90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, näyttäähän toi Thaisin isän käytös lapselliselta. Käyttäytyy, kuin Patrickia ei olisi ja jättää huomiotta. Omassa tyttäressään ei mitään vikaa, lähinnä kaapattu toiseen maahan. Katkera mies..
Siitä huolimatta, Panisin! 😁👍
Luulen, että Thaisin super-maskuliinisen isän kanssa olisit sinä se, jota pannaan. Molemmat ei voi panna yhtä aikaa, toisen täytyy antaa panna..
Siinäpä vasta meillä oliskin tekemisen meininki! Pantais ku pahat henget 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälitti Rob kun alkoi itkeä aidosti.
Ei väännä semmoista tekoitkua kuin Sophie.
Sophie ja äitinsä taitavat olla manipuloinnin mestareita, käyttävät miehiä vain hyväkseen. Nyt tarvittiin green card, mistä saataisi sellainen äidillekin?
Ei kyllä säälitä yhtään, olisi Rob ollut nettipettämättä vieläpä kahteen kertaan, jos kerran niin rakasti vaimoaan. Silti oli mustis Sophiesta vaikka itse samalla kinusi alastonkuvia ja videoita muilta naisilta. Pettämisen jälkeen luottamusta ei enää ole, suhde kuin suhde hiipuu silloin.
Kyyneleet oli Robilla varmaan helpotuksesta, ja tiedossa oli jo uusi nainen, Rob näytti parturissa ollessaan niin syylliseltä, takuulla jotain olivat jo puuhailleet verkkosukkanaisen kanssa.
Verkkosukkanainen näytti narkilta. Ruskeat hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälitti Rob kun alkoi itkeä aidosti.
Ei väännä semmoista tekoitkua kuin Sophie.
Sophie ja äitinsä taitavat olla manipuloinnin mestareita, käyttävät miehiä vain hyväkseen. Nyt tarvittiin green card, mistä saataisi sellainen äidillekin?
Ei kyllä säälitä yhtään, olisi Rob ollut nettipettämättä vieläpä kahteen kertaan, jos kerran niin rakasti vaimoaan. Silti oli mustis Sophiesta vaikka itse samalla kinusi alastonkuvia ja videoita muilta naisilta. Pettämisen jälkeen luottamusta ei enää ole, suhde kuin suhde hiipuu silloin.
Kyyneleet oli Robilla varmaan helpotuksesta, ja tiedossa oli jo uusi nainen, Rob näytti parturissa ollessaan niin syylliseltä, takuulla jotain olivat jo puuhailleet verkkosukkanaisen kanssa.
Verkkosukkanainen näytti narkilta. Ruskeat hampaat.
Ei kaikilla amerikkalaisilla ole valkoisia tekohampaita suussaan, vaikka sarjassa aika monilla on jo.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä taas tympeitä kommentteja. Lienee pahanolon purkajat palanneet kesälomilta. Pelkkää haukkumista ja negaa sivu tolkulla :(
Osaatko tehdä muuta kuin valittaa kaikesta ja kaikista???
Mahdat olla todella raskasta ja rasittavaa seuraa oikeassa elämässä. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä vihkossa ollu jotku väri kooditkin niille panoille.
Joo ne jotka oli hyviä ja ne jotka ei olleet hyviä :D
ja ne jotka oli kauniita ja vähemmän kauniita.
mua nauratti aikoinaan siellä tell allissa kun joku kysyi sarperilta että eikö sen vehje ole vieläkään pudonnut kun 2500 muijaa painanu! :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä taas tympeitä kommentteja. Lienee pahanolon purkajat palanneet kesälomilta. Pelkkää haukkumista ja negaa sivu tolkulla :(
Siinäpä sulle puuhastelua illaksi kun ilmoittelet poistoon.
Eipä ole mitään tarvetta moiseen. Saahan sitä sanoa, että yleinen kommentointi on taas lurahtanut kurjan sävyiseksi. Sana on silti vapaa täällä, jokainen tyylillään. Mä luen itse mielummin jotain yleisiä huomioita uusista kausista, spekulointeja, juonipaljastuksia ym. kuin solvauksia. Mut kuten sanottu, jokainen tyylillään. Jos sarja kerran repii niin paljon, niin miksi ees katsoo sitä? Sitä mä ihmettelen useinkin. Vaan vinkki hyväntuulen kommentteja kaipaaville: Ensitreffit alttarilla 2024 ketju. Siellä näytti olevan ihan kiva pössis :)
No meeppä kuule tuonne Ensitreffit-ketjuun ja mielellään pysy siellä. Älä suotta tule mieltäs pahoittamaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mitään tarvetta moiseen. Saahan sitä sanoa, että yleinen kommentointi on taas lurahtanut kurjan sävyiseksi. Sana on silti vapaa täällä, jokainen tyylillään. Mä luen itse mielummin jotain yleisiä huomioita uusista kausista, spekulointeja, juonipaljastuksia ym. kuin solvauksia. Mut kuten sanottu, jokainen tyylillään. Jos sarja kerran repii niin paljon, niin miksi ees katsoo sitä? Sitä mä ihmettelen useinkin. Vaan vinkki hyväntuulen kommentteja kaipaaville: Ensitreffit alttarilla 2024 ketju. Siellä näytti olevan ihan kiva pössis :)
Että on taas lapsellista kommentointia. Jos joku antaa vinkin toiseen ketjuun niin vastaus on sit tämä. Ja ikä oli 12-15? Silloin käskettiin muita painumaan jonnekin. Hoh hoijaa, näillä sit taas mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää että täällä käy tuollainen henkilö joka haukkuu ja aliarvioi vain muita keskustelijoita koska tämä keskustelu ei mene mielensä mukaan.
Et omista tätä ketjua, etkä tule koskaan omistamaan. Muut täällä näyttää pitävän sinua kestovalittavana jankuttajana, kun et osaa keskustella sarjasta.
Siksi tämä on keskustelu että keskustellaan siitä mitä sarjan suhteen pystyy keskustella, onko se jotenkin sinulta pois? Olet ainoa ketjun ankeuttaja, joten suosittelen noiden kahden lisäks minäkin että menet sinne Ensitreffit Alttarilla 2024 ketjuun koska et ole pidetty henkilö täällä ja koska olet piruuttas poistanut tästä ketjusta ainakin 10 sivua tähän mennessä niin ettei meistä kaikki ehtineet niitä lukea.
Itse asiassa toi valivalimuija on poistattanut tästä ketjusta ainakin 30 sivuu ellei 40 jopa!!! :-o
Munkin puolesta saa pysyä siellä alttariketjussa. Ihan suosiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, näyttäähän toi Thaisin isän käytös lapselliselta. Käyttäytyy, kuin Patrickia ei olisi ja jättää huomiotta. Omassa tyttäressään ei mitään vikaa, lähinnä kaapattu toiseen maahan. Katkera mies..
Luulen, että Thaisin super-maskuliinisen isän kanssa olisit sinä se, jota pannaan. Molemmat ei voi panna yhtä aikaa, toisen täytyy antaa panna..
Kuulostaa hyvältä. Voisin tulla kolmen kimppaan ;))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! Jasminen missikisat on niin kiusallista katsella ja kuunnella, että pitää pausettaa välillä :D
Niinpä, aika pieni huone jossa istui ehkä 10-20 katsojaa jos sitäkään.. näki hyvin kun kuvasivat yleisöön päin (jota yrittivät välttää) siinä Jasminen pitäessä puhetta, että vain parilla ekalla rivillä istui muutama ihminen ja sivulla 3 hengen tuomaristo. Varsinaiset "kisat" kyllä :-D
Oikeet peräkammarikisat! :D :D :D Loistava keino nyhtää jokaiselta osallistujalta toista tonnia osallistumismaksua, ja kaikki saa leluliikkeestä ostetut identtiset Tuhkimokruunut päähän :D
Näillä osallistujanaisilla ei tainnut niin sanotusti olla kaikki muumit laaksossa... Eipä silti, ei tainnut olla niillä järjestäjänaisillakaan.
Mikä ihmetys se kalmankalpea järjestäjänainen oikein oli? Näytti haudasta nousseelta! Pelottavan olonen korppikotka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Voisin tulla kolmen kimppaan ;))
Mutta Justinia ei kyl oteta mukaan! Ja sithän se oliskin jo mönkijä (four wheeler) eikä kolmen kimppa 😂 Vaan Thaisin isälle on portit auki ihan koska vaan!
Ja taas keskenkasvuiset hyökkäsivät väärän ihmisen kimppuun. Anonyymit kirjoitukset on vaikea erottaa toisistaan, mutta minulle tarkoitettu pään aukominen meni väärän kommentoijan niskoille. Mitäpä muutakaan voi odottaa vasta lapsenkengistä pois päässeiltä kiukkupusseilta. Ei kai tuossa iässä voikaan erottaa puuroja velleistä. Miksi se uusi ketju tehtiin jos edelleen pitää tänne tulla purkamaan omaa pahaa oloa? Siellä uudessa ketjussa olisi hyvä mellastaa ilman tuomitsevia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas keskenkasvuiset hyökkäsivät väärän ihmisen kimppuun. Anonyymit kirjoitukset on vaikea erottaa toisistaan, mutta minulle tarkoitettu pään aukominen meni väärän kommentoijan niskoille. Mitäpä muutakaan voi odottaa vasta lapsenkengistä pois päässeiltä kiukkupusseilta. Ei kai tuossa iässä voikaan erottaa puuroja velleistä. Miksi se uusi ketju tehtiin jos edelleen pitää tänne tulla purkamaan omaa pahaa oloa? Siellä uudessa ketjussa olisi hyvä mellastaa ilman tuomitsevia kommentteja.
Senkus häivyt uuteen ketjuusi päivystämään😁
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän äkkiä löysit tiesi tänne puolustamaan väärää ihmistä 😂
Ei taas tätä! Sarjassa kaksi uutta kautta menossa, keskitytään niihin. Tell all jaksoissa saa tappelua ruudun täydeltä! 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Rakkautta yli rajojen Norjaan, jossa rakkaus suorastaan tursuaa. AnneMa ja Dundar juttelevat, eivätkä ymmärrä lainkaan toistensa kieltä ;)
Ihan älytöntä, että maailmalla sarjan jälkipyykki tulee viikon jäljessä! Tänään tulee ekan jakson jälkis ja huomenna taas uusi jakso. Katsoin Telsusta, että näin se tulee menemään jatkossakin :O Täytyy vissiin skipata se uusi jakso ja alkaa seurata lauantain uusintaa ja siihen perään sitten jälkipyykki.
Musta se oli jotenkin hellyttävä.