, mä oon katsonut kaikki nää sarjat ja jälkipyykit ekasta jaksosta lähtien. Veronica ja Tim ei mua ärsytä. Heillä oli ihan hauskoja juttuja alkuaikoina. Enkä jaksa vetää hernettä nenään jos jossain jaksossa jonkun ääni kohoaa. Telkkarissa on sulje nappi sitä varten jos joku ärsyttää. Tim on selvästi vanhentunut, parta harmaantuu ja vaikuttaa väsyneeltä, totta. Voi olla hänellä joku sairaus, ainakin jalat oli turvoksissa viime viikon jalkipyykissä. Mutta niin tai näin, nää ihmiset on osa ohjelmaa jota katson, En vaan anna yhdenkään sarjassa olijan mennä ns. ihon alle! Tällä ohjelmalla ja näillä ihmisillä kun ei ole mitään tekemistä mun oman elämän kanssa. Viihdettä mikä tulee telkkarista, that's it, ei sen enempää eikä vähempää.
Viihdettäpä toki, kuten hullu idea Uskonto vai rakkaus.
Myönnän että katselin ekakausia, vällin jopa höynähdin kunnes kerrottiin että vitsi vitsi. Nyt tykkään enemmän luontodokumenteista, niissä apina on apina ja kotka kotka ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas jollain pipo ja kaikki muutkin vaatteet kireällä kun Patrickin pääkin piti lisätä tonne haukutaan kaikki listalle 😲
Eikö sulla ole mitään huumorintajua 🤭
Ja jos steroidien käyttäjänä yrittää isoihin kisoihin niin jotain lokaa sinne pieneenkin päähän mahtuu.
Vierailija kirjoitti: Viihdettäpä toki, kuten hullu idea Uskonto vai rakkaus. Myönnän että katselin ekakausia, vällin jopa höynähdin kunnes kerrottiin että vitsi vitsi. Nyt tykkään enemmän luontodokumenteista, niissä apina on apina ja kotka kotka ;D
Odota vaan kun tulee jostain kiven takaa chimera vastaan... ;) (ihmisen/eläimen sekoitus) Tai sit joku muu hybridi. Mihinkään ei voi luottaa tässä maailmassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas jollain pipo ja kaikki muutkin vaatteet kireällä kun Patrickin pääkin piti lisätä tonne haukutaan kaikki listalle 😲
Eikö sulla ole mitään huumorintajua 🤭
Ja jos steroidien käyttäjänä yrittää isoihin kisoihin niin jotain lokaa sinne pieneenkin päähän mahtuu.
Pikkasen leimi yritys haastaa riitaa ;) Vähän enemmän paukkuja seuraavaan yritykseen. Tähän täkyyn tuskin kukaan tarttuu :D
Kun olen katsonut näitä niin en löydä muuten ketään keihin pystyy samaistumaan, mutta pystyn samaistumaan hieman tuohon Sophien tilanteeseen kun olin vielä huomattavasti nuorempi. Rakastuin kundiin joka esitti olevansa rakastunut minuun mutta rakasti vain huomiota. Kun halusin hellyyttä ja huomiota, kehuja kuten siinä epävarmassa iässä haluaa, hän ylisti muita naisia, telkkarissa olevia julkkiksia tai illanvietoissa tapaamiaan tyttöjä. Hän oli mielestään se joka jätti minut ja kehuskeli sillä, vaikka oli pitänyt minua varalla taukomme aikana. Kun minua kyseltiin malliksi, Helsingissä käydessäni mallitoimiston edustaja antoi kortin ja otti valokuvan, mutta kundikaveri otti itseensä kun häntä ei haluttu malliksi. Kun aloin seurustelemaan ja menin kihloihin toisen kundikaverin kanssa, hän herjasi meitä molempia. Siihen pisteeseen saakka että oma tuttavapiirinsä savusti hänet ulos kun eivät enää pystyneet kuunnella moisia törkeyksiä.
Yleensä tosi tv sarjoissa löytyy henkilöt joihin pystyy jollain tasolla samaistua, ja ne joihin ei tippaakaan, mutta 90D sarjoissa on ollut niin vieraan oloista ja vieraan tuntosesti ajattelevaa sekalaista sakkia että tuntuvat olevan niin kaukana omasta elämästäni kuin mahdollista. Jopa eurooppalaiset!
On narsistia, hyötyjää, mediahuomiohakuista ja yhden asian huutajia kuten eräs pieni kiukkuinen trans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se verkkosukkanainen baarissa Robin kanssa vaikutti ihan ammattilaiselta. TLC varmaan maksanut että menee pussailemaan Robia ja sekoittamaan tämän pään, siis käsikirjoitettua. Ja Kea, ihan väärä ihminen neuvomaan Sophieta, eikö S huomaa että muija on lääpällään häneen?. Eikä kaukana wt.stä Kae, vaatteet, hiusten väri ja tatskat...
Etkö ole matkustanut Tallinnan laivaa kauempana?
Se oli baarin ns. pr-muija! Jenkeissä bottle girlejä, mitä enemmän viinaa myyvät asiakkaille ja flirttailevat, sitä paremmat provikat saa!
Vastasin tähän jo kerran, en tiedä mikä sana juuttui mo-den haaviin koska sitä ei julkaistu, eli yritänpä uudelleen...
Joo, olen matkustellut paljonkin, USAssakin toistakymmentä kertaa. Ilmeisesti olen käynyt sitten toisenlaisissa baareissa kun en tuollaiseen rint.sikka-pik.kuhou.su-verk.kos.ukka-henkilökuntaan ole koskaan törmännyt, joka vielä n u o l e e asiakkaan naa.man ja ka.ulan. Enkä millään voi uskoa että olen jäänyt paljostakaan paitsi.
Veronica ja Tim oli hauskoja Pillowtalkeissa, niillä oli tilannetajuista läppää ja havaintoja.
Jotain on täytynyt tapahtua, kun tietoon on tullut etteivät enää olisi hyvissä väleissä. Tuosta oli mainintaa Sinkkuelämässä Tell-alleissa etteivät oikeasti enää siedä toisiaan.
Tuossa täytyy olla perää ja siksi se niiden kahden dynamiikka on muuttunut uusissa Pillowtalkeissa, on teennäistä ja väkinäistä. Maistellaan jotain naposteluruokaa samalla ja kommentoidaan että onko hyvää vai pahaa. Veronica kiemurtelee, korottelee ääntään, huutelee, kommentoi jotain turhaa. Tim istuu vieressä kuin olisi jossain aineissa, nukahtelee melkein ja ääni narisee kahta kauheammin kuin aiemmin.
Kumpikaan ei enää ole valppaina, ja se ärsyttää. Pakotettua touhua.
Se ensimmäinen maailmalla-episodin jälkipyykki oli karmeaa katsottavaa, se missä osa matkusti toisten luo kylään ja jossa jokainen yritti ylittää toisensa, ja jopa itsensä, kommenttien näppäryydessä ja määrässä. Toivottavasti eivät ota tavaksi tuollaista järjestelyä. Muuten mua ei haittaa jälkipyykkiporukat, nehän vaihtelevatkin ihan sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se verkkosukkanainen baarissa Robin kanssa vaikutti ihan ammattilaiselta. TLC varmaan maksanut että menee pussailemaan Robia ja sekoittamaan tämän pään, siis käsikirjoitettua. Ja Kea, ihan väärä ihminen neuvomaan Sophieta, eikö S huomaa että muija on lääpällään häneen?. Eikä kaukana wt.stä Kae, vaatteet, hiusten väri ja tatskat...
Etkö ole matkustanut Tallinnan laivaa kauempana?
Se oli baarin ns. pr-muija! Jenkeissä bottle girlejä, mitä enemmän viinaa myyvät asiakkaille ja flirttailevat, sitä paremmat provikat saa!
Vastasin tähän jo kerran, en tiedä mikä sana juuttui mo-den haaviin koska sitä ei julkaistu, eli yritänpä uudelleen...
Joo, olen matkustellut paljonkin, USAssakin toistakymmentä kertaa. Ilmeisesti olen käynyt sitten toisenlaisissa baareissa kun en tuollaiseen ri nt.sikka - pik.ku h ou.su-ve rk.kos.u kka-henkilökuntaan ole koskaan törmännyt, joka vielä n u o l e e asiakkaan naa.man ja ka.ulan. Enkä millään voi uskoa että olen jäänyt paljostakaan paitsi.
Tuo taitaa olla peräisin Las Vegasin pintabaareista, joissa käynyt paljon nimekkäitä julkkiksia, ja heille myydään pulloittain viinaa, ei enää laseissa. Vähäpukeinen naiskulkue tuo ne juomat pöytään kuin superstaroille, on sädetikkusuihkeita ja muuta juhlavaa kun pullot ja kylmävadit jäineen tuodaan pöytään. Eivät kuitenkaan ole s t r i p p a r eita vaan jotain privaattitarjoilijoiden tyylisiä "cheerleadereita".
Siksi tuo on levinnyt joka osavaltion kulmakunnan hittibiisi-disco-pintabaariin että asiakkaat tuntisivat olevansa erityisiä. On helpompi myydä viinat pulloissa kuin pitää kalliita baarimikkoja ja miksologeja sekoittamassa drinkkejä baaritiskin takana :)
Miten tuo Gino on noin pölkkypää että jauhaa koko ajan Jasminen esiintymisestä mm ryhdistä. Eikö jo tunne vaimoaan niin että tietäisi että parasta on vaan sanoa että kyllä rakkaani, olit kaunein ja paras.
Vierailija kirjoitti:
Se ensimmäinen maailmalla-episodin jälkipyykki oli karmeaa katsottavaa, se missä osa matkusti toisten luo kylään ja jossa jokainen yritti ylittää toisensa, ja jopa itsensä, kommenttien näppäryydessä ja määrässä. Toivottavasti eivät ota tavaksi tuollaista järjestelyä. Muuten mua ei haittaa jälkipyykkiporukat, nehän vaihtelevatkin ihan sopivasti.
Missä noita jälkipyykkejä on? :-o Kun eihän ne tule sunnuntaisin jaksojen jälkeen?
Tarkoitat tätä kautta missä jälleen mukana Sarper ja Shekina Turkissa ja naispari Briteissä?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Gino on noin pölkkypää että jauhaa koko ajan Jasminen esiintymisestä mm ryhdistä. Eikö jo tunne vaimoaan niin että tietäisi että parasta on vaan sanoa että kyllä rakkaani, olit kaunein ja paras.
Jasminen kävely oli niin paljon huonompaa kuin muilla, ja ne jättisilikonit veti sen niskaa kyttyrälle vaikka yritti suoristella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasminen kävely oli niin paljon huonompaa kuin muilla, ja ne jättisilikonit veti sen niskaa kyttyrälle vaikka yritti suoristella :D
Kuvassa taitaa olla Jasminen seuraavat rintaimplantit? Kooltaan 4000cc!
https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fpreview.redd.it%2F4000cc…
Jasminella meni rahat hukkaan niillä peräsilikoneilla! Yli kymppitonninko maksoivat?
Nehän oli ihan tusahtaneet siinä missikisassa, kun käveli alaslavalta uikkarikierrokselta ja oli hetken sivuttain! Tuo lisäksi vielä maailman vaarallisimpia leikkauksia, kun pakaroissa menee suuria verisuonia keuhkoihin.
Siksi monet jenkitkin käy hakemassa niitä peräsilikoneja lattarimaista, kun jenkkikirurgit ei suostu tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Juu, porukalla jossain jälkipyykkäsivät, jotenkin leuhkaksi tulleet, Robert ärsyn kovaääninen ja olevinaan oikeassa muiden parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
On olevinaan ammatti manageri, ei osaa tukea, sanoillaan positiivisestikin voi kannustaa virheitä korjaamaan.
Kivaa ,että tulee uusia ohjelmia. Sekaisin vaan menee päivät milloin eri uskoiset pariutuvat jos niin voisi muotoilla tai ne pariskunnat jotka lähtee ihan toiseen maahan. Toisessa oli nuori kundi ja jättää kotinsa ja firmansa ja kaiken ja matkaa naisen kotimaahansa oliko se Intiaan vai mihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä noita jälkipyykkejä on? :-o Kun eihän ne tule sunnuntaisin jaksojen jälkeen?
Tarkoitat tätä kautta missä jälleen mukana Sarper ja Shekina Turkissa ja naispari Briteissä?
Tulee lauantai-iltana eli melkein viikko varsinaisen episodin jälkeen.
Juu, mutta kiva kun uusia pareja entisten lisäksi. Kiinnostava myös se extempore Islantiin muuttava nainen..