90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Huomasiko muutkin, että kun Jasmine ja Gino olivat iltapukuostoksilla, niin mekkojen lapulla oli 'Jovani'. Eli onkohan sama Jovani kun New Yorkin täydellisissa naisissa Dorindan ja LuAnnin sekamelskassa?
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko muutkin, että kun Jasmine ja Gino olivat iltapukuostoksilla, niin mekkojen lapulla oli 'Jovani'. Eli onkohan sama Jovani kun New Yorkin täydellisissa naisissa Dorindan ja LuAnnin sekamelskassa?
En huomannut, mutta oli tyylittömiä halvan näköisiä pukuja ne kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Aleksei. Yksi sarjan miellyttävimpiä ihmisiä!
Paitsi että ihan vaimonsa tossun alla niin kuin suurin osa näistä amerikkalaisen naisen naineista. Se on sitä feminististä "tasa-arvoa". Aleksei on lapanen! :)
Mielestäni Loren yrittää miellyttää miestänsä paljon, vaikka onkin turhan pedantti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angela näyttää 80-vuotiaalta. Sitä se tupakointi teettää.
Aurinko ja rööki, ihan karsea yhdistelmä iholle. Hänellä on pahempi iho kuin meidän osaston parilla 80-vuotiaalla. Eli oikeassa olet.
Minä olen 80 v. mutta näytän tuota Angelaa 20 v. nuoremmalta. Ei kasvoissani ryppyjä eikä helttaa kaulalla.
Olen Angelan ikäinen ja todella iloisena katson peilistä etten ole lähellekään yhtä elähtänyt 🤭
Harva näyttää yhtä elähtäneeltä kuin homssuinen Angela.
Eikö tuo Sophie osaa ajatella omilla aivoillaan. Jos seurustelee niin äitiään kuuntelee ja äiti kulkee perässä. Millainen mies oikeasti jaksaa tuollaista kuviota.
Ai että tuo Sophie on alkanu muaki nyt niin ärsyttämään 😅🤦
"Sun pitäs välittää ku oon lähdössä pois, näetkö kun oon lähdössä pois, miksi et välitä vaikka oon lähdössä pois, sun pitäs estää mun lähtemisen pois"
Ja äitinsä siinä vieressä möllöttää variksenpelättimen näkösenä ja kulkee niinku koira Sophien peräsä joka paikkaan valmiina haukkumaan Robia 🤦
Juokse Rob, juokse!
Vierailija kirjoitti:
Ai että tuo Sophie on alkanu muaki nyt niin ärsyttämään 😅🤦
"Sun pitäs välittää ku oon lähdössä pois, näetkö kun oon lähdössä pois, miksi et välitä vaikka oon lähdössä pois, sun pitäs estää mun lähtemisen pois"
Ja äitinsä siinä vieressä möllöttää variksenpelättimen näkösenä ja kulkee niinku koira Sophien peräsä joka paikkaan valmiina haukkumaan Robia 🤦
Juokse Rob, juokse!
Lue pari sivua taaksepäin. Ne oli jo eronneet kun tota kuvattiin. Pelkkää esittämistä loppukauden täytteeksi. Eli ei kantsi antaa mennä ihon alle :)
Mun oma äiti on 83 ja näyttää paremmalta ja nuoremmalta kun toi kammomörkö Angela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sopivat Jasminen vartalolle.
Alexein ukrainalainen isä on niin sympaattinen.
Ohis mutta nyt kun tulee noita Brasilian jaksoja Thaisin ja Patrickin perheen kanssa, niin tänään oli tullut Brasiliasta Suomeen muuttaneen parikymppisen naisen haastattelu jossa kertoo kokemuksiaan ja sen miten persoonansa tulee eri tavalla esiin niin Suomessa kuin Brasiliassa. Tosiaan kun ollaan täälläkin keskusteltu noista kulttuurieroista ja miten tietyt käyttäytyy, kokee asioita jne
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/10a2651b-7c36-4561-add5-8bbfc763fd9b
Vierailija kirjoitti:
Samoin äitinsä ja veljensä. Heitä näytetty sarjassa aiemmin kun kävivät Israelissa.
Minun mielestä Andrein moldovalainen perhe on myös ollut erittäin miellyttävä, Andrei isäkin oli Jenkeissä auttamassa lapsenlapsen kanssa ja samaan aikaan kun Andrei ja Libby ilmoittivat molemmille isilleen odottavansa toista lastaan.
Lorenin äiti sitävastoin on aivan hirveä. Ihme, että Loren on noinkin täysjärkinen. Onko tämäkin käsikirjoitettu, että täytyy olla joku seko anoppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin äitinsä ja veljensä. Heitä näytetty sarjassa aiemmin kun kävivät Israelissa.
Minun mielestä Andrein moldovalainen perhe on myös ollut erittäin miellyttävä, Andrei isäkin oli Jenkeissä auttamassa lapsenlapsen kanssa ja samaan aikaan kun Andrei ja Libby ilmoittivat molemmille isilleen odottavansa toista lastaan.
Etukäteen sori jos joku loukkaantuu yleistyksestä, mutta nämä euroopasta ja euroopaksi laskettavilta alueilta tulevat perheet ja ystävät on yleensä näitä kivoja ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä. Tuolla amerikoissa luullaan, että ovat luojasta seuraavana, muuta maailmaa ei ole kuin heidän maa, jota ei ollut edes olemassa vielä silloin kun euroopan hoveissa jo biletettiin ;) Perheyhteys on myös erilailla tärkeä kuin jenkeille. Meilä puuttuu se kaikkea ohjaava omaan napaan ekana tuijotus. Tää on vaan mun mielipide, varmaan on vastaisiakin.
Joo, ja Andrein moldovalainen isä vielä symppiksempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sopivat Jasminen vartalolle.
Ehkä se halpuuden vaikutelma tulikin niistä ylisuurista silikoneista, jotka ei meinaa mahtua niihin kolttuihin.
Kaduttaakohan noita naisia koskaan mitä ovat tehneet kasvoille ? Ne sisarukset vai oliko kaksoset. Huulet aivan kauheat. Hekin olivat ennen ihan nättejä. Samoin Jasmine muuttunut pahemman näköiseksi.
Tietääkö kukaan mitään siitä Jasminen uudesta miehestä, että mikä tyyppi se on? Netistä löysin vain nimen ja että ovat tavanneet kuntosalilla, mutta en mitään muuta, en edes kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaakohan noita naisia koskaan mitä ovat tehneet kasvoille ? Ne sisarukset vai oliko kaksoset. Huulet aivan kauheat. Hekin olivat ennen ihan nättejä. Samoin Jasmine muuttunut pahemman näköiseksi.
Onkohan Angelakin ottanut huulitäytettä? Hänellä näyttää suu olevan nykyään paljon auki, ihan kuin ei luontaisesti menisi kiinni.
Annie itse siis kutsuu väliin miestään puhveliksi. Ehtikö joku jo rääkäistä.