90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa naiset usein menettävät kauneuttaan uusien meikkaustyylien ja kauneusleikkausten takia. Melko yleinen kehityskulku. Luulen, että nuo naiset eivät huomaa sitä, vaan heistä leikattu ulkomuoto on "chic".
Esim. Darcey ja Stacey tavoittelevat ihan tietoisesti mahdollisimman muovista ja feikkiä ulkonäköä.
Tällaiset ihmiset näkevät eri tavalla.
Darcey oli vielä kaunis ja erittäin luonnollinen kun tuli sarjaan ja lähti Hollantiin Jessen luokse. Hänelle sopi tumma hiusväri, eikä tuo kauhea keltainen moppi mikä ollut vuosikaudet päässä. Eihän uskoisi että tämä on sama ihminen kuin tänä päivänä?! Tuossa oli vasta maltilliset huulitäytteet ja pieneen kokoonsa sopivat silikonirintaproteesit. Nuo kaksossiskot taitaa olla niin täynnä myrkkykemikaaleja että sen takia jatkuva turvotus päällä, vaikka juoksevat kilpaa rasvaimuihin.
https://www.the-sun.com/wp-content/uploads/sites/6/2021/08/NINTCHDBPICT…
Säälittävää, häpeävätkö nämä naiset omaa syntyperäänsä ja haluavat häivyttää kaiken mikä kertoo syntyperästä. Valkoinen moppi, jonka juuresta tunkee mustaa käkkärää on ruma, samoin teipillä liimatut lisukkeet.
Tom löysi uudemman kumisen kummituksen, Mariah on vielä täydellisempi kumikuvatus kuin Darcey. Tomin silmissä outo kiilto?
90 days fiance - ohjelmat ovat erittäin suosittuja Amerikassa. Ja katsojamäärien pitämiseksi korkeina ohjelmaan tarvitaan erikoisia sekopäitä. Siksi tutut riehujat pidetään mukana.
Chantelin Kreikka - seikkailu vaikuttaa täysin käsikirjoitetulta.
Jotkut sarjassa mukana olleet ovat kertoneet käsikirjoituksista. Mm Devon.
Herttaisen Julianan Porsche - mies menetti omaisuutensa ja suhteen lopussa Juliana elätti perhettä kunnes sai tarpeekseen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan kreikkalainen mies ei haluaisi esitellä äidilleen Chantelin näköistä tyttöä. Ei vaimoainesta, sikäläisten standardien mukaan.
Enemmän mua häiritsisi se, että Chantelilla ei ole oikein minkäänlaista luonnetta tai keskustelukykyä. Heppu yrittää virittää edes jonkinlaista jutustelua mutta vastassa on kuin harmaa mitäänsanomaton seinä. 😀 Aika vahvasti tulee nyt esille kun Chantel ei ole enää perhesarjassa muiden vahvojen persoonien ympäröimänä ja hänen täytyy tavallaan itse kannatella noita kohtauksia. Chantelin täytyy vain löytää joku toinen pökkelö jolle ei ole niin väliä mikä puolison ulosanti on, kunhan näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä sais minun mielestä lähteä pois koko sarjakonseptista:
Chantelin koko perhe mukaanlukien Pedron koko perhe
Tim & Veronica mukanaroikkujat
Natalie-sekopäätä ei jaksa enää katsoa, työtä vieroksuva draamailija
Darcey & Stacey, koska näillä ei ole enää mitään muuta annettavaa paitsi pilalle puoskaroidut ulkomuodot joita tekee pahaa katsoa
Darcey ja Staceyn tarina lienee jo taputeltu loppuun koska ilmeisesti Darceyn häitä ei kuvattu lainkaan. Joten se siitä. Toivottavasti löytävät jotain muuta merkityksellistä elämäänsä. Toivon molemmille hyvää kuitenkin ja olen sitä mieltä, että heidän keskinäiselle suhteelleen on parempi etteivät kamerat enää pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Darcey & Stacey, koska näillä ei ole enää mitään muuta annettavaa paitsi pilalle puoskaroidut ulkomuodot joita tekee pahaa katsoa
Darcey ja Staceyn tarina lienee jo taputeltu loppuun koska ilmeisesti Darceyn häitä ei kuvattu lainkaan. Joten se siitä. Toivottavasti löytävät jotain muuta merkityksellistä elämäänsä. Toivon molemmille hyvää kuitenkin ja olen sitä mieltä, että heidän keskinäiselle suhteelleen on parempi etteivät kamerat enää pyöri.
Ai nytkö se meni bulgarialaisen nuoremman miehen kaa naimisiin, josta eros pari kertaa per vuosi? :D
Eniten säälitti Darceyn kohdalla ne tyttärensä, hekin alkoivat jo kommentoida äidin leikkauksia ja vertasivat Miss Piggyyn.
Asuivat vaarin luona pysyvästi kun äidin piti päästä Amsterdamiin, Lontooseen, Los Angelesiin, Miamiin ym ym ym miehiin ja ryyppään :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö se meni bulgarialaisen nuoremman miehen kaa naimisiin, josta eros pa
No ainakin Darceyn yksi tyttäristä on ikävä kyllä leikkauksissa äitinsä viitoittamalla tiellä.
Toinen tytöitsähän meni missikisjoihin, vaikka hänessä ei ole missiainesta. Tuskin mikään leikkely tekee kummastakaan missin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö se meni bulgarialaisen nuoremman miehen kaa naimisiin, josta eros pari kertaa per vuosi? :D
Joo, meni naimisiin Georgin kanssa marraskuussa.
No Georgistakin tuli sitten julkkis Darceyn siivellä. Eipä hänellä itsellään paljon ollutkaan annettavaa, mahtaako kaveri käydä enää edes töissä vai odotteleeko uusia rooleja Hollywoodista...
Kyllä Georgi antoi aina hotellihuoneissa Darcielle kyytiä, se riitti lumoamaan Darcien. Mitään ei saa ilmaiseksi, Georgin kenkälaatikko käy kohta pieneksi.
Siitä suomalaisesta Jasminesta(?) Oli jommassa kummassa ip-lehdessä maksumiurin takana juttu, kuinka saa miljonäärit tarjoamaan illallisia tjsp, onko joku lukenut, että mikä hänen tilanne siis on.
Vierailija kirjoitti:
Siitä suomalaisesta Jasminesta(?) Oli jommassa kummassa ip-lehdessä maksumiurin takana juttu, kuinka saa miljonäärit tarjoamaan illallisia tjsp, onko joku lukenut, että mikä hänen tilanne siis on.
Siis tämä: Jasmin Lahtinen ja Blake 90 days fiance nyt - Viihde - Ilta-Sanomat (is.fi)
No saakutti, linkki ei toimi, uusi yritys
Vierailija kirjoitti:
Olga ja Steven ovat esimerkki siitä, kuinka koko elämä valuu suuntaan, jota ei loppujen lopuksi halunnut. Olivat eroamassa, kun Olga tuli uudestaan raskaaksi. Ja taas mentiin. Avioliitto kasaan jne. Kummallista harrastaa seksiä huonolla ehkäisyllä, jos ollaan eroamassa.
Elämä on aika lyhyt, jossa voisi elää sen kuluessa monta elämää. Niin ne vuodet kuluvat. Mahdollisuudet sulkeutuvat. Ehkä sitten viisissäkymmenissä erotaan, puutuneina.
Kaksi asiaa ihmisen kannattaisi ottaa vakavasti elämässään ja pyrkiä selvittämään: oikean kumppanin valinta ja se, onko Luoja olemassa.
Täytyy oppia tuntemaan rakkaus eikä mitään romanttista paskaa.
Tätä mäkin ihmettelen. Kun eroan, on seksi loppunut jo aikaa ennen.
Apua, sohvaperunoissa Libby kysyy Niagaran putouksista että onko tämä luonnollinen vai keinotekoinen!!! Ei voi olla totta! Muualta tulleet kyllä tunnistavat paikan ja tietävät sen. Jopa minä suomalainen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Apua, sohvaperunoissa Libby kysyy Niagaran putouksista että onko tämä luonnollinen vai keinotekoinen!!! Ei voi olla totta! Muualta tulleet kyllä tunnistavat paikan ja tietävät sen. Jopa minä suomalainen Suomessa.
No Libby kyllä tietää ja tuntee paikan, veivät Andrein ja Libbyn isät putouksille jossa kertoivat toisesta raskaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Libby kyllä tietää ja tuntee paikan, veivät Andrein ja Libbyn isät putouksille jossa kertoivat toisesta raskaudesta.
Taisi kylläkin olla Grand Canyon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi kylläkin olla Grand Canyon...
Ai niinpäs olikin. Sorry mun moka 🙈
Dysmorfia eli ruumiinkuvan häiriö. Siihen ei auta kuin pitkäaikainen terapia. Joka tulee halvemmaksi kuin leikkaukset ja antaa terveen pään.
Nuo näkee itsensä sen näköisinä kuin mitä instagram-filtterit antaa ymmärtää. Kun näkevät itsensä peilistä niin tajuavat etteivät ole filttereiden kaltaisia ja hakevat lisää kirurgiaa näyttääkseen filtteröidyiltä epätodellisilta itseltään.
Jotkut ovat sellaisia että jäävät koukkuun KAUHEUSkirurgiaan koska ovat huomionhakuisia rajatapauspersoonia.
Kuten sen brasilialaisen miljardööriiperheen poika Ihmis-Ken josta tuli lopulta Ihmis-Barbie, jota ilmeisesti tämän sarjan Nikki ihailee.
Minusta älytöntä että tämä TLC eli The LEARNING Channelin (huom!) tuotanto promoaa pahan näköistä kirurgiaa ja hyysää liikaa ihmisiä joilla mielenterveysongelmia.
Kuten nuo Turkin epämääräiset leikkelyt jossa kyseiset Silvan siskokset kävi ja heille teetettiin monet leikkaukset yhden nukutuksen aikana, sillä jenkki- tai EU-kirurgit eivät suorittaisi sellaista koskaan! Nyt ne on TLC:llä vielä ottaneet Shekinan ja Sarperin promoamaan noita leikkausmatkoja!!!!!!