Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
12821/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon vieraita  Claytonin ja Analin häissä kun Claytonilla vain yksi ystävä eikä Analin suku päässyt häihin.

Käsikirjoittaja, ohjaajat, turvamiehet ja kuvaajat paikalla. Hyvin outo pari, tätä lajiakin kai kaivattiin. Oliko Calaytonin äippä paikalla parhaimpiinsa pukeutuneena.

Vierailija
12822/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon vieraita  Claytonin ja Analin häissä kun Claytonilla vain yksi ystävä eikä Analin suku päässyt häihin.

Käsikirjoittaja, ohjaajat, turvamiehet ja kuvaajat paikalla. Hyvin outo pari, tätä lajiakin kai kaivattiin. Oliko Calaytonin äippä paikalla parhaimpiinsa pukeutuneena.

CLAYTONIN ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12823/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Angelan MIchael on hävinnyt  USAssa teille tietymättömille. Ei ole ottanut mukaan rahaa , lompakkoa eikä ID korttia, ei mitään. Häntä haetaan poliisin avulla. 

On jo eilen löytynyt. Ilmoittautui itse poliisille.

On toikin harvinaisen tollo tapaus, niin kuin elämässä Angelan rinnalla ei olis jo tarpeeksi draamaa! 

Vierailija
12824/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Couple Tell Allissa Danielle jatkoi Yohanin kärventämistä. Mikään haukkuminen ja syyttely vain ei tuo Yohania takaisin hänen sänkyynsä. :)

Kaikki eropuuhat lähti liikkeeelle siitä, kun Yohan sanoi tunnesuhteen irti Daniellen tavattua eksänsä Yohanin kielteisestä kannasta huolimatta. Sen jälkeen Danielle sanoi, että hänen täytyy jättää Yohan, vaikka mies oli jo käytännössä jättänyt hänet.

Hirveä mekkala suhteellisen viattomasta viestienvaihdosta Memori-nimisen naisen kanssa, joka oli roudattu studioonkin. Ei ees dickpiciä :D. Danielle ja Yohan olivat jo silloin riitaantuneet, mutta Yohan asui vielä siellä. Totta kai Yohan laittoi uudet verkot veteen.

Minua kummastutti Kalanin pään puistelu ja silmien pyörittely Yohanille, kun itse petti puolisoaan siinä pariterapia-ohjelmassa. Kesken terapian! Minusta se oli harvinaisen törkeää.

Danielle vaikutti jotenkin ilkeältä naiselta. Samoin se Synginin eksä, jonka

Ai, Danielleko tässä nyt on se roisto?

Kyllähän toi Yohan on viimesen päälle pelle ja idiootti.

Ja minä olen sentään mies, joka näin aattelee.

Vierailija
12825/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pertana, Ukrainan Maria petkutti. Mies rakastui, uhrasi naiseen 40 000 dollarii

Matkusti sormuksen kanssa, varasi pöydän kaikkine tykötarpeineen ja Maria pamautti ettei enää kiinnosta.

Mies ei tahdo vieläkaan luovuttaa, koska on uhrannut paljon rahaa ja rakastaa. Tahtoo Marian, ostaa talon ja auton ja tehdä lapsia. 

Vierailija
12826/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinusta ok jos puolisosi komentelisi sinua niin kuin Danielle komenteli Yohania? Monet muutkin olivat ohjelmassa sitä mieltä: että Danielle kastroi Yohanin.

Yohan käyttää naisia rahoittaakseen elämäänsä. Danielle taas käytti Yohani saadakseen orgasmeja ja voidakseen asettua Dominikaaneille velkaannuttuaan USA:ssa. Hän johti harhaan Yohania tässä asiassa, ei kertonut totuutta taloustilanteestaan. Yhtä kiero kuin Yohan.

Ehkä miehenä sua ärsyttää Yohanin salskea ulkomuoto?

Vierailija
12827/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta ok jos puolisosi komentelisi sinua niin kuin Danielle komenteli Yohania? Monet muutkin olivat ohjelmassa sitä mieltä: että Danielle kastroi Yohanin.

Yohan käyttää naisia rahoittaakseen elämäänsä. Danielle taas käytti Yohani saadakseen orgasmeja ja voidakseen asettua Dominikaaneille velkaannuttuaan USA:ssa. Hän johti harhaan Yohania tässä asiassa, ei kertonut totuutta taloustilanteestaan. Yhtä kiero kuin Yohan.

Niin samaa mieltä. Daniellan kanssa en itse tulisi hetkeäkään toimeen. Tuli Domiin tietäen ettei voi velkojen vuoksi ainakaan heti palata jenkkeihin. Yksipuolisesti ilmoitti suunnitelmista huolimatta, eikun me asumme nyt täällä Domissa koska minä haluan. Halusi leimata Yohanin tyhmäksi ja esittää talousneuvojaa, paraskin *nauraa*. 

ja kontrolloi kaikkea sekä haukkuu Yohania kokoajan. 

Mitäpä muuta se Exän kanssa touhuaminen oli kuin henkistä pettämistä ? 

Daniela osaa itkeä ja tehdä itsestään uhrin.  

Vierailija
12828/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine haluaa näyttää Kardashianilta siis? Ihmettelen näitä naisia, jotka haluavat näyttää joltakulta julkkikselta. Onko siis hauska ajatella, että kun mies tai poikkis puuskuttaa päälläsi, hän kasvojasi katsellessaan kuvittelee sinun olevan joku toinen?? Köyhän miehen Kim K. Kicksejä miehelle.

Vierailija
12829/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kummastakaan, Analista enkä Claytonista, mutta olipa p@ska temppu Analilta antaa sulhon odottaa koko päivä epätietoisuudessa että tuleekohan häitä vaiko ei.  Olisin itse varmaan ollut aivan raivona odotettuani alttarilla puoli tuntia,  siinä vaiheessa olisin jo ilmoittanut vieraille että häät on peruttu. Puhelimet on keksitty niin että voi ilmoittaa jos on muuttanut mielensä tai tullut joku hätätilanne.  Ja kuinka kukaan ei tiennyt missä Anali oli jotta olisi voinut pistäytyä katsomassa mikä hänellä on hätänä. Ei sitä nyt enää puoli tuntia ennen häitä mietitä mennäänkö naimisiin vai ei, tai jos tarvii miettiä niin siinä tapauksessa vastaus on että EI kannata mennä! 

Vierailija
12830/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardashianeilla ei ole ollut takapuoli-implantteja vaan ottivat pistoksia persuuksiinsa.

Kimillä ja Kyliellä oli takapuolen rasvansiirtoja, Khloella silikoniset implantit, ne levisi sivuille oudosti kun istui rannalla.

Joku hollantilainen tositeevee nainen joka Kardashianfani, oli hankkinut itselleen implantit ja perän turvotuspistoksia joita ei saatu jenkkiohjelma "Botched":issa poistettua, jotain täytegeeliä mikä ruiskutetaan ihon alle ja joka ei lähde pois liotushoidoilla. Sillä naisella roikkui toinen pakara alempana kuin toinen.

Vierailija
12831/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miken toive pitäisi kysäistä ja Miken äidiltä ei kannata kysäistä,

Miken äiti on järkyttävä 😱

Ei minun mielestä, ihan tavallinen nainen joka haluaa kiltin ja hyväkskäytetyn poikansa parasta, ja se ei todellakaan ole Natalie joka tuli tuonne vain green cardin ja miehen rahojen takia, kuten on käynyt ilmi. Ei viitsi tehdä mitään työtä, oikee lompakkoloinen sanan varsinaisessa merkityksessä.

Sekin turha draamailu kun Miken äiti sanoi cooker kun tekivät ruokaa keittiössä, niin Natalie käänsi sen että äiti sanoi hoooooker.

Vierailija
12832/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä kummastakaan, Analista enkä Claytonista, mutta olipa p@ska temppu Analilta antaa sulhon odottaa koko päivä epätietoisuudessa että tuleekohan häitä vaiko ei.  Olisin itse varmaan ollut aivan raivona odotettuani alttarilla puoli tuntia,  siinä vaiheessa olisin jo ilmoittanut vieraille että häät on peruttu. Puhelimet on keksitty niin että voi ilmoittaa jos on muuttanut mielensä tai tullut joku hätätilanne.  Ja kuinka kukaan ei tiennyt missä Anali oli jotta olisi voinut pistäytyä katsomassa mikä hänellä on hätänä. Ei sitä nyt enää puoli tuntia ennen häitä mietitä mennäänkö naimisiin vai ei, tai jos tarvii miettiä niin siinä tapauksessa vastaus on että EI kannata mennä! 

Aikamoinen perseen reikä😖

Vierailija
12833/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miken toive pitäisi kysäistä ja Miken äidiltä ei kannata kysäistä,

Miken äiti on järkyttävä 😱

Ei minun mielestä, ihan tavallinen nainen joka haluaa kiltin ja hyväkskäytetyn poikansa parasta, ja se ei todellakaan ole Natalie joka tuli tuonne vain green cardin ja miehen rahojen takia, kuten on käynyt ilmi. Ei viitsi tehdä mitään työtä, oikee lompakkoloinen sanan varsinaisessa merkityksessä.

Sekin turha draamailu kun Miken äiti sanoi cooker kun tekivät ruokaa keittiössä, niin Natalie käänsi sen että äiti sanoi hoooooker

olen samaa mieltä, miken äidissä ei ole mitään vikaa. Näki vaan heti alusta lähtien mikä nainen Natalie on.

Vierailija
12834/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pertana, Ukrainan Maria petkutti. Mies rakastui, uhrasi naiseen 40 000 dollarii

Matkusti sormuksen kanssa, varasi pöydän kaikkine tykötarpeineen ja Maria pamautti ettei enää kiinnosta.

Mies ei tahdo vieläkaan luovuttaa, koska on uhrannut paljon rahaa ja rakastaa. Tahtoo Marian, ostaa talon ja auton ja tehdä lapsia. 

Mies on kuin 50 luvun hulttio nahkatakkeineen. Kamala tapaus. Niin on Mariakin. Käynyt Saudeissa vai oliko Dubaissa jakamassa lompsaa.Huorahan se on ei mitään muuta ja David rakastaa. Mistä luin että David on nyt yhdessä sen ranskalaisen naisen kanssa joka eksyi Tekkoslovakiaan kun piti mennä USAhan . Nehän sopii hyvin yhteen. 

Vierailija
12835/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon viimeisen rivin olisit voinut jättää väliin.

Minä taas naisena ihmettelen miten kukaan ylipäänsä voi ihastua Johaniin. Hänen espanjan kielikin kertoo mikä maalaishuuli se on. Täysi nolla. Ja ylimalkainen.Ja millä leuhki? Ja miksi Daniela osti ja lahjoi koko perheen sekä elätti miehen josta ei ollut muuta kuin maksuja. Uskomattomia tarinoita. 

Vierailija
12836/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Couple Tell Allissa Danielle jatkoi Yohanin kärventämistä. Mikään haukkuminen ja syyttely vain ei tuo Yohania takaisin hänen sänkyynsä. :)

Kaikki eropuuhat lähti liikkeeelle siitä, kun Yohan sanoi tunnesuhteen irti Daniellen tavattua eksänsä Yohanin kielteisestä kannasta huolimatta. Sen jälkeen Danielle sanoi, että hänen täytyy jättää Yohan, vaikka mies oli jo käytännössä jättänyt hänet.

Hirveä mekkala suhteellisen viattomasta viestienvaihdosta Memori-nimisen naisen kanssa, joka oli roudattu studioonkin. Ei ees dickpiciä :D. Danielle ja Yohan olivat jo silloin riitaantuneet, mutta Yohan asui vielä siellä. Totta kai Yohan laittoi uudet verkot veteen.

Minua kummastutti Kalanin pään puistelu ja silmien pyörittely Yohanille, kun itse petti puolisoaan siinä pariterapia-ohjelmassa. Kesken terapian! Minusta se oli harvinaisen törkeää.

Danielle vaikutti jotenkin

Lähetteli naisille kuvia penestä kuten hän sanoi. Möikö itseään , ainakin huono markkinointitapa jos haluaa maksavia naisia. 

Vierailija
12837/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ollut edes kavereita polttajaisiin. Surkea tapaus koko mies .Inhottava. Kaikin puolin. Säälittää Anali. Ruma nimikin hänellä.Reppana. Anal on per reikä ruotsiksi. 

Vierailija
12838/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine haluaa näyttää Kardashianilta siis? Ihmettelen näitä naisia, jotka haluavat näyttää joltakulta julkkikselta. Onko siis hauska ajatella, että kun mies tai poikkis puuskuttaa päälläsi, hän kasvojasi katsellessaan kuvittelee sinun olevan joku toinen?? Köyhän miehen Kim K. Kicksejä miehelle.

Jasmine hyvästeli lapsensa, kertoi että lähtee isukin luokse. Poika sanoi olevansa iloinen ja ihmetteli miksi Jasmine itki🤣😂 Oliko mukana muk Jasminen äiti, sama näyttelijä näytteli erään toisen naisen äitiä🤣

Vierailija
12839/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa hattumiehestä on puuskuttamaan ketään. Vaikuttaa  kertakaikkiaan oevan impotentti isolla I llä. 

Vierailija
12840/27900 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on kuin 50 luvun hulttio nahkatakkeineen. Kamala tapaus. Niin on Mariakin. Käynyt Saudeissa vai oliko Dubaissa jakamassa lompsaa.Huorahan se on ei mitään muuta ja David rakastaa. Mistä luin että David on nyt yhdessä sen ranskalaisen naisen kanssa joka eksyi Tekkoslovakiaan kun piti mennä USAhan . Nehän sopii hyvin yhteen. 

Menikö tässä nyt nimet vai ihmiset sekaisin? NahkatakkiDavidilla oli Lana, Ceasarilla Maria, molemmat Ukrainasta. Ensimmäinen kirjoittaja tarkoitti varmaan kynsispesialisti Ceasaria joka lähti reissuun paratiisihotelliin kosiomenot mielessään ja Maria teki jo useamman kerran oharit.   -eri

Ketju on lukittu.