Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
12461/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja selvästi mainostaa kauneusleikkauksia ja toisekseen ajatusta sukupuolen vaihtamisesta. Korjaamiseksi sitä ei voi sanoa, kun hedelmällisyys menee.

Vierailija
12462/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen jakso toisensa jälkeen miten hirveällä tavalla jotkut naiset ( ja myös miehet toki) tossa sarjassa käyttäytyvät ja silti kumppani tekisi mitä tahansa hänen vuokseen. Esim. se panamalainen Jasmin, ihan karsee tapaus ja mies vannoo rakkautta. Oma mieheni ei tuollaista katseli.... tai... onko se toi "upea" ulkonäkö, tissit ja perse ym, jonka takia saa niin paljon anteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12463/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen jakso toisensa jälkeen miten hirveällä tavalla jotkut naiset ( ja myös miehet toki) tossa sarjassa käyttäytyvät ja silti kumppani tekisi mitä tahansa hänen vuokseen. Esim. se panamalainen Jasmin, ihan karsee tapaus ja mies vannoo rakkautta. Oma mieheni ei tuollaista katseli.... tai... onko se toi "upea" ulkonäkö, tissit ja perse ym, jonka takia saa niin paljon anteeksi?

Itseäni ihmetyttänyt sarjan historian aikana se miten nainen saa jopa läiskiä miestä turpiin, kuten esim. Anfisa ja Angela. Entäs jos mies tekisi näin? Itse en ainakaan muista miehen läiskineen. 

itse en hyväksy väkivaltaa ja poistaisin formaatista väkivaltaiset henkilöt kokonaan. 

joo väkivaltaa saa näköjään olla mut rasismia ei, jonka toki ymmärrän oikein hyvin.

Vierailija
12464/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kaiken huippu, kun Kimberly itkee intialaiselle sulholleen, joka meinaa laittaa lapun luukulle: "Sinä autoit minua löytämään itseni..!" Ja samaan hengenvetoon: "En voi elää ilman sua" tai jotain sellaista.

Vähän ristiriidassa nämä minusta. Itsensä löytänyt ei ole enää emotionaalisesti riippuvainen muista, ei takerru. Kimberlyn nöyristely ja mateleminen oli hauskaa katsottavaa, kun oli ollut niin ylimielinen.

Vierailija
12465/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut sietää Ashleyta paremmin. Olen tajunnut, että hän on sitä mustaa naistyyppiä, joka on runsas monella tavalla: muodoiltaan, naurultaan, äänenkäytöltään ja huolenpidon tyyliltään, sekin on runsasta. Seksi taitaa olla se liima, joka heitä pitää yhdessä Manuelin kanssa.

Molemmista, sekä Ashleysta että Manuelista, on tullut vasta nyt esille se herkempi puoli. Tähän asti olen pitänyt kumpaakin epämiellyttävänä tyyppinä.  Ehkä sarja on leikattu siten että Ashleysta on tehty holhoava homsantuu ja Manuelista juntti mörrimöykky. Ehkäpä heillä onkin toivoa vaikka alussa pidin heidän tarinaansa täysin toivottomana. 

Vierailija
12466/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Maailmalla-uusinnan, ne jotka tulee klo. 17 vai 18 joka arkipäivä ja yöllä uusintana:

Sarper treenasi paikallista naisasiakastaan, joka meikkaamattomana salilla tottakai, ja vielä luonnonkaunis, silikoniton, täyteaineeton, timmi sopivan lihaksikas vartalo ja selkeästi on siellä treenaamassa eikä iskemässä miehiä.

Shekinah suuttuu, kävelee veistetty nokka pystyssä, turbodonitsitäytehuulet levällään ja tanassa murjottaen ja tekotukkalatvat viiuhtoen 2 500 euron Louis Vuitton-kassi kädessä jota käyttää salikassina hikoilemattomille treenivaatteilleen, huom. Sarper menee perässä pukuhuoneeseen ja tämä tuijottaa Sarperia ja imee tikkaria kuvitellen olevansa houkuttelevan näköinen vaikka toiminto näytti SUORAAN SANOTTUNA ja meidän aikuisten kesken siltä kuin joku olisi uittanut tikkaria paviaanin pelottavaan p y l l y n a u k k o o n! :((((

Sille karseeelle näylle se Sarperikin alkoi virnuileen jos huomasitte kun pokka meinas mennä, ja viskas sen tikkarin sen suusta lattialle.

Miten tuo Shekinah voisi edes treenata, kun kaikki silikonit, mesolangat, botoxit ja täytteet on sellaisia ettei niiden ottamisten jälkeen saa treenata päiväkausiin, ja tuohan ottaa noita kaikkia toimenpiteitä ja kirurgiaa jatkuvasti? Ei ihme että käy vain salilla esittelemässä itseään ja treenivaatteitaan ja kassejaan, ja varmaan houkuttelee sieltä lisää asiakkaita turkkilaiselle kirurgiaklinikalle. Pysyy hoikkana kun ei syö juuri mitään.

Vierailija
12467/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Ig orin äiti oikeasti hyväksyy miniäkokelastaan, vaikka niin väittää. Ilme taustalla kertoi muuta. Tämä on kolmas kerta, kun yritän saada tämän viestin läpi, siksi kirjoitin tuon  nimen noin.

Oisit vaan kirjoittanut Justinin😁

Vierailija
12468/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Ig orin äiti oikeasti hyväksyy miniäkokelastaan, vaikka niin väittää. Ilme taustalla kertoi muuta. Tämä on kolmas kerta, kun yritän saada tämän viestin läpi, siksi kirjoitin tuon  nimen noin.

En muistanut, I gor jäi sattuneesta syystä paremmin mieleen. Onko se muuten sen oikea nimi vai haukkumanimi jota Nikki käyttää siitä suuttuessaan?

Vierailija
12469/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muistanut, I gor jäi sattuneesta syystä paremmin mieleen. Onko se muuten sen oikea nimi vai haukkumanimi jota Nikki käyttää siitä suuttuessaan?

Oikea nimi. Nikki keksi tuon Justinin, sopi paremmin ämörikkäläiseen driimiin.

Vierailija
12470/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut sietää Ashleyta paremmin. Olen tajunnut, että hän on sitä mustaa naistyyppiä, joka on runsas monella tavalla: muodoiltaan, naurultaan, äänenkäytöltään ja huolenpidon tyyliltään, sekin on runsasta. Seksi taitaa olla se liima, joka heitä pitää yhdessä Manuelin kanssa.

Molemmista, sekä Ashleysta että Manuelista, on tullut vasta nyt esille se herkempi puoli. Tähän asti olen pitänyt kumpaakin epämiellyttävänä tyyppinä.  Ehkä sarja on leikattu siten että Ashleysta on tehty holhoava homsantuu ja Manuelista juntti mörrimöykky. Ehkäpä heillä onkin toivoa vaikka alussa pidin heidän tarinaansa täysin toivottomana. 

Olen tuo jota kommentoit, ja olen samaa mieltä. Manuelistakin on tullut siedettävämpi. Ehkä se eka mielikuva on käsikirjoittajien ja leikkaajien luoma mielikuva, saadaan ihmiset inhoamaan tyyppejä ja sitten aletaan näyttää toista puolta. Tai sitten se toinen puoli alkaa valjeta katsojille, kun näkee enemmän jaksoja ja tilanteita.

John ja se uusi tyttöystävä: siinä oli mallia siitä, miltä näyttää toisiaan seksuaalisesti haluavien suhde. Vrt. vaikkapa Tim. :)

Vierailija
12471/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

John ja se uusi tyttöystävä: siinä oli mallia siitä, miltä näyttää toisiaan seksuaalisesti haluavien suhde. Vrt. vaikkapa Tim. :)

Joku oli alapeukuttanut, olisi hauska kuulla miksi. Kun Timin ongelma tuntuu olevan, että naiset eivät vedä sitä samalla tavalla puoleensa kuin monia muita sarjan miehiä. Ja sit naiset valittaa seksin puutetta.

Vierailija
12472/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen jakso oli Ashleyn ja Manuelin paras tähän mennessä. Heistä on alkanut näkemään millainen pari ovat. Ainoa mitä enää kyseenalaistan on se, että Ashley ei edelleenkään ole tavannut Manuelin lapsia, mutta muuten olen ok heidän suhteensa kunhan pysyvät poissa yleisistä vessoista. 🤭 Mun mielestä heissä on paljon potentiaalia telkkariin eikä enää haittaa yhtään, että tulevat jatkamaan. Mieluummin katson heitä Happily Ever Afterissa kuin Ginoa ja Jasminea. 

Vierailija
12473/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan aina kanavaa hetkeksi kun tulee Sarper. Kun ei viitsi heti ohjelman jälkeen mennä suihkuun..

2500 naisen kanssa maannut mies on s a a s t a i n e n, henkisesti ja fyysisesti. Samaa ei tietysti voi sanoa naisesta, mutta miehestä voi.

Vierailija
12474/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yhdyn kuoroon 😄 Ashleystä on tullut ihan mun lempihahmo ja vaikka inhosin Manuelia aluksi, niin alan pikkuhiljaa sietämään sitäkin. Niin pitkällä en vielä ole, että siitä tykkäisin, mutta viimeisimmässä jaksossa se ensimmäistä kertaa vaikutti mukavalta ja iloiselta, sekä myöhemmin jopa tunteelliselta. Ashleyllä on kyllä suyri sydän ja suuri syli, todellä lämmin ja ymmärtäväinen nainen. Mä myös uskon, että niillä on mahtava seksielämä ja se kantaa niitten suhdetta vaikeuksista huolimatta. Toivottavasti pysyvät sarjassa, haluaisin nähdä miten niiden suhde kehittyy.

Vierailija
12475/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yhdyn kuoroon 😄 Ashleystä on tullut ihan mun lempihahmo ja vaikka inhosin Manuelia aluksi, niin alan pikkuhiljaa sietämään sitäkin. Niin pitkällä en vielä ole, että siitä tykkäisin, mutta viimeisimmässä jaksossa se ensimmäistä kertaa vaikutti mukavalta ja iloiselta, sekä myöhemmin jopa tunteelliselta. Ashleyllä on kyllä suyri sydän ja suuri syli, todellä lämmin ja ymmärtäväinen nainen. Mä myös uskon, että niillä on mahtava seksielämä ja se kantaa niitten suhdetta vaikeuksista huolimatta. Toivottavasti pysyvät sarjassa, haluaisin nähdä miten niiden suhde kehittyy.

Suuri sydän ja suuri syli, juuri niin, eikä Ashley ole niin älyttömän teennäinen kuin iso osa näistä naisista. Varmaan Manuelissa riittää vastusta Ashleyn vyöryvälle energialle.

Vierailija
12476/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan Happily Ever Afteriin tulossa Jassu ja Gino, Angela ja mikäs se Afrikan mies olikaan, sitten Nicole ja Mahmoud, Ed ja Liz TAAS vaikka ovat eronneetkin? Samoin vakiokalustoa ne Emily ja Kobe sekä Alex ja Loren. Joku tumma pari jonka kuvasta en saanut selvää (en ole nähnyt kaikkia tuotantokausia)

Vierailija
12477/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikkin mielestä se näytti nuorempana ihan kiharatukkaiselta laulaja Justin Timberlakelta, ja siksi alkoi kutsua kyseistä I  g  o r  -poikaa Justiniksi :D

Vierailija
12478/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaan Happily Ever Afteriin tulossa Jassu ja Gino, Angela ja mikäs se Afrikan mies olikaan, sitten Nicole ja Mahmoud, Ed ja Liz TAAS vaikka ovat eronneetkin? Samoin vakiokalustoa ne Emily ja Kobe sekä Alex ja Loren. Joku tumma pari jonka kuvasta en saanut selvää (en ole nähnyt kaikkia tuotantokausia)

Kiitos tiedosta :)

Juuri noita joita EI enää jaksaisi. Ginon väpinätassut ja Jasminen huutoraivarit, Michaelin välinpitämättömyys ja Angelan huutoraivarit, Edin omahyväiset humoristiset kommentit ja Lizin huutoraivarit, ja nämä pari lapsiperhettä ei jaksa kiinnostaa kun niissä keksitään väkisin perheenjäsenistä draamaa.

Näsäviisas jäkättävä Emily, näsäviisas jankuttava Loren, ylimielinen pullistelija minämies-Alex mutta Kobe on jotenkin symppis ja sopeutuvainen ja hän suhtautuu kivasti Pillow Talkissakin muihin ihmisiin keitä kommentoi.

Vierailija
12479/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin Nicole ja Mahmoud, tuli välittömästi mieleen se kun Nicole oli pukenut paikallisen uskonnollisen kokovartalokortsun päällensä uimapuvuksi, miehensä mieliksi! :-DDDDD

Vierailija
12480/27900 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARVASIN, että Nicole ja Mahmoud ovat mukana. Olen ihan varma, että Amerikka oli koko ajan suunnitelmana, mutta heidän piti leikkiä hetken aikaa The Other Wayssa koska olivat jo naimisissa eivätkä sopineet originaaliin 90 päivää -sarjaan. 🙄 

Ketju on lukittu.