90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angelan michael ollut kadoksissa kolmepäivää. Kaikki oleellinen tarvittava kotona.
poliisi etsii. Angela kertoi livessä.Michael löytynyt!
Mainostemppu?
Mua ärsyttää tää pariskunta, pakko kelata niitten osuus pois uudella kaudella. Ei vaan kestä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisena pointtina vielä se, että haukkumisenne kohdistuu ainoastaan nätteihin naisiin. Ylipainoiset ja muuten rumat jätätte haukkumatta, kuten vaikkapa aiemmilla kausilla esiintyneet kammotukset, jotka sekaantuivat "lähiksen" miehiin, olivatko Nicole ja Danielle, en enää muista. Uusimpana pullerona Emily. He saavat olla rauhassa, mutta nätimmät aiheuttavat allergiaa. Mistähän se johtuu?
Minusta tuntuu, että kommentoija pitää kauniina naisia, joita me haukkujat emme pidä kauniina, eli liiaksi muokattuja kasvoja ja kehoa. Me pidämme heitä rumina. Sori, mutta itse ovat alkuperäisen kauneutensa vaihtaneet muoviin - ja rumuuteen.
Juuri niin, ainakaan minä en pidä noiden muovisten naisten ulkonäöistä, ne alkaa olla sellaista pelottavaa luokkaa että juoksisin pakoon jos tulisi pimeällä kadulla vastaan!!!!
Kouluttamattomat, ahneet Kardashianit tekivät sellaiset lookit tunnetuiksi, ja saivat miljoonat fanilampaansa tekemään samaa maailmanlaajuisesti, ja osa onnistui pilaamaan täytepiikeillä lopullisesti huulensa, rintansa, peräpäänsä. Joillakin mätäni huulet ja joidenkin peräpään täytteet siinä kunnossa ettei niitä uskalleta poistaa, sillä pakaroissa menee suuria verisuonia keuhkoihin. Kannattaa katsoa Botched-sarjaa, siinä näkee kaiken mahdollisen mikä voi mennä pieleen ja Beverly Hillsin huippukirurgit joutuu korjata toisten tuotoksia parhaansa mukaan.
Muissa Pohjoismaissa näkee sen ettei täytehuulet ja -naamat ja implantit enää ole IN, niitä poistellaan enemmän kuin laitetaan. Suomi on niin nurkkakuntainen ja juntti, että täällä vasta innostuttu tuollaisesta. Brittien lähiöjuntit käy hakemassa (Sophien äiti).
Jopa Kardashianitkin käyneet poistattamassa peräpään implantit ja liiat huulitäytteet.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan ainoa, joka saa Debbiestä kylmiä väreitä ja ihokarvat nousee pystyyn aina kun hänet näkee.
En millään usko hänen olevan niin ihana ja kiltti mitä esittää. Jossain pinnan alla siinä naisessa on pahuutta, kaksinaamainen outo esittäjä.
Mulla sellainen tunne että on jotain tuolta väliltä. Kaksi puolta.
Laskelmoiva bisnesnainen joka löytänyt oikean sarjan korujensa ja taulujensa mainostamiseen, mutta silti hössöttävä taiteilija.
Ymmärtäisin jollain lailla Robin käytöksen, jos hän olisi 22, mutta että 32! Kyllä tuossa iässä pitäisi jo osata omia tunnekuohuja käsitellä. Onko sarjassa kerottu, mikä hänen elämässään on ollut niin rankkaa, että pitää noin käyttäytyä? Jaksaa niitä kovia kokemuksiaan joka välissä mainostaa, mutta mitään konkreettistä en muista kuulleeni.
Rob ja Sophie ovat seuraavalla Happily ever after -kaudella
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin jollain lailla Robin käytöksen, jos hän olisi 22, mutta että 32! Kyllä tuossa iässä pitäisi jo osata omia tunnekuohuja käsitellä. Onko sarjassa kerottu, mikä hänen elämässään on ollut niin rankkaa, että pitää noin käyttäytyä? Jaksaa niitä kovia kokemuksiaan joka välissä mainostaa, mutta mitään konkreettistä en muista kuulleeni.
Esittää Los Angelesin katujen kasvattia kellä ollu vaikeeta, mutta eikö ollu oikeasti jostain varakkaasta maanomistajasuvusta Kansasissa..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittää Los Angelesin katujen kasvattia kellä ollu vaikeeta, mutta eikö ollu oikeasti jostain varakkaasta maanomistajasuvusta Kansasissa..?
Raha ei merkitse kaikkea. Kansas ja maanomistajasuku kuulostaa hieman ehkä ahdasmieliseltä ympäristöltä, en ole kyllä ollut siellä eli korjatkaa jos tiedätte paremmin.
Kumminkin asuu köyhästi, eli ainakaan varakkaat vanhemmat eivät rahoita häntä, siitä pisteet. Hän tuntuu jotenkin kärsivän kiukkuisuudesta, on ikään kuin koko maailmaa vastaan.
Sophie taas kärsii sisäänpäinkääntyneisyydestä, kiinnittää liikaa huomiota omaan sisäiseen maailmaansa ja tunteisiinsa. Vaipuu usein alakuloon tai murjotukseen. Eloisuus kadoksissa, ja tietty tarkkaavaisuus ympäristön havainnoinnissa.
Rob on minusta elinvoimaisempi. Nuorena koristeellisen näköisesti masentunut Sophie on keski-iässä tunkkaisen näköisesti masentunut Sophie, jonka naama on valahtanut kaulaan. Olen itse kärsinyt masennuksesta, siksi uskallan sanoa noin. Masentuneeseenkin olotilaan voi tottua, siitä tulee se tuttu ja turvallinen. Osa persoonallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angelan michael ollut kadoksissa kolmepäivää. Kaikki oleellinen tarvittava kotona.
Mainostemppu?
Mua ärsyttää tää pariskunta, pakko kelata niitten osuus pois uudella kaudella. Ei vaan kestä katsoa.
Tuskin on mainostemppu. Angela oikein huokuu väkivaltaisuutta. Mutta luulen että silti Michael haluaa vain Amerikkaan ja kun pääsee niin ottaa eron ja vetoaa Angelan väkivaltaan. Sinnikäs tyyppi kyllä, niin suuri halu jenkkeihin että jopa laittaa henkensä vaaraan!
Luulisi että olisi joku helpompikin nainen löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainostemppu?
Tuskin on mainostemppu. Angela oikein huokuu väkivaltaisuutta. Mutta luulen että silti Michael haluaa vain Amerikkaan ja kun pääsee niin ottaa eron ja vetoaa Angelan väkivaltaan. Sinnikäs tyyppi kyllä, niin suuri halu jenkkeihin että jopa laittaa henkensä vaaraan!
Luulisi että olisi joku helpompikin nainen löytynyt.
MIchalilla on helppoja naisia, joista Angela tietää eikä voi sietää. Michael reppana ei osaa peitellä jälkiään.
Angelasta on Michaelille selvästi määrätynlaista hyötyä, ei niinkään rahallista. Angelalla näyttää olevan elätettäviä runsaasti, eikä ole mikään miljonääri.
Holly on esimerkki tässä sarjassa pikkutytön tunne-elämän omaavista naisista. Itku on myös hänen aseensa ja huomionkerääjänsä. Todella lyttyyn lyöty ihminen jollain lailla.
Amerikkalaiset feministit ovat tosi riitaisen, armottoman ja kovan oloisia. Kuten se Synginin eksä, jonka piti päästä 90 päivän aikana kuukaudeksi Etelä-Amerikkaan jollekin leirille, jossa katkaisi jalkansa.
Hiton rasittava toi Sophien äiti! Kalkati kalkati Rob sitä ja Rob tätä 🙈
Kuinkahan vanha tuo Sophien äiti mahtaa olla? Onko kenelläkään tietoa?
Ulkonäöstä sitä on vaikea arvella.
Tietääkö Analin isä jo että Anali menossa naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö Analin isä jo että Anali menossa naimisiin?
Mietin tätä itsekin. Soitti äidilleen, eikä äitikään kai halunnut tai voinut tulla häihin.
Tuo traditio, että isän täytyy saattaa morsio alttarille, aiheuttaa kyllä monelle surullisia tilanteita.
Tosta näkee miten tosissaan Sam on sen uskonnon kanssa, se on jo kääntynyt islamiin, mutta hankki papin amerikkalaisiin häihin eikä edes tajunnut että se voisi olla ongelma.
Jotkut puhuvat kurkusta narisevalla äänellä. Onkohan yleistä tuolla päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisena pointtina vielä se, että haukkumisenne kohdistuu ainoastaan nätteihin naisiin. Ylipainoiset ja muuten rumat jätätte haukkumatta, kuten vaikkapa aiemmilla kausilla esiintyneet kammotukset, jotka sekaantuivat "lähiksen" miehiin, olivatko Nicole ja Danielle, en enää muista. Uusimpana pullerona Emily. He saavat olla rauhassa, mutta nätimmät aiheuttavat allergiaa. Mistähän se johtuu?
Minusta tuntuu, että kommentoija pitää kauniina naisia, joita me haukkujat emme pidä kauniina, eli liiaksi muokattuja kasvoja ja kehoa. Me pidämme heitä rumina. Sori, mutta itse ovat alkuperäisen kauneutensa vaihtaneet muoviin - ja rumuuteen.
Juuri niin, ainakaan minä en pidä noiden muovisten naisten ulkonäöistä, ne alkaa olla sellaista pelottavaa luokkaa että juoksisin pakoo
Kardashianeilla ei ole ollut takapuoli-implantteja vaan ottivat pistoksia persuuksiinsa.
Alkaneet leikkimään piilosta reppanat.